Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin pitää käyttäytyä kiusaavaa/vihaavaa työntekijää kohtaa joka on korkeammalla pallilla?

Vierailija
19.07.2019 |

Olen vasta koeajalla, kiirettä pukkaa joten siksi on työntekijöitä palkattu, oonoppinut talon tavoille tosi nopeasti ja tykkään olla täällä. (Oon nytkin töissä mutta nopeasti vessassa naputan ja menen jatkamaan, joten jos ei vastausta kuulu niin..)

Mutta mua kohtelee ala-arvoisesti mua korkeampi työntekijä, en tiedä miksi, mitä oon jo kerennyt tekemään vai onko se mun olemus vai mitä hittoa. Tekis mieli vain sanoa, että ettekö te tarviikkaan kiireapua, koska jos ette niin olisi sen voinut hienomminkin sanoa kuin kiusaamalla savustaa pihalle. :)

Mitä kantsii tehdä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy, että miksi vihaat? Ku se ei vie tätä maailmaa eteenpäin.

Vierailija
2/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomailalla polvilumpiot paskaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitoalalla?

Vierailija
4/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔱

Vierailija
5/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hoitoalalla?

Kyllä

Vierailija
6/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oppinut talon tavoille nopeasti ja vessassa naputtelet kännykkää. Hieno firma.

Vierailija
7/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että joka työssä on joku joka vihaa sinua. Ei pidä olla herkkänahkainen. Muuten et tule ikinä pärjäämään maailmassa jos lyöt hanskat tiskiin pienemmästäkin kiusasta.

Älä luovuta noin helpolla.

Vierailija
8/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin organisaatioihin on pesiytynyt tuollaista mallia. Tuskin on milläänlailla henkilökohtaista. 

Suositus kyllä on, että älä tuonne toiste mene. Luultavasti johtaminen on läpi organisaation aivan läpimätää. 

Vierailija
9/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että joka työssä on joku joka vihaa sinua. Ei pidä olla herkkänahkainen. Muuten et tule ikinä pärjäämään maailmassa jos lyöt hanskat tiskiin pienemmästäkin kiusasta.

-no VIHATA on aika voimakas sana, itse en ainakaan tuntemattomia/työkavereita vihaa vaikka en pitäisikään erityisesti. Kyl toi viha ilman syytä on sellanen asia mikä kannattaa oikeesti selvittää. On eri asia vihata kun että ei vaikka oo samalla aaltopituudella eikä keksi juteltavaa.

Vierailija
10/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä lättyyn.

Vierailija
11/12 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija