Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaa ystävän treenaaminen. Milloin pitää huolestua?

Vierailija
20.07.2019 |

Ystävä on kyllä aina ollut liikunnallinen ja harrastaa useampaa lajia. Erosi puoli vuotta sitten, ja nyt tuntuu, että ei ehdi tekemään mitään muuta kuin treenaamaan ja palautumaan ja olemaan. Uuden lajin aloitti heti eron jälkeen ja siihen hurahtanut nyt sitten muiden lisäksi ihan kokonaan. Koko ajan uutta tavoitetta kohti edellisen saavutettuaan, tuntuu ettei mikään riitä ja ei elä enää yhtään ns. taviselämää edes siinä määrin, että kävisi ravintolassa tai ehtisi kahville. Elämä on gluteenitonta, sokeritonta ja mitä -tonta ja hypetystä sykkeistä ja mistä ties liibalaabasta, mikä ei kerro itselleni mitään.

Ei siinä, ymmärrän että erokin tuonut buustia touhuun ja tykkää purkaa energiaa mielekkäisiin asioihin. Vaikuttaa muuten tosi iloiselta ja aurinkoiselta ja terveeltä silloin kun lyhyesti ehdimme näkemään, mutta tuntuu että kuilu elämäntyylissä kuihduttaa ystävyytemme pian kokonaan. Ja vituttaa, kun ei voida viettää aikaa enää entiseen malliin ja tunnen itseni ihan paskaksi ihmiseksi hänen rinnallaan kun en enää kelpaa.

Onko tää nyt ohimenevää vai alanko ottaa hajurakoa ko. ystävään. Harmittaa, kun tuntuu että on ihan pihalla entisen niin hyvän ystävän asioista :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullakaverin vai kannataa hankkia pullakaveri ei treenikaveria ystäväkseen.

No tätähän nyt kipuilen, kun ennen ehti treenaamisen lisäksi välillä antaa aikaa myös minulle. Ei enää.

ap

Kun hankit elämän ja sen pullakaverin itsellesi et ehdi murehtia tuota.

Vierailija
22/23 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun kaveri minkä ikäinen?

Mä miehenä kiinnostuin jo vähän.

Oon aikasemmin kohdannut vain liikkumattomia naisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sen postiluukusta viineri sisään.