The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling kokemuksia?
Tätä tuotettahan on hehkutettu ties kuinka pitkään joka toisessa kauneusblogissa jne.
Kokeilin eilen tätä itse ja joo kyllähän se toimi, vähän liiankin tehokkaasti; toisessa poskessa on nyt punainen, aristava jälki, ihan kuin siihen olisi osunut jotain kuumaa.
Muualta iho on sitten kyllä hämmästyttävän hyvän näköinen kuorinnan jäljiltä. Onko kukaan testannut tätä ja saanut palovamman tapaisia jälkeä kasvoihin (!) ?
Kommentit (23)
:D tein tuon happohoidon eilen ekaa kertaa ja ohjeet olin vissiin nakannut roskiin kun en löytänyt. Olin pitänyt kasvoilla n. 10 min kun aloin netistä etsiä käyttöohjetta. Lopulta happo oli ollut kasvoilla yhteensä about 20min. No hyvännäköinen iho kyllä tuli, mutta pitäisi yhdessä tämän kanssa varmaan myydä jokin neutralointi naamio. Huuhtelin huolellisesti ja laitoin korealaisen collagen kangasnaamion.
Toivottavasti iho uudistuu kunnolla, jos ei niin uusin hoidon viikon parin päästä.
Ordinaryn tuotteita minulla on muitakin, nikotiinihappo teki ihmeellisiä paukamia, sitä en ehkä uskalla käyttää enää.
Tämä. On melko yleistä että happokuorinnasta tulee pigmenttihäiriöitä varsin kesällä ja yli 30v. Happokuorita pahentaa ryppyjä.