Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suuririntaisille olemassa olkaimettomia rintaliivejä? En jaksa enää näitä hartiakipuja.

Vierailija
20.07.2019 |

Vai auttaako oikeasti jotkut todella leveäolkaimiset ja rumat mummoliivit? 85G

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus auttaa :)

Suuririntaisuus ei välttämättä tarkoita, että on ylipainoinen. 

Jos ympärysmitta on 85 niin se kyllä jo indikoi ylipainoa. Terveisin 75-ympäryksinen, BMI yli 30

Mulla on 9 kg ylipainoa normaalipainon ylärajaan, mutta ollessani hoikempi rinnat olivat yhtä suuret. En edes alle 60-kiloisena löytänyt muuta kuin erikoisliikkeistä bikineitä. Silloin koko taisi olla joku 80F kuitenkin.. Mielestäni hartiakipu tulee siitä, että hartiat joutuvat kannattelemaan painavia rintojani. Ehkä pitää tutustua tuohoon jonkun ehdottamaan malliin ja tarkistaa koko. Aikomus olis kyllä kilojakin saada takaisin normaaliin.ap.

Monta senttiä on rinnanympäryksesi?

Vierailija
22/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sekä Changesta että Sokokselta ostetut olkaimettomat liivit, Changen koko 85G ja Sokoksen Wacoal-merkin liivissä 90F. Paljon erilaisia vaihtoehtoja ei ollut tässä kokoluokassa, mutta muutamia. Minulla ei ole kipuja normaalien liivien kanssa tai ilman liivejä, joten en osaa sanoa, auttaako ongelmaasi. Missä kunnossa selkä- ja rintalihaksesi ovat, niiden treenaamisesta voisi olla apua kipuihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus auttaa :)

Suuririntaisuus ei välttämättä tarkoita, että on ylipainoinen. 

Jos ympärysmitta on 85 niin se kyllä jo indikoi ylipainoa. Terveisin 75-ympäryksinen, BMI yli 30

No mulla on jo pelkkä kylkiluiden ympärys noin 80 senttiä. Vaikkei olisi milliäkään lihaa ympärillä. Olet tosi siroluinen jos olet lihava, ja silti vain 75 ympärys.

Mulla BMI 30 ja ympärys 85. 

Vierailija
24/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balconette malli on paras. Kiinnitä huomio liivien ympäryysmittaan, oltava riittävän tiukka jotta tuki tulee alhaalta. Leveämpi alareuna tukee ja pysyy paikallaan. Erikoisliikkeistä löytyy valikoimaa ja kunnon opastusta. Myös Cubus myy isoja kokoja ja ihan hyviä malleja. Sovita aina myös rinnakkaiskokoa, kupin muoto vaikuttaa istuvuuteen.

Vierailija
25/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balconette malli on paras. Kiinnitä huomio liivien ympäryysmittaan, oltava riittävän tiukka jotta tuki tulee alhaalta. Leveämpi alareuna tukee ja pysyy paikallaan. Erikoisliikkeistä löytyy valikoimaa ja kunnon opastusta. Myös Cubus myy isoja kokoja ja ihan hyviä malleja. Sovita aina myös rinnakkaiskokoa, kupin muoto vaikuttaa istuvuuteen.

Mallin parhaus riippuu ihan liivinkäyttäjän rinnanmallista. Ei kaikille käy balconettet, vaikka monelle ne hyvät onkin.

Vierailija
26/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna valua. Huhtiksellakin ne on kohta vyötäröllä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006177794.html

Nää tällaiset kommentit ottaa mua päähän niin paljon, varsinkin muilta naisilta. Miksi hitossa kaikkien naisten tissien pitäisi olla luonnottomasti kaulassa asti? Näyttääkö se kenenkään muun kuin miesten mielestä OIKEASTI kivalta?

Vierailija
27/27 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnanpienennysleikkaus on vastaus. 

Olkaimettomuus on paksulle mahdoton vaihtoehto, sama kuin olis ilman liivejä. Eihän niitä silloin mikään kannattele. 

Ei niiden henkselien tehtävä olekaan kannatella rintaa. Tuki tulee siitä ympärysnauhasta, alhaalta päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi