Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain raskauden kokemus

19.07.2019 |

Olen pidempään miettinyt sellaista että haluaisin kokea miltä tuntuu olla raskaana. Tällä hetkellä kuitenkin koen että en koskaan halua omia lapsia. Olen 27-vuotias. En ole koskaan seurustellut.
Onko muilla ollut tällaisia ajatuksia? Sijaissynnytys varmasti olisi paras vaihtoehto jos haluaa raskauden kokea mutta ei pitää lasta. Se vain on harmi kun se ei ole Suomessa sallittua.
Tietty adoptio toinen vaihtoehto mutta siinä vain se ongelma jos hankkiutuu raskaaksi jonkun random miehen kanssa eikä kerro tälle, niin ainakin oma moraali sotii tällaista toimintaa vastaan.
Olenko aivan outo kun mietin tällaisia?

Kommentit (23)

21/23 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko olla niin että tää mun tuntemus liittyy jotenkin ihmisen luontaiseen biologiaan. Siihen että lisäännytään ja jatketaan sukua. Tunnen siis haluavai raskaaksi vaikka mulla ei ole mitään tuntemusta tai halua kasvattaa omaa lastani...en tiedä mutta tämä tunne kyllä hämmentää...

Vierailija
22/23 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29766 kirjoitti:

Vai voiko olla niin että tää mun tuntemus liittyy jotenkin ihmisen luontaiseen biologiaan. Siihen että lisäännytään ja jatketaan sukua. Tunnen siis haluavai raskaaksi vaikka mulla ei ole mitään tuntemusta tai halua kasvattaa omaa lastani...en tiedä mutta tämä tunne kyllä hämmentää...

Mä luulen että se voi olla joku lisääntymisvietin ilmenemä. Mulla on kolme lasta eikä lisää ole toiveissa, mutta silti tunnen jotain outoa kaipuuta tulla taas raskaaksi. Niin että se raskaus kiehtoo, mutta sitten jos mietin haluaisinko vielä yhden pienen tytön tai pojan meidän perheeseen niin EI! Äh, jotenkin tosi vaikea selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä raskaus tuntuu? Minäpä kerron! Lihot lyhyessä ajassa hallitsemattomasti +20 kg, nilkkasi turpoavat nesteestä muodottomiksi, selkääsi sattuu päivät ja yöt, tissisi ovat kuin olisit silarit ottanut, haistat ruokakaupassa kaikki hajut 100 x voimakkaampina, alkuraskauden pahoinvointi on kuin 2 kk kestävä vatsatauti, sormukset ei mahdu sormiin, joudut ostamaan uusia vaatteita, pelkäät napasi repeävän, sukkien pukeminen jalkaan kestää 5 sekunnin sijaan 5 minuuttia, olet isoja tunnet itsesi isoksi, lihavaksi ja rumaksi.

Mutta myös jotain hyvääkin, tunnet lapsesi liikkeet, tunnet milloin hänellä on hikka, milloin hän potkii, rakastat häntä enemmän kuin ketään vaikka ette ole edes tavanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan