Niko Nousiaisen insta
Eronnut vuosia sitten Sofiasta, mutta edelleen siellä on Sofian kanssa pussailukuvia yms. yhteisiltä vuosilta. Eikö tuo ole jo sairasta? Itse poistin heti exän kuvat, pois silmistä pois mielestä.
Kommentit (19)
No en mä tuota sairaaksi todellakaan kutsuisi..sehän on ollut selvää että Sofia on ja tulee olemaan Nikon suuri rakkaus sehän palvo sitä simona💋💞💋
Yhteistä menneisyyttähän se on. Riidoissa kun suhde ei päättynyt, niin miksei vois kuvia ollakin.
Tympeää olis jos olisi niitä yhteisiä kuvia nyt laittanut esille.
Se on mennyttä elämää. Ei kukaan velvoita poistamaan kuvia exästä. Tapahtunut on tapahtunut eikä se muuksi muutu vaikka kuvat poistaa. Hänen insta se on.
Kaikilla ero ei tarkoita,että mennyt yritetään pyyhkiä pois. Kaikki eivätkä myöskään eroa riidoissa vaan jatkavat ystävinä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
No en mä tuota sairaaksi todellakaan kutsuisi..sehän on ollut selvää että Sofia on ja tulee olemaan Nikon suuri rakkaus sehän palvo sitä simona💋💞💋
Ongelmia tuli vasta, kun Niko loppui rahat niin loppui suhdekin. Nyt ollaan taas saman äärellä: yhdellä Nikolla loppuu rahat ja varmaan loppuu suhdekin.
Mun mielestä se että poistaa kuvat kun suhde päättyy, on outoa.
On mulla FB jossain siellä syövereissä hääkuva enkä poistanut muitakaan entisiä kuvia erotessa. Miksi ne nyt pitäisi kätkeä kun elettyä elämää se on?
Ennemminkin minusta jotenkin epäkypsää erota riidoissa ja pyyhkiä kaikki mielenosoituksellisesti eksästä pois.
Okei hääkuvia ei sentään tietty kotona esillä mutta en minä hääalbumia ole polttanut tms.
Eks ei merkitse mulle kuin eksää, lasten isää, ei ole syytä kummemmin vihata ei rakastaa mutta en minä nyt yritä leikkiä ettei historiaamme olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sofialla enää ollut Niko N:n kuvia instassa.
Mekin erottiin suvussa, mutta tottakai exän kuvat lähti sen myötä instasta. Omassa pöytälaatikossa voi joku kuva muistona olla.
Ei tuo ainakaan edesauta elämässä etenemistä ja uusien suhteiden yrittämistä. Kuka muka haluaa että kumppanilla on sometileillään pusukuvia exän kanssa? Vaikka kuinka olis hyvät välit. Rajansa kaikella. Mutta jos ei ole päässyt exästä yli, on tuo ymmärrettävää.
Mistä Sohville uus Niko?Tuskin tosiaan jää nykyisen rinnalle kun rahat vie vouti.
erottiin sovussa, ei sentään suvussa*
No ei niistä Soffelia enää samaksi tunnista niin sikäli voi aatella että joku random-heila siinä.
n30 kirjoitti:
Mekin erottiin suvussa, mutta tottakai exän kuvat lähti sen myötä instasta. Omassa pöytälaatikossa voi joku kuva muistona olla.
Ei tuo ainakaan edesauta elämässä etenemistä ja uusien suhteiden yrittämistä. Kuka muka haluaa että kumppanilla on sometileillään pusukuvia exän kanssa? Vaikka kuinka olis hyvät välit. Rajansa kaikella. Mutta jos ei ole päässyt exästä yli, on tuo ymmärrettävää.
Nousiainen tuskin selaa instaansa vuosien päähän, eli sama asia kun olisivat pöytälaatikossa, eivät ne kuvat sieltä silmille hyppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sofialla enää ollut Niko N:n kuvia instassa.
Eipä sillä ole ollut omiakaan sen aikaisia kuvia. Kuvat lähtee, kun naama muuttuu.
n30 kirjoitti:
että muutama kuva jossain instassa meinaa, ettei olisi päässyt yli? :D Kyllä on taas mammalla tiukkaa nutturaa.
Hänkin näyttää ihan vangilta, joka aineissa🤔.
n30 kirjoitti:
Siis oliko sun ex suvusta?
I