Tämän palstan perusteella: Millaista naapuria ette haluaisi?
"– On kyllä ruman näköistä, kun lihavat ottaa aurinkoa, tälläkin alueella on paljon pieniä lapsia..., naapuri oli tokaissut." -IL-
- naapurin koira haukkuu KOKO ajan
- naapurin mies ryyppää ja kuljeskelee tontillaan alasti. Tulee myös esittelemään itseään meille
- naapuri kokee meidän katiskamme
- naapuri kaatoi tontiltamme ison koivun
- naapuri kävi ilman lupaamme talvella mökillämme
Kommentit (21)
Lokkia. "Voisitko auttaa tietokoneen kanssa/heittää IKEAan/hoitaa lapsia?" tms
Vaasalaista narsistipyrkyrisetämiestä!
Läskiä, koiranomistajaa, tupakoitsijaa, lapsiperhettä, ma-muja, romaneja, teiniä, haisevaa, vuorotyöläistä, päihteiden käyttäjää, pyykkien kuivattajaa
Sellaista, joka syö mun vanukkaat, kun lasken kauppakassin alas avatakseni turvalukon.
Mä oon varmaan itse sellainen naapuri, jota moni ei haluaisi.
Oon aikaisin hereillä, mutta valvon myös myöhään. Tykkään kuunnella äänikirjoja jne samalla, kun teen pihahommia, enkä jaksa kulkea kuulokkeiden kanssa( tosin esim.pahimmat rikosjutut kuuntelen kuulokkeilla, koska naapurissa on pieniä lapsia). Olen sosiaalinen, joten höpöttelen mielelläni myös naapureille, joita en tunne hyvin.
Meillä on usein viikonloppuisin puutarhajuhlia ( alkoholia niissä kuitenkin käytetään maltillisesti ja väki käyttäytyy fiksusti), ja grillikota on talvellakin suosittu illanviettopaikka ystävie kesken. Tykätään kesällä muutenkin laittaa ulkona ruokaa, emme siis ole poissa silmistä ja mielestä.
Tätä sanaa kukaan ei halua käyttää mustasta ihmisestä,eikä sitä saisikaan käyttää, tai kannataisi.
Alkaa n-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Rikollista.
Tämä olis kyllä kauheeta. Mistä oikeasti tietää, että joku m u r h a a j a vapautui ja asuu naapurissasi?
Tätä kommenttia ei äsken julkaistu. Kuinkahan käy nyt?
Vierailija kirjoitti:
Tätä sanaa kukaan ei halua käyttää mustasta ihmisestä,eikä sitä saisikaan käyttää, tai kannataisi.
Alkaa n-kirjaimella.
N e e k e r i ?
Mä en halua minkäänlaista.
Siksi ostimme kolmen hehtaarin tontilla olevan talon.
Ei näy, ei kuulu naapurit.
Keskustaan kuitenkin vain kuusi kilometriä.
Miksi naapuria pitäisi haluta? Eihän se, että satutaan asumaan lähekkäin, tarkoita että heti pitäisi olla rajusti takaapäin ottamassa jossain puutarhavajassa salaa puolisoilta ja muilta kateellisilta naapureilta? Ihme touhua, että aina on seksi päällimmäisenä mielessä. Jutellaan vaan siitä aidan yli tai porraskäytävässä kepeää small talkia ja pidetään yksityiset asiat omien seinien ja kallon sisällä!
Vierailija kirjoitti:
Palstamammaa.
Eli pidät itseäsi huonona naapurina. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa n-kirjaimella.
Miksei saa? Tuota nimitystä käytettiin vielä 80-luvulla koulukirjoissa. Tarhassa laulettiin hottentottilaulua ja leikittiin kuka pelkää m*st*a miestä. Kansanedustajaksi päässyt Mikko Alatalo lauloi: "Kyllä sitä nyt ollaan niin n******ä" ja Kake Singers: "Halutaan olla n********ä". Kupassa myytävät suklaasuukot oli n'''''in suukkoja.
Minä en ainakaan ole saanut mitään virallista tiedotetta ettei tuota sanaa saisi käyttää joten käytän koska näin on Suomen koululaitos opettanut. Sitä ei kumoa se että jonkun ulkomaalaisen mielestä n-sana on loukkaava koska se on sitä englannin kielessä. Tämä ei peruustu mihinkään muuhun kuin henkilökohtaiseen mielipiteeseen. Suomen kielessä se ei sitä ole eikä ole koskaan ollutkaan.
Nyt mode sulkee tämänkin ketjun koska n-sanasta ei saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammaa.
Eli pidät itseäsi huonona naapurina. Ok.
Kyllä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa n-kirjaimella.
Nainen?
- sellaista, joka metelöi tai jolla on esimerkiksi metelöiviä koiria. Tottakai ääntä saa kuulua mutta on se raivostuttavaa kun jokaiselle autolle/ihmiselle/linnulle/kärpäselle pitää mölistä, ja jatkuvasti.
- sellaista, joka kyttäisi tai kävisi luvatta lainailemassa tavaroita, tai ratsaisi pihalta marjat/hedelmät
- sellaista, joka olisi täysin yhteistyökyvytön, silloin kun tarve yhteistyölle olisi
Kyttäävää tai sellaista, joka valittaa kun lähden töihin aamuviideltä. Enkä meluajaa.