Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ihmettelevät millä eväillä Pewdiepie on noussut kaikista suosituimmaksi tubettajaksi?

Vierailija
20.07.2019 |

Oikeasti. Esim. Jacksepticeye:lla on paljon parempaa materiaalia. Ja Shane Dawsonilla. Ja Superwomanilla. Ja Jenna Marblesilla. Oikeastaan melkein jokaisella pitkän linjan tubettajalla.
Onko hän ostanut seuraajia vai mistä oikein on kyse?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväinen julkaisutahti? Uskon että ei ole mikään maailman mukavin ihminen, mutta kyllä itse ainakin olen saanut monet makeat naurut hänen jutuistaan, ja mua on vaikea naurattaa.

Mikä sua hänen jutuissaan naurattaa? Ihan uteliaisuudesta.

Aina videoiden lopussa hän laittaa nyrkkinsä kameraa vasten ja sanoo "see you soon bros", eli niin sanottu brofist. Jos ei tuo naurata niin sit ei kyllä mikään :)

Kahvia läikkyi näppikselle :¨) joo kyllähän hänellä on hetkensä, täytyy myöntää.

Vierailija
22/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shane Dawson on pitkän linjan julkisuustyrkky ja homo. Ei ne myy, ihmiset näkee läpi.

Shane Dawsonilla pyyhkii tällä hetkellä paremmin kuin varmaan koskaan yli 10 vuoden uransa aikana.

Niin? Jenkit ovat pyrkyreiden valtakunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pewdiepie aloitti oikeaan aikaan. Hän sai kannattajansa silloin ja pystynyt pitämään ne.

Paljonko sen videoilla on katsojia ja paljonko seuraajia?

Vierailija
24/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin saapas.

25/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt. Youtubessa on paljon mielenkiintoisempia tuottajia: älykkäitä, luovia, persoonallisia, hauskoja. En sano, ettei PewDiePiekin olisi älykäs ja osaava, mutta 100 miljoonan tilaajamäärän perusteella voisi odottaa enemmän.

Varmaan moni haluaa samastua PewDiePiehin, kun hän on sellainen salskea, nuori ja menestyvä ruotsalaismies. Ruotsalaiset ovat muutenkin suosittuja kaikkialla maailmassa!

Vierailija
26/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloitti ensimmäisten joukossa ja sai edun. Sen lisäksi tässä nähdään ihmisten lammasmentaliteetti, mikä on ihan oikea ongelma tässä maailmassa.

Vierailija
27/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan hänellä sitä paitsi pelituoli, joka menee vaaka-asentoon. Pokka ei meinaa pitää kun tuollaista hassuttelua katsoo. Itselle riitti kerta (uudesta tuotannosta), jotkut muut ilmeisesti janoavat loputtomasti lisää..

Vierailija
28/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut häneltä jotain pelivideoita ja mielestäni ne on olleet hauskoja, muuten en hänen tuotannostaan pahemmin välitä. Esimerkiksi Unfair Mario ja Dark souls -videot oli oikeasti niin hauskoja, että nauroin kyyneleet silmissä. Last of us -videot oli kanssa hyvää matskua.

Vierailija
29/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole oikeita faneja. Ne kaikki kattoo sen videoita vaan ihmetelläkseen miks se on niin suosittu.

Vierailija
30/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut häneltä jotain pelivideoita ja mielestäni ne on olleet hauskoja, muuten en hänen tuotannostaan pahemmin välitä. Esimerkiksi Unfair Mario ja Dark souls -videot oli oikeasti niin hauskoja, että nauroin kyyneleet silmissä. Last of us -videot oli kanssa hyvää matskua.

Melkein joka ikinen joka videopelejä youtubessa pelaa on hauskempi ja viihdyttävämpi, mutta heillä ei ole läheskään samaa määrää seuraajia...jotenkin käsittämätöntä.

Vierailija
31/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on mysteeri, miksi Pewdsilla on älytön määrä subscribereita joista vain pieni murto-osa katsoo hänen videoitaan. Miksi tilata kanava jos ei nappaa?

Vierailija
32/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on mysteeri, miksi Pewdsilla on älytön määrä subscribereita joista vain pieni murto-osa katsoo hänen videoitaan. Miksi tilata kanava jos ei nappaa?

Haluavat olla osa ilmiötä?

Vierailija
33/43 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein joka ikinen joka videopelejä youtubessa pelaa on hauskempi ja viihdyttävämpi, mutta heillä ei ole läheskään samaa määrää seuraajia...jotenkin käsittämätöntä.

Nuo kaksi ensimmäisenä mainitsemaani peliä ovat tunnettuja siitä, kuinka hankala niissä on edetä. Mielestäni Pewdiepie osaa ragettaa erityisen viihdyttävästi. On hauska katsoa, kun hän pikkuhiljaa lipuu hulluuteen. Nämä videot eivät siis ole mitään erityisen korkealaatuista sisältöä, välillä on vaan kiva katsoa tuommoista pöljää kohellusta. En tosin itsekään ymmärrä miksi juuri Pewdiepie on niiiiin suosittu mitä hän on.

Vierailija
34/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväinen julkaisutahti? Uskon että ei ole mikään maailman mukavin ihminen, mutta kyllä itse ainakin olen saanut monet makeat naurut hänen jutuistaan, ja mua on vaikea naurattaa.

Jotenkin sellainen päättömyys, älyttömyys, ei tiedä mitä se heittää seuraavaksi, ennalta-arvaamattomuus. Huumorintajuja on monia.

Vierailija
35/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina videoiden lopussa hän laittaa nyrkkinsä kameraa vasten ja sanoo "see you soon bros", eli niin sanottu brofist. Jos ei tuo naurata niin sit ei kyllä mikään :)

Tuo kysymys oli mulle tarkoitettu, ei sulle "brofist". Vastaus kysymykseen edellisessä.

Vierailija
36/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti marzia jättää sen alttarille ja nauraa päälle.

Millä rahalla Marzia sitten shoppailee?

Vierailija
37/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti?

Ihmettelen kun porukka puhuu tubettajista ja muista some-ihmisistä kuin se olisi joku ammatti.

uutisväläys: kukaan ei jäisi pitkässä juoksussa kaipaamaan jos he vain katoaisivat.

Vierailija
38/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shane ja superwoman on ällöttäviä

Vierailija
39/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti?

Ihmettelen kun porukka puhuu tubettajista ja muista some-ihmisistä kuin se olisi joku ammatti.

uutisväläys: kukaan ei jäisi pitkässä juoksussa kaipaamaan jos he vain katoaisivat.

Newsflash: ei eroa oleellisesti mitenkään siitä reality-televisiosta, mitä televisiosta tulee ohjelma-ajasta 90%. Hyvin tuntuu uppoavan ihmisiin ikään katsomatta.

Vierailija
40/43 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIka jännä seikka on se että vaikka hän on aina ollut hyväosainen, hyvännäköinen ja suosittu naisten keskuudessa, silti moni introvertti nörttipoika samaistuu. Miksi?

Ihan Youtube-kanavansa alkuaikoina kun hän ei vielä ollut suosittu, hänen ei puhunut videoillaan ollenkaan, vaan keskittyi pelaamiseen. Ymmärtääkseni ”Pewdiepie” on vain hänen yltiösosiaalinen rooli sosiaalisessa mediassa.