Puoliso Synttärisankari ei edes maistanut kakkua
Ajattelin lasten kanssa yllättää puolison ja leipoa hälle synttärikakun. Lopputulos oli että synttärisankari sanoi ettei hän ole kakkua pyytänyt eikä halua viettää juhlia ollenkaan eikä ala leipoa minulle synttäreille kakkua eikä siis suostunut edes maistamaan kakkua siksi että jäisi jotenkin kiitollisuudenvelkaan!!Ja sitten vielä sanoi että se on epäterveellistä ja huonoksi terveydelle etten yhtään ajattele sitä. Kuitenkin sitten veti pitsaa seuraavana päivänä.... mitä v....!! Oli muuten tasan viimenen kerta kun yritän mitään synttäreitä järjestää hänelle. Sain myös kuulla ettei aio järjestää minun tuleville synttäreille mitään vaikka tietää että haluan niitä viettää että jos jotain haluan saan itse hommata kaiken. Lapset sen verran pieniä että he ei niitä itse voi tehdä.
Kiva selittää lapsille että iskä ei sit taida haluta juhlia synttäreitä mut yritetään me nyt edes syödä jotain...
Mies on vaikuttanut väsyneeltä ja masentuneelta joten ajattelin et synttärit piristäis tms mut iso virhe.. silti mun mielestä ei pitäs käyttäytyä kuin ääliö!
Ääliö mies.