Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovittu treffit huomiselle illalle. Mies ei ole vielä laittanut viestiä sopiaksemme tarkkaa kellonaikaa

Vierailija
19.07.2019 |

Onko tyhmää jos minä laitan viestiä huomenna keskipäivän aikoihin, vai pitäisikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi enää uskottavasti esittää vaikeastitavoiteltavaa kun olet jo suostunut treffeille.

Vierailija
22/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin lyhyesti, että sovittiin, että tavataan lauantaina, mihin aikaan nähdään?

Jos mies ei vastaa mitään, niin sitten tietäisin, etten odottele ja suunnittele turhaan.

Jos vastaa, niin tietäisin nähdäänkö vai ei ja sitten vastauksesta riippuen tietäisin missä mennään vai mennäänkö missään.

Kerran voi kysyä ajankohdan, mutta ei sitten lisää jos mies ei vastaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi viestiini parissa minuutissa. Hänelle käy kuulemma todennäköisesti illalla (eli ei ole näköjään edes varmaa että hänelle käy). 

Miksi minulle käy aina näin :( Tuntuu, että olen liian hyväuskoinen koko deittailuun, ihmiset on niin julmia.

ap

Vierailija
24/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy, että mihin aikaan. Jos ei vastaa, niin ei vastaa.

Et sinä ole mikään hyväuskoinen. Pakkohan sitä on toiseen oletusarvoisesti voida luottaa, jos näkemistä tai ihmissuhdetta suunnittelee.

Vierailija
26/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasi viestiini parissa minuutissa. Hänelle käy kuulemma todennäköisesti illalla (eli ei ole näköjään edes varmaa että hänelle käy). 

Miksi minulle käy aina näin :( Tuntuu, että olen liian hyväuskoinen koko deittailuun, ihmiset on niin julmia.

ap

No on kyllä epämääräinen. Itselläkin ollut näitä yllättävän vatsataudin saaneita mutta eroon ei tahdo päästä kun viestejä pukkaa silti.

Vierailija
27/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kirjoitti:

Et sinä ole mikään hyväuskoinen. Pakkohan sitä on toiseen oletusarvoisesti voida luottaa, jos näkemistä tai ihmissuhdetta suunnittelee.

Hän vastasi epämääräisesti, että "menee nyt päivällä paikkaan x, ja suunnitelmat elää, mutta todennäköisesti illalla voisi sopia."

Vastasin hänelle tyylillä että okei, katsellaan. En todellakaan laita enää mitään, ellei hän itse laita.

ap

Vierailija
28/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Yök mikä mies! Et kai sä tosissaan jää odottamaan tuota ääliötä tai kyselemään vieläkin aikaa? Hyi ei!

Laita sille viesti, että ok,sinulla onkin jo muita suunnitelmia ja sitten oikeasti lähdet ulos illalla tmv. etkä jää märehtimään tuota tyyppiä, joka ei sitä ansaitse! Hyvä vaan, että pääsit heti eroon tuosta.

Vierailija
29/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille, että hei, jos et ole varma, mulla on kutsu juhliin, johon vastaan nyt myöntävästi ja menen sinne mieluummin. Tavataan sitten joskus myöhemmin, kun tiedät varmasti, että sulle sopii. Ja hymyhymiö ja joku prkleen kukkanen vielä perään :)

Jos ei vastaa tai yrittää vielä jonottaa niin JSS tai unohda se sika. Osta itsellesi kukkia ja keksi joku kiva meno. Olet paremman arvoinen.

Vierailija
30/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut joten miksi sinäkään olisit!

Vierailija
31/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miestä jonkin verran, kyseessä ei ole mikään nettituttu vaan olemme nähneet ja jutelleet ihan face to face. On vaikuttanut siltä, että hän on oikeasti minusta kiinnostunut. Jotenkin en usko, että mies olisi ilkeyttään epämääräinen, vaan jotakin tietynlaista sosiaalista kömpelyyttä tms. Hän ei ehkä ymmärrä, miltä tuo viesti minun näkökulmastani näyttää.

ap

Vierailija
32/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miestä jonkin verran, kyseessä ei ole mikään nettituttu vaan olemme nähneet ja jutelleet ihan face to face. On vaikuttanut siltä, että hän on oikeasti minusta kiinnostunut. Jotenkin en usko, että mies olisi ilkeyttään epämääräinen, vaan jotakin tietynlaista sosiaalista kömpelyyttä tms. Hän ei ehkä ymmärrä, miltä tuo viesti minun näkökulmastani näyttää.

ap

Teet kuten haluat tietenkin, mutta itseen olisi tavattavissa enää illalla tuollaisten viestien jälkeen. Itsearvostus pitää säilyttää.

Vierailija
33/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan viestiä ja kysyt. Miks ois huono näyttää kiinnostuksen laittamalla viestiä..

Mun mielestä on tyhmää pelata mitään pelejä, tai esittää vaikeesti tavoiteltavaa. Tietty eriasia jos on jo liian päällekäyvä ja viestittelee taukoamatta.

Vierailija
34/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Teet kuten haluat tietenkin, mutta itseen olisi tavattavissa enää illalla tuollaisten viestien jälkeen. Itsearvostus pitää säilyttää.

Ja mikähän miehen viesteissä oli vikana?

Vierailija
35/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. Miehellä on toinen. Ekat treffit saattaakin venyä. Vaihtoehtoja on.

Kai nyt tajuat, ettei hän ainakaan kovin innoissaan ole?

Vierailija
36/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy kirjoitti:

Hän vastasi epämääräisesti, että "menee nyt päivällä paikkaan x, ja suunnitelmat elää, mutta todennäköisesti illalla voisi sopia."

Vastasin hänelle tyylillä että okei, katsellaan. En todellakaan laita enää mitään, ellei hän itse laita.

ap

Ihan vilpittömästi suosittelen, että keksit nyt itsellesi illaksi muuta tekemistä. Älä missään tapauksessa jäå kotiin odottamaan kuuluuko herrasta vielä. Sinun tapaamisesi ei selvästi ole hänen prioriteeteissaan korkealla.

Vierailija
37/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja mikähän miehen viesteissä oli vikana?

Epämääräisyys. Jos todella haluaa tavata, niin asia ei ole noin vaikea, vaan ajankohta tulee kuin tykin suusta. Tapaamiselle järjestetään aika vaikka mikä olisi.

Mies ei siis ole tarpeeksi kiinnostunut tapaamaan,mutta roikottaa varalla kun tietää että nainen suostuu siihen. Itse en suostuisi vaan tekisin heti selväksi miten minua ei kohdella.

Vierailija
38/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä myös vaikuttaa siltä, että mies ei ole erityisen kiinnostunut. Älä nyt aloita tuota typerää miehen valintojen selittelyä, ymmärtelyä ja psykologisointia. Suhde on ihan alussa - nyt ei ole aika ottaa nöyrän vaimon roolia vaan selvittää, mikä mies on miehiään ja tulisko sun tarpeet tässä suhteessa kohdatuiksi eli kannattaako tähän mieheen ylipäätään panostaa. Jos sulla ei oo aiemmissa suhteissa ollut kunnon selkärankaa, niin opettele toimimaan toisin.

Vierailija
39/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos luotat miehen hyväntahtoisuuteen ja siihen, ettei hän pelaa, voit sanoa asiat niin suoraan kuin mahdollista.

” Olet musta tosi viehättävä (tmv) ja tapaisin sut mielelläni, mutta en halua odotella tyhjän panttina. Sovin mieluummin illalle muuta menoa, jos et osaa päättää, mitä tekisit. ”

Sitten on kissa pöydällä ja jos ei vastaa tunteisiin, pääset suremaan asian ja eteenpäin kohti seuraavaa. Tai parhaassa tapauksessa havahtuu ja kiirehtii sun luo.

Vierailija
40/57 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies laittaakin illalla viestiä? Tottakai hän on kiinnostunut, jos viestiä laittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi