Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua yritetään jatkuvasti pakottaa väkisin ryhtymään kirjailijaksi

Vierailija
20.07.2019 |

Työkkärissäkin yrittävät tyrkyttää ja tuputtaa minua menemään milloin minnekkin kirjallisuuden ja kirjoittamisen kurssille pelkästään jonkun työlsoveltuvuus- ja persoonallisuustestien perusteella, mutta haluan tehdä mieluummin jotain muuta sillä maailmassa on jo muutenkin tarpeeksi paljon valkoisia mieskirjailijoita ettei siinä ole enää mitään järkeä ryhtyä miehenä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan työkkäri yrittänyt minuakin tyrkyttää ryhtymään floristiksi vaikka kuseisellä alalla ei ole ollenkaan töitä ja kukkakaupat ovat muutenkin hijalleen pois kuoleva luonnonvara. Joten olisi täysin turhaa opiskella.

Mistä keksit, että floristin pitää olla töissä kukkakaupassa?

Vierailija
22/26 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo mutta jokaisella on oikeus kirjoittaa. Jos parhaat kirjoittajat ovat nyt vaikka valkoihoisia miehiä onko todellista tasa - arvoa, että he lakkaisivat kirjoittamasta tai heidän hyviä kirjojaan ei julkaistaisi? Kuulun itse vähemmistöön ja kun piakkoin lähetän esikoiskässärini kustantamoon on erittäin todennäköistä, että se hylätään. Äärimmäisen harva saa esikoisensa läpi. En ala itkeä, kuinka minua syrjittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut romaanin julkaistua ja siitä tehtiin vielä pokkarikin. Kirjastoissa se kuului lainatumpaan materiaaliin silloin. Tienasin tuosta kaikesta runsaat tuhat euroa.

Eli aloitus on ihan absurdi. Kirjailijoina elää vain kourallinen ihmisiä Suomessa. Työkkäri ei varmasti tarjoa sellaista uraa kellekään.

Vierailija
24/26 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua työkkäri patistelee jatkuvasti ay-toiminnan kursseille, demareihin, vasemmistoliittoon ja onpa vihjattu myös että täysin automatisoitua avaruushomoluksuskommunismia voisi jo vähitellen alkaa toteuttaa... Ja viimemmäksi karenssin uhalla osoittivat aktiivisuuspaikan Extinction Rebellionista.

Vierailija
25/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskoa, että jollekin tyrkytetään kirjailemista, koska minunkin tuttuni ovat jotenkin aina olettaneet että minusta tulee kirjailija. Itse en ole sellaisia puhunut, ihan ovat itse keksineet sen. Mutta että työkkärikin, sitä en usko.

Vierailija
26/26 |
22.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät kovan kovaa vastaan, nyrkkiä sossussa pöytään ja vaatimalla vaadit että haluat töihin viemärisukeltajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi