Uskonko miestä..
Eilen tapasin miehen jonka kanssa olen viestitellyt jo yli kuukauden.. Mies alkoi seuraamaan instagramissa, ja alettiin juttelemaan.. Meillä natsaa kemiat niin hyvin, että hän on ihan koko ajan mielessä. Olen itse vasta eronnut (4kk) ja hieman ahdistaa kun tunteet ovat jo vahvoja.. Hän on sanonut alusta asti, että harmi ettei tavattu jo aiemmin.
Kuitenkin... en tiedä uskonko kun mies sanoo olevansa eronnut. Tämä siis yksi niistä asioista joka yhdistää meitä = hänkin vasta eronnut. Hänellä on instagramissa vielä yhteiskuvia, ja yksi niistä on lisätty n.2kk sitten ja erosta kuulemma yli 3kk. Asuvat myös yhdessä edelleen kun mies etsii asuntoa, mikä häiritsee! Myös yhteiskuvista yritin vihjata, että itse poistin exän kuvat somesta ihan vain toipumisen takia.. Mies on siis hyvin aidon tuntuisesti puhunut ongelmista mitä heillä oli exän kanssa ja muutenkin halu uskoa on kova.. :( Sanoi että on nukkunut olohuoneessa ja välillä kavereilla.. Eilen pussailtiin, mutta en halunnut mennä sen pidemmälle.. Baarin jälkeen olimme minun asunnolla, kun mies saattoi kotiin.. Kemia on niin vahva, että ensi kerralla jo varmaan vaikea patistaa kotiinsa ulko-ovella. Pitää varmaan silti olla paranoidi ja odottaa, että mies on löytänyt oman asunnon.. olisi jotakin konkreettisia todisteita erosta.:/ ikää minulla 25 ja mies jo yli 30
Kommentit (15)
Usko pois! Et sinä siinä mitään menetäkään.
Sinccis
Joo.. ehkäpä kuuntelen järjen ääntä. Samaa sanoo ystävät, eli että odota varmistusta erosta. En halua joutua huijatuksi ja pelottaa että olen jo joutunut:D
Siis voi hemmetti teitä naisparkoja ketkä ette näe jännä miesten läpi. Sitten kun kiltti mies haluaa tavata sinut ihmisenä niin kiljutte heti että vain pi l l u mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi hemmetti teitä naisparkoja ketkä ette näe jännä miesten läpi. Sitten kun kiltti mies haluaa tavata sinut ihmisenä niin kiljutte heti että vain pi l l u mielessä.
Kiltti miehille ei anneta kuin korkeintaan väärä puhelin numero.
Voi sentään. Kuinkahan moni nainen on uskonut noi selitykset. Tuskin on edes ero vireillä. Haluatko päätyä toiseksi naiseksi?
Voi kuin tuttua! Mun entinen mies teki tuota kun oltiin vielä yhdessä. Sairas tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois! Et sinä siinä mitään menetäkään.
Sinccis
Niin paitsi oman mielenterveyden, mutta mitäpä väliä sillä.
Sekstailee vielä eksän kanssa, vaikka ovatkin eronneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on edes eroomassa. Noi on niin nähty.
En uskoisi sen paremmin miestä kuin naista tuollaisessa tilanteessa. Tuollaiset ihmisrt hellii ajatusta eksän kanssa yhteenpalaamisesta.
M/38
Onneks en oo ig:ssä ni ei tarvi poistella entisten ukkojen kuvia mistään.
Huhhuh tätä nykyaikaa..
Eikös tuon pysty kysymään ihan maistraatista onko eropapereita edes jätetty? Kuulostaa kyllä ettei ole. Älä mene klassiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään. Ja paljaalla. Jos ovat oikeasti eroamassa, nainen voi myös tehdä tätä muualla. Sinä siinä sitten ketjun viimeisenä....
Yli 50% todennäköisyudellä mitään eroa ei edes ole eikä tule. Pyydä miestä ottamaan yhteyttä seuraavan kerran, kun voi kutsua sinut omaan asuntoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Onneks en oo ig:ssä ni ei tarvi poistella entisten ukkojen kuvia mistään.
Huhhuh tätä nykyaikaa..
Minä olen ig:ssä ja fb:ssä enkä julkaise itse niissä parikuvia itsestäni ja puolisostani, mutta kyllä niitå somessa on muiden ottamina ja julkaisemina juhlista. Ei tulisi pieneen mieleenikään poistella niitä vaikka eroaisin, ihan kuten en poistele koneeltanikaan vanhoja kuvia.
En kyllä uskoisi. Liian klassinen tarina jonka uhriksi itsekin oon joutunut. Sano että odotat että ero on selvä.