Apua myöhään valvovien lasten vanhemmat: milloin löydätte mahdollisuuden seksille???
Kaipaisin ihan oikeasti vinkkejä vähän isompien, myöhään valvovien lasten vanhemmilta siitä, miten seksielämä järjestetään tässä elämänvaiheessa? Miten ja missä löydätte tilaisuuksia seksille. Meillä nyt vanhempi on kesällä valvonut käytännössä joka ilta puoleen yöhön ja olemmekin harrastaneet seksiä lapsen kesäloman aikana tasan kerran ja tilanne alkaa olla erittäin turhauttava.
Vinkki "ovi kiinni" ei meillä toimi, koska kumpikaan ei pysty suoritukseen, jos on pelättävä sitä että lapsi kuulee.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tämän lisäksi vielä se ongelma, että minulla ei ole omaa makkaria vaan sänkyni on olkkarissa. Kun lapset illalla/ yöllä nousevat vessaan tai keittiöön niin näkisivät välttämättä, mitä tapahtuu. Emme siis asu saman katon alla, mutta sekä miehen että minun luonani täsmälleen sama tilanne, kun lapset ovat kotona. Onneksi lapset ovat välillä toisilla vanhemmillaan, joten silloin onnistuu.
Itse aiheutettu ongelma.
Kun erosin, niin asunnon maksajana ja kaiken mahdollistajana päätin itse missä nukun. Lapset pääsivät samaan tilavaan huoneeseen ja heillä on kaapisto välillään, minä otin sen hieman pienemmän makkarin. En edes ajatellut, että lapset olisivat saaneet omat huoneensa ja olisin itse joutunut johonkin olohuoneen kulmaan.
Niin tietysti on "itse aiheutettu ongelma", kun ei ole heti erotessa miettinyt, miten joskus vuosien päästä vielä seksin harrastaminen onnistuu eikä ole hankkinut tarpeeksi isoa asuntoa. Eli pitäisikö lapsi sitten laittaa olkkarin nurkkaan vai? Se olisi kyllä minusta suurempi paha, kun sitten en voisi katsoa telkkaria ja hääräillä keittiössä, kun lapset ovat nukkumassa. Vai olenko vain mielestäsi liian köyhä, kun ei raaskisi pelkästään seksin takia hankkia isompaa asuntoa.
Kesä parhaimmillaan ja lapset nyhjäävät kaikki päivät sisällä kotona? Mikseivät ole kavereidensa kanssa ulkona leikkimässä/ teinit rannalla jne. menoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siis kuulu mitään ääniä? Minua ainakin häiritsee nimenomaan se, että sänky natisee ja kuuluu jos jonkinlaista lätinää ja loisketta. :D Ja ei, kyse ei ole mistään voihkimisesta ja ulisemisesta, vaan ihan niistä äänistä, joita siitä fyysisestä liikkeestä tulee.
Sängyn voi päivittää tähän päivään ja sitä ikivanhaa mummovainaan sälepohjaa ei tarvitse kuunnella ja katsella. Ulinaa ei tule, se on typerää liioittelua, voihke on pientä ja perskannikoiden läiskettä voi hieman rajoittaa. On teillä todella ongelmat...
Lues viestini uudestaan. Nimenomaan kirjoitin, etten puhu nyt mistään voihkimisesta ja ulinasta. Minulla ainakin paikat kostuu sen verran, että väistämättäkin kuuluu sellainen pieni litinä vaikka miten hiljaa muuten pystyisi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä siis kuulu mitään ääniä? Minua ainakin häiritsee nimenomaan se, että sänky natisee ja kuuluu jos jonkinlaista lätinää ja loisketta. :D Ja ei, kyse ei ole mistään voihkimisesta ja ulisemisesta, vaan ihan niistä äänistä, joita siitä fyysisestä liikkeestä tulee.
Sängyn voi päivittää tähän päivään ja sitä ikivanhaa mummovainaan sälepohjaa ei tarvitse kuunnella ja katsella. Ulinaa ei tule, se on typerää liioittelua, voihke on pientä ja perskannikoiden läiskettä voi hieman rajoittaa. On teillä todella ongelmat...
Lues viestini uudestaan. Nimenomaan kirjoitin, etten puhu nyt mistään voihkimisesta ja ulinasta. Minulla ainakin paikat kostuu sen verran, että väistämättäkin kuuluu sellainen pieni litinä vaikka miten hiljaa muuten pystyisi olemaan.
Hohhoijaa... Olet todella munan tarpeessa. Jaxuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa... Olet todella munan tarpeessa. Jaxuhalit.
Niin olenkin. Etkö enää muuta keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni litinä on pieni litinä ja se litinä jää enimmäkseen sinun sisääsi, joten te hommassa mukana olevat kuulette litinän, mutta parin oven ja seinän takana oleva lapsukainen tuskin kuulee. Oletko aina noin heikkohermoinen?
Meillä ongelma on juuri sama. Eli sytyn itse aika hitaasti, eikä sellaisia spontaaneja pikapanoja voida harrastaa esim jossain hyvässä 15 min raossa. Tai mies kyllä voisi ihan hyvin, mutta itse vaadin enemmän aikaa. Pari kertaa olen tuohon nyt suostunut, koska mies alkaa olla kiukkuinen, jos ei ole seksiä moneen päivään. Itse en vain paljoa saa noista, vaikka mies kyllä koittaa tehdä parhaansa, jotta minäkin saisin nautintoa noissa pikasessioissa.
Meilläkin teini kuikuilee talossa sinne puolille öin, ennen kuin alkaa nukkumaan. Niinpä sellaiselle kunnon seksille jää aikaa yleensä vasta kello yhden aikoihin yöllä. Ja aamulla onkin sitten väsynyt. Mutta onneksi myös saanut.
Meillä kaksi teiniä. Menevät huoneisiinsa ja ymmärtävät pysyä siellä kun vanhemmatkin menevät nukkumaan noin 23. Joskus kuulee että hakevat keittiöstä syötävää tms mutta meillä on kyllä pienestä pitäen opetettu lapsille että on koputettava ennen makuuhuoneeseen tuloa ja odotettava että vastataan jos ovi on kiinni. Aika usein jätetään se sitten myöhemmin auki kun seksin jälkeen haetaan juotavaa tms. Yritetään tietenkin olla hiljaa ja isommat voihkinnat jätetään sitten niihin päiviin kun ollaan kahdestaan. Me sekstaillaan noin 3 kertaa viikossa.
Lapset leikkimään, euron känni, teippi suuhun, tyttö päälle. Siinä ei mirkku motkota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tämän lisäksi vielä se ongelma, että minulla ei ole omaa makkaria vaan sänkyni on olkkarissa. Kun lapset illalla/ yöllä nousevat vessaan tai keittiöön niin näkisivät välttämättä, mitä tapahtuu. Emme siis asu saman katon alla, mutta sekä miehen että minun luonani täsmälleen sama tilanne, kun lapset ovat kotona. Onneksi lapset ovat välillä toisilla vanhemmillaan, joten silloin onnistuu.
Itse aiheutettu ongelma.
Kun erosin, niin asunnon maksajana ja kaiken mahdollistajana päätin itse missä nukun. Lapset pääsivät samaan tilavaan huoneeseen ja heillä on kaapisto välillään, minä otin sen hieman pienemmän makkarin. En edes ajatellut, että lapset olisivat saaneet omat huoneensa ja olisin itse joutunut johonkin olohuoneen kulmaan.
Niin tietysti on "itse aiheutettu ongelma", kun ei ole heti erotessa miettinyt, miten joskus vuosien päästä vielä seksin harrastaminen onnistuu eikä ole hankkinut tarpeeksi isoa asuntoa. Eli pitäisikö lapsi sitten laittaa olkkarin nurkkaan vai? Se olisi kyllä minusta suurempi paha, kun sitten en voisi katsoa telkkaria ja hääräillä keittiössä, kun lapset ovat nukkumassa. Vai olenko vain mielestäsi liian köyhä, kun ei raaskisi pelkästään seksin takia hankkia isompaa asuntoa.
Ei nyt selvinnyt montako lasta on. Mut jos vaikka kaksi ja molemmat samaa sukupuolta niin samaan huoneeseen et sä saat oman. Ei vain sekstaikun vuoksi vaan myös unien ja yleensä oman rauhan.
Jännää et myös miesystäväsi on päätynyt kämppään jossa nukkuu olohuoneen nurkassa jos ei hälläkään makkaria.
Sama ongelma. Neljä teiniä, aina on joku kotona. Hyvin harvinaista, että ovat kaikki yhtäaikaa menossa.
Siihen vielä vanhemmat jotka tekee eri vuoroista duunia ja elää kumpikin omaa rytmiä.
Sytyn myös hitaasti joten pikaisista ei mulle oo mitään nautintoa. Mutta mä myös tarvitsen seksiä paljon harvemmin kun mies, joten pyllistän hänelle aina, kun vain ja tulee tilaisuus. Välillä sitten onnistaa ja saadaan olla kahden, sillon mennään pitkän kaavan mukaan. Molemmat ollaan tyytyväisiä tähän.
Perheen ja seksin yhdistäminen ei taida sopia hitaasti syttyville naisille ollenkaan. Onneksi itse saan orkun parissa minuutissa sormin (myös miehen) niin pikaiset ovat ihan tyydyttäviä.
Sängyn päällä työnnämme kätemme toisiemme housuihin
Kun on kosteaa ja kovaa pyllyt paljaaksi ja takaapäin spermat sisään N45
Ei ole teini-ikäistä, mutta esimerkkejä mitä tulee mieleen: suihkussa, luonnossa, sängyssä hiljaisemmin äänin (jos lapsi on kotona ja vaarana, että kuulee), aamulla kun lapsi nukkuu
Ja jos teini on kotona, eikö se kuuntele koskaan musiikkia tai katso jotain ohjelmia/leffoja, pelaa ym.?
Monestihan teinillä on kuulokkeet korvilla ja vaikka ei olisikaan, ei jotain pientä sängyn nitkettä ja voihkeita kuule, jos katsoo/pelaa jotain äänet päällä.
Eikö se teini käy myöskään kavereilla koskaan?
Yleensähän teinit viettää paljon aikaa kavereiden kanssa, yökyläilee ym. jolloin pitäisi olla ihan täysin vapaata panoaikaa ulista ja äännellä niin paljon kuin sielu sietää.
Vai onko teini tosiaan ollut koko kesäloman 24/7 kotona?
Sitä pitäisin huolestuttavana ja miettisin enemmän kuin sitä, missä voi panna (ja panna voi tosiaan vaikka joka päivä suihkussa, jossain piilossa luonnossa, aamulla sängyssä jne.).
Vierailija kirjoitti:
Perheen ja seksin yhdistäminen ei taida sopia hitaasti syttyville naisille ollenkaan. Onneksi itse saan orkun parissa minuutissa sormin (myös miehen) niin pikaiset ovat ihan tyydyttäviä.
Mutta voihan sitä esileikkiä pitää yllä vaikka koko päivän siinä sivussa ilman, että häiritsee ketään?
Että sitten illalla tai milloin se panotime onkaan, on jo ihan liekeissä ja odottaa vaan saavansa patukkaa pesään.
Mua nyt vaivaa täs alotus. Ensin syy on myöhään valvova teini. Sitten kuitenkaan ei mikään aika sovi kun oma sänky on keittössä/olohuoneessa eli teini ei olekaan ongelma.
Ei kai se teini ny jatkuvasti yötä ramppaa vessassa/jääkaapilla. Ja eiköhän teini ymmärrä, et jos äidillä on miesysyävä käymässä niin saattavat tehdä muutakin kuin nukkua.
Ne joilla on oma makkari. Jos sänky natisee niin peitot lattialle ja touhut siellä. Ovi lukkoon. Naisen litinä tuskin kuuluu seinän läpi. Pakaroiden läpsettä hilliten.
Sunnuntai- tai lauantaiaamu on paras, jos on myöhään valvovia teinejä. Kello vaan soimaan aiemmin.
Illalla hiljaa omassa sängyssä tai vaikka lattialla on toinen mitä meillä tehdään. Tämä tosin on minusta huonompi. Yleensä meillä se aika menee myöhemmäksi ihan sen iltahärdellin vuoksi ja väsyttää liikaa.
Tuo neuvo ulkona rakastelemisesta on vähän pöhkö, hyttysethän veisi hehkun hommasta heti. Lisäksi, jos on ujompi, kuten me mieheni kanssa, ei ulkona ihan lähellä asutusta onnistuisi. Jo tulis matkaa paikan etsinnässä... No jotkut varmaan vaan mielellään julkisissa tai puolijulkisissa paikoissa harrastaa seksiä, heitä tuskin nolottaa tehdä sitä kotonakaan. Ap:n tapainen ujo tuskin kehtaa.
Meilläkin naisystävän kanssa on teinejä talossa molemmissa osoitteissa useinkin, mutta ajatellaan asia niin, että kyllä nää nuoret tajuaa mitä suljettu ovi ja parisuhde tarkoittaa käytännössä. Ei pidetä mitään erikoisempaa metakkaa, mutta taatusti vähän jotain ääntä lähtee. Aina vehdataan, kun mieli tekee.
Kumpi on pahempaa, lyhyet voihkinnat ehkä kerran pari viikossa vai vanhempien jatkuva riitely ja heidän pahantuulisuus, äyskiminen ja jopa ero?