Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatikkoviinien hinta tuntuu kivonneen yhtäkkiä 30 euroon, ei oo kauaa kun oli jotain 24€ useimmat 3 litran

Vierailija
19.07.2019 |

tonkat.

Olen köyhä mutta ostan silti kolmenkympin tonkkani, että en minä mikään laihialainen ole, mutta ihmettelen miten se niin monta euroa on hilautunut ylöspäin, kun tosiaan muistaakseni olivat sellasta 24-26 useimmat.

Suositelkaapa muuten jotain makeahkoa valkoviiniä. Mahdollisimman paljon el tiempon makua olevaa.. el tiempolta ei löydy kuin 2l lootia ja pulloina tulevat halvemmiksi ostaa.
Miksei makeita valkoviinejä ole 3l lootissa? Kummallista. Mutta jos nyt on, suositelkaa hyvää merkkiä alle 30€, mitä halvempi, sen parempi tietenkin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä vahvoissa viineissä on parempi känni/hinta suhde, kun känni näyttää olevan sinulle pääasia.

Sinccis

Ei kai alkoholeja maun vuoksi juoda, tosin pidän siitä että maistuu myös suussa mukavalta, el tiempo on hyvää ja sdiinä on hintalaatusuhde kohdallaan. Mutta ei saa tosiaan isossa tonkassa sitä.

ap

Ainostaan alkoholistit juo humaltumisen takia, nimenomaan makua haetaan milloin pihveihin tai kastikkeisiin tmv

Vierailija
22/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom, minä laitan vettä tai mehua myös viinin joukkoon aina kolmasosan lasista.

Tämä on jonkun mielestä varmaan rikos josta voisi tuomita inkvisitioon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilattiin netistä 12 tonkkaa A 8 euroa, kotiinkuljetus 30 euroa.

Vierailija
24/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä vahvoissa viineissä on parempi känni/hinta suhde, kun känni näyttää olevan sinulle pääasia.

Sinccis

Ei kai alkoholeja maun vuoksi juoda, tosin pidän siitä että maistuu myös suussa mukavalta, el tiempo on hyvää ja sdiinä on hintalaatusuhde kohdallaan. Mutta ei saa tosiaan isossa tonkassa sitä.

ap

Ainostaan alkoholistit juo humaltumisen takia, nimenomaan makua haetaan milloin pihveihin tai kastikkeisiin tmv

Minä olen alkoholisti, en ole sitä kieltänytkään. Isältä peritty vika ja aiheuttanut jo pari sairauttakin. Onneksi olen saanut sillälailla tällä hetkellä kuriin, etten juo arkenakin joka pv. Nyt olen pysynyt siinä että vaan viikonloppusin kolme päivää.

ap

Vierailija
25/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnasta lähtee 15-20 eurolla

Vierailija
26/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan ulkomailta. 6-12e/tonkka plus postit. En ole pariin vuoteen käynyt Alkossa.

Vierailija
27/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että tilattIIN ?! Teitä Deekuämmiä on kimpassa useampia ? No eihän se nyt millään tavalla skuuppipaljastus ole, mutta oikeesti, Bitches Please ......... Ö

Vierailija
28/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Tallinnanreissu

Vierailija
29/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina laivalta, 11,90 EUR tonkka.

Vierailija
30/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännääminen on niin haatanan vanhanaikaista ja tympeää.

Mitä jos kokeilisit kerrankin vaikka rakastella selvänä, saattaisit laueta.

Ei pysty.

Mä haluan saada pitkästä aikaa kunnon orgasmin ja skruitata! Ei onnistu kuin pienellä rentoutustumuilla.

Vierailija
31/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyykkyviinit ovat alkoholisteille. Ihan hyvä niiden hintaa nostaa, juovat vähemmän.

Miksi joisivat vähemmän? Palkoissakin on indeksikorotukset.

Turhaa mölinää. Kyllä alkoholisti juo, kuten huumeiden käyttäjä hommaa vaikka miten huumeensa. 

Esim. kaverillani oli koko ajan viinipönttö käymässä nuorena kun tunsin sellaisen deekun.

Sinccis

Kun siellä kävi kylässä, niin aina oli vähintään yksi pöntöllinen kylpyhuoneessa käymässä ..

Vierailija
32/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hauskaa seuraa se oli .. 

Sinccis

Vierailija
33/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että tilattIIN ?! Teitä Deekuämmiä on kimpassa useampia ? No eihän se nyt millään tavalla skuuppipaljastus ole, mutta oikeesti, Bitches Please ......... Ö

Tämä se vasta selvän ihmisen puhetta onkin. :D

Vierailija
34/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja huom, minä laitan vettä tai mehua myös viinin joukkoon aina kolmasosan lasista.

Tämä on jonkun mielestä varmaan rikos josta voisi tuomita inkvisitioon.

ap

Mähän juon limelemon limun kanssa tai vichyllä, joukkoon pakkasesta mansikoita ja viinirypäleitä. :) Vaaleaa spritzeriä olen juonut aina. Noissa lootaviineissä se on se ja sama, jos niitä lantrailee.

Saa nesteitäkin tarpeeksi, eikä silmät harita heti.

T. alkosisko

Vierailija
35/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

ap

Kuka käyttäis laatikkoviinejä ruuan tekoon?

Ne on bileitä ja booleja varten.

Vierailija
36/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomen trolololo verot. Muualla 4,99e tommosesta 3L laatikosta.

Joo joskus sai pöytäviiniä litran tonkan eurolla Espanjassa.

Sinccis

Vierailija
37/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

No sulle ei juu. Nimin. Teen itse kiljuni Sinccis

En oo tehnyt aikoihin viiniä, enkä olutta. Itseasissa käymispöntönkin laitoin mökille verkkolaatikoksi. 

Siihen on kätevä nostaa useampi verkko putkeen ja laskea siitä yhtenä köytenä. 

Olen miettinyt, jos ostaisi uuden käymispöntön .. Ei hinnan takia, vaan siksi, että voisi tehdä erilaisia oluita. Hienointa niissä on, että saa erilaisia humaloita ostettua. Toisin kuin kaupan bulkeissa.

Sinccis

Vierailija
39/39 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä myydään esim. Bitteriä, joka on yksi suosikkini. 

Mahtaako alkostakaan saada kai jotain yhtä merkkiä!?!?!?!?

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi