Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling kokemuksia?

Vierailija
20.07.2019 |

Tätä tuotettahan on hehkutettu ties kuinka pitkään joka toisessa kauneusblogissa jne.
Kokeilin eilen tätä itse ja joo kyllähän se toimi, vähän liiankin tehokkaasti; toisessa poskessa on nyt punainen, aristava jälki, ihan kuin siihen olisi osunut jotain kuumaa.
Muualta iho on sitten kyllä hämmästyttävän hyvän näköinen kuorinnan jäljiltä. Onko kukaan testannut tätä ja saanut palovamman tapaisia jälkeä kasvoihin (!) ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuote ohentaa ihoa ja altistaa pigmenttiläiskille. Minulle tulee ylähuulen päälle melasmaa ja käytin alkukesästä tuota hoitoa ylähuulen päälle siinä toivossa että jo alkaneet tummentumat katoaisivat. Hetkeksi vähenivät mutta tilanne kostautui jatulivat takaisin pahempana kuin ennen, aurinkovoiteesta huolimatta. Nyt sain myös muutaman täplän ylähuuleen, tuo happo oli ehtinyt tippumaan myös huulen päälle.

Älkää käyttäkö happoja, ne altistavat entisestään pigmenttihäiriölle, tästä löytyy tietoa googlettamalla. En enää muista sivua mutta googletin melasmaan liittyvää tietoa ja ihotautilääkäri varoitti että tuollaiset vahvat hoidot voivat pahentaa ongelmaa.

Tämä. On melko yleistä että happokuorinnasta tulee pigmenttihäiriöitä varsin kesällä ja yli 30v. Happokuorita pahentaa ryppyjä.

Vierailija
22/23 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tein tuon happohoidon eilen ekaa kertaa ja ohjeet olin vissiin nakannut roskiin kun en löytänyt. Olin pitänyt kasvoilla n. 10 min kun aloin netistä etsiä käyttöohjetta. Lopulta happo oli ollut kasvoilla yhteensä about 20min. No hyvännäköinen iho kyllä tuli, mutta pitäisi yhdessä tämän kanssa varmaan myydä jokin neutralointi naamio. Huuhtelin huolellisesti ja laitoin korealaisen collagen kangasnaamion. 

Toivottavasti iho uudistuu kunnolla, jos ei niin uusin hoidon viikon parin päästä.

Ordinaryn tuotteita minulla on muitakin, nikotiinihappo teki ihmeellisiä paukamia, sitä en ehkä uskalla käyttää enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi