Sovittu treffit huomiselle illalle. Mies ei ole vielä laittanut viestiä sopiaksemme tarkkaa kellonaikaa
Onko tyhmää jos minä laitan viestiä huomenna keskipäivän aikoihin, vai pitäisikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa?
Kommentit (57)
En etsi vakavaa suhdetta, vaan lähinnä fwb-tyyppistä tapailua.
ap
Voihan olla, että hänellä oikeasti on joku sukulais- tai kaveritapaaminen, josta ei niin vaan lähdetä kesken kaiken. Siinä tapauksessa tietysti toivoisi, että hän ehdottaisi vaikka sunnuntaita tämän illan sijaan tms. Muuten ei voi välttyä vaikutelmalta, että et ole prioriteettilistalla kovin korkealla. Tosin miksi olisit, jos hän ei ole sinuun vielä kunnolla "höyrähtänyt". :) Voihan hän olla tosiaan sosiaalisesti vähän kömpelökin eikä tajua, miten torjuvalta hänen viestinsä vaikuttavat. Jäisin myös odottamaan vastaviestiä, mutta samalla järjestäisin itselleni muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja mies tietää tämän? No ei ihme että sua kohdellaan noin. Ei tuu onnistumaan tuon miehen kanssa.
oon kauhea kyynikko, mutta tulee mieleen, että mies venkslailee muita treffejä siellä ja kun ei ole varma sopiiko naiselle, niin ei voi sanoa ap:lle suoraan onko menoa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja mies tietää tämän? No ei ihme että sua kohdellaan noin. Ei tuu onnistumaan tuon miehen kanssa.
Mies ei tiedä tätä vielä. Siksi ajattelinkin, että mikäli miehestä nyt illalla kuuluu, niin suostun ehkä tapaamiseen.
ap
Älä jää roikkumaan, mies ei ole kiinnostunut eikä arvosta sua LAINKAAN.
Miten tuon miehen käytös muka olisi parempaa ja anssitsisi saada tavata ap:n, kun hän ei tiedä, että ap ei haluakaan vakavaa suhdetta? Haloo nyt... Se on yhtä törkeää riippumatta siitä, onko ap tosissaan kiinnostunut vai ei. Tai no jos ap yrittäisi myydä seksiä miehelle, niin mies voisi olla vastahakoinen asiskas ja silti tavattavissa palkan vuoksi, mutta ei missään muussa skenaariossa.
Tosi ärsyttävä tyyli tuollainen, että ehkä nähdään. Pitäisi se tietää, että alkaako esim meikkaamaan ja katselemaan vaatteita valmiiksi jne. Jos sitten olettaa, että mies ei ehdi/halua nähdä ja on jo sohvan pohjalla pieruverkkareissa tukka takussa, niin tottakai mies viestittää että nähdään tunnin päästä.
Mies olisi voinut sopia ap kanssa jonkun muun illan kuin sellaisen, että on muitakin menoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle käy aina näin :( Tuntuu, että olen liian hyväuskoinen koko deittailuun, ihmiset on niin julmia.
ap
Herääkö sulla tällaiset tunteet fwb-virityksestä?
Oletko ihan rehellinen itsellesi? Vai onko treffit sovittu Porvooseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulle käy aina näin :( Tuntuu, että olen liian hyväuskoinen koko deittailuun, ihmiset on niin julmia.
ap
Herääkö sulla tällaiset tunteet fwb-virityksestä?
Oletko ihan rehellinen itsellesi? Vai onko treffit sovittu Porvooseen?
Kyllä, mistä tiesit? Alustavasti oli puhetta että mentäisiin Porvoon ABC:lle syömään tai ainakin kahville.
Vierailija kirjoitti:
Pelaa niin hemmetisti senhän te naiset teette parhaiten. Vasta katkasin välit tällaiseen pelaavaan ja vaikesti tavoiteltavaan naislapseen.
Et katkaissut. Naista ei kiinnostanut, ja hän sai mitä halusikin.
Naiset eivät pelaa pelejä, emme vaan viitsi sanoa suoraan kaltaisillesi miehille, että ei kiinnosta. Mikä johtuu siitä, että alat raivota. Helpompi vaan olla vastaamatta ja vastata vältellen, hidaskin mies tajuaa lopulta :)
Kyllä aika ja paikka pitää olla vähintään edellispäivänä tiedossa tai sitten antaa olla 👍
Voi, valitettavan tutulta kuulostaa.:(
Noita sankareita on omallekin kohdalle osunut. Ja se on tehnyt kyyniseksi...
Onneksi nykyään seurustelen onnellisesti.
Tämän miehen kanssa on alusta alkaen ollut se, että mikäli ehdotan tapaamista päivälle x eikä se hänelle sovi, hän ehdottaa toista sopivampaa päivää ihan oma-aloitteisesti.
Ja näinhän se kuuluu ollakin, kiinnostunut mies ei ota sitä riskiä että antaisi välinpitämättömän kuvan.
Hitto mä olen idiootti. Surettaa ja itkettää, mutta itku ei tule. Itkettää se, miten minua kohdellaan. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Olin oikeasti innoissani, odotellut pitkään jotain "säpinää". Ja sitten käy näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hitto mä olen idiootti. Surettaa ja itkettää, mutta itku ei tule. Itkettää se, miten minua kohdellaan. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Olin oikeasti innoissani, odotellut pitkään jotain "säpinää". Ja sitten käy näin.
ap
Suunnittelit miehestä fwb:tä etkä mitään vakavampaa, ja mies ei ilmeisesti halunnut sinusta mitään vakavampaa. Mikä tässä nyt kiukuttaa? Eiköhän sitä säpinää järjesty jos menet terassille tai baariin jos se siitä on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Taas mä oon selvästi ihan ulkona jutuista, ei mulle ikinä tullut treffaillessa mieleenkään, että tuollaista ei voisi kysyä. Ja olen kyllä nykyään ihan parisuhteessa.
Ja tiedätkö miksi olet parisuhteessa? Koska et ole kädetön id ari kuten ap, vaan aktiivinen normaali ihminen.
Mies ei ole kiinnostunut sinusta, niin paljoa, että näkisi vaivaa treffaamiseen ja ajoitukseen. Aloitus on yhtä veivausta ja jos lähdet tuolle linjalle, että annat tuon ukon pomputtaa sinua, niin loppupeleissä paha mielihän sulle jää, koska se feidaa viimehilkulla. Nämä on näitä, jokaisella varmaan kokemusta.
Mä unohtaisin tommosen ja kattelisin muita. Ei kannata antaa kenenkään pompottaa tuollai. Etenkään, jos alustavasti treffeille menosta ollut jo aiemmin puhetta. Jos mies on kiinnostunut, hän ilmoittaa tarkan ajan. Unohda se ja jos joskus myöhemmin soittaa ja vaikuttaa kiinnostuneelta, katso sitten tilanne. Hommahan taitaa olla, niin että sä oot ihastunut siihen ja et nyt tahdo ajatella tuon tekevänt emppuset.