Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla oli yks tyyppi joka teki kaiken ihan väärin

Vierailija
19.07.2019 |

Se teki epäpuhtaasti liikkeet niissä laitteissa. Hätäillen ja vajaasti. Meni juoksumatolla ja kuntopyörällä ihan väärää nopeutta ja epätasaisesti. Lopuksi venytteli myös ihan väärin, siten että ei siinä oikein tullut hyödyllistä venytystä mihinkään. Mitähän sekin tyyppi kuntosalilla tekee? Oli vielä kovin ylimielisen oloinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan siellä ekoja kertoja tai pitkän tauon jälkeen. Peitti ylimielisyydellään sen. Itse olin tuollainen parilla ekalla kerralla salilla, mutta sitten joku tuli neuvomaan ja pyysin lopulta kunto-ohjaajan opastuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän moni ammattiurheilijakin vetää täysin naurettavalla tyylillä kuntotreeninsä , mutta saa tulosta aikaan. sallittakoon taviksillekin .

Vierailija
4/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan treeniisi

Vierailija
5/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää salilla ne, jotka käyttävät laitteita johonkin ihan ihme wtf-juttuun eikä siihen mihin se laite on tarkoitettu.

Vierailija
6/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic Gym fails hakusanaksi YouTubeen...

Vierailija
7/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää salilla ne, jotka käyttävät laitteita johonkin ihan ihme wtf-juttuun eikä siihen mihin se laite on tarkoitettu.

Jep, kaikki ihmeen lantionostotyypit yms. Siinä kanssa yksi maailman turhimmista liikkeistä.

Vierailija
8/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ne laitteissa istujat. Tehdään muutama liike ja nekin vähän sinnepäin ja sit istutaan ja räplätään puhelinta.

Vierailija
9/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla näkee usein yleensä noin viiskymppisiä, jota tekee liikkeet ihan väärin. Ihan pahaa tekee katsoa, että särkevät vielä itsensä. Luulisi, että kun salikortin hommaa, niin ottaisi ohjauskierroksen, jossa ohjaajaa näyttää, miten laitteita käytetään ja miten liikkeet tehdään turvallisesti ja oikein.

Vierailija
10/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ihan sen ihmisen omaa maksamaansa aikaa, ja vain häiriintynyt kontrolloi muita noin. Pitää tajuta raja toisen elämään nähden. Hän ei maksa siellä kyyläämisestäsi.

Vierailija
11/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten juoksumatolla ja kuntopyörällä mennään väärää nopeutta? Mikä on oikea nopeus?

Vierailija
12/14 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten juoksumatolla ja kuntopyörällä mennään väärää nopeutta? Mikä on oikea nopeus?

Tämä kiinnostaa minuakin. En tiennyt että tämänkin voi tehdä väärin.

Vierailija
13/14 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni nopeus on sellainen, kun näkee ettei mennä ollenkaan täydellä, vaan hissutellaan. Sen verran hyväkuntoisia ihmisiä, että pysyisivät mennä paljon kovempaakin.

Vierailija
14/14 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pieni nopeus on sellainen, kun näkee ettei mennä ollenkaan täydellä, vaan hissutellaan. Sen verran hyväkuntoisia ihmisiä, että pysyisivät mennä paljon kovempaakin.

Lasse Virenkin juoksi lenkeistään 80 % vauhdilla, jossa hän ei hengästynyt lainkaan eli sinun mielestäsi ilmeisesti hissutteli. Tosin Lasse juoksi ulkona eikä juoksumatolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän