Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotatko voilla leivotun?

Vierailija
19.07.2019 |

Äitini mielestä leivontaan kuuluu ainoastaan voi eikä mikään margariini. Itse en huomaa eroa ja jos tuotteessa lukee "leivottu oikealla voilla" tmv. niin se tuntuu vain mainospuheelta. Miten voilla leivotun VOI erottaa?

Kommentit (8)

1/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotan. Oivariinillakin tulee hyviä leivonnaisia. On vaikea kuvailla sitä leivontamargariinin makua, paras sana jonka olen kuullut on "teollinen". Voissa on täyteläinen maku.

Vierailija
2/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron huomaa jos syö voilla leivottuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kotona leivotuista erottaa. Kaupan valmispullat taitaa olla niin lisäaineilla kyllästettyjä että niissä se on yhdentekevää onko käytetty voita vai jotain muuta.

Vierailija
4/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa. En koskaan käytä mitään "leivontamargariinia". Oletteko maistaneet, miltä se maistuu?

Toki margariinillakin voi tulla ihan hyvää, mutta voilla leivottu on aina parempi. 

Vierailija
5/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuotteissa sitä voita ei välttämättä olekaan kuin nimeksi. Mutta itseleivotusta kyllä todellakin erottaa, onko käytetty voita vai kissanrasvaa.

Vierailija
6/8 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku on se, millä minä erotan voilla leivotun prosessoiduista kasvissekoitteista.

Vierailija
7/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä huomaa mitään eroa. Ilmeisesti makuaistini ei ole kehittynyt huomaamaan tuollaista. En huomaa oikein mitään makueroa näissä myöskään leivän päälle laitettuna.

Vierailija
8/8 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan makueron ja leivonkin vain voihin. Leivänkin päällä voi olisi parasta, mutta kova voi ei levity helposti leivälle, joten käytän oivariinia. Ihan hyvää sekin leivän päällä.