Onko suuririntaisille olemassa olkaimettomia rintaliivejä? En jaksa enää näitä hartiakipuja.
Vai auttaako oikeasti jotkut todella leveäolkaimiset ja rumat mummoliivit? 85G
Kommentit (27)
Itselläni on sekä Changesta että Sokokselta ostetut olkaimettomat liivit, Changen koko 85G ja Sokoksen Wacoal-merkin liivissä 90F. Paljon erilaisia vaihtoehtoja ei ollut tässä kokoluokassa, mutta muutamia. Minulla ei ole kipuja normaalien liivien kanssa tai ilman liivejä, joten en osaa sanoa, auttaako ongelmaasi. Missä kunnossa selkä- ja rintalihaksesi ovat, niiden treenaamisesta voisi olla apua kipuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutus auttaa :)
Suuririntaisuus ei välttämättä tarkoita, että on ylipainoinen.
Jos ympärysmitta on 85 niin se kyllä jo indikoi ylipainoa. Terveisin 75-ympäryksinen, BMI yli 30
No mulla on jo pelkkä kylkiluiden ympärys noin 80 senttiä. Vaikkei olisi milliäkään lihaa ympärillä. Olet tosi siroluinen jos olet lihava, ja silti vain 75 ympärys.
Mulla BMI 30 ja ympärys 85.
Balconette malli on paras. Kiinnitä huomio liivien ympäryysmittaan, oltava riittävän tiukka jotta tuki tulee alhaalta. Leveämpi alareuna tukee ja pysyy paikallaan. Erikoisliikkeistä löytyy valikoimaa ja kunnon opastusta. Myös Cubus myy isoja kokoja ja ihan hyviä malleja. Sovita aina myös rinnakkaiskokoa, kupin muoto vaikuttaa istuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Balconette malli on paras. Kiinnitä huomio liivien ympäryysmittaan, oltava riittävän tiukka jotta tuki tulee alhaalta. Leveämpi alareuna tukee ja pysyy paikallaan. Erikoisliikkeistä löytyy valikoimaa ja kunnon opastusta. Myös Cubus myy isoja kokoja ja ihan hyviä malleja. Sovita aina myös rinnakkaiskokoa, kupin muoto vaikuttaa istuvuuteen.
Mallin parhaus riippuu ihan liivinkäyttäjän rinnanmallista. Ei kaikille käy balconettet, vaikka monelle ne hyvät onkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna valua. Huhtiksellakin ne on kohta vyötäröllä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006177794.html
Nää tällaiset kommentit ottaa mua päähän niin paljon, varsinkin muilta naisilta. Miksi hitossa kaikkien naisten tissien pitäisi olla luonnottomasti kaulassa asti? Näyttääkö se kenenkään muun kuin miesten mielestä OIKEASTI kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Rinnanpienennysleikkaus on vastaus.
Olkaimettomuus on paksulle mahdoton vaihtoehto, sama kuin olis ilman liivejä. Eihän niitä silloin mikään kannattele.
Ei niiden henkselien tehtävä olekaan kannatella rintaa. Tuki tulee siitä ympärysnauhasta, alhaalta päin.
Monta senttiä on rinnanympäryksesi?