Jos kuol isit asuntoosi, kuinka kauan uskoisit menevän aikaa siihen että sinut löydetään?
Kommentit (30)
Sunnuntaina viimeistään, sillä silloin on sovittu meno. Muuten voisi kestää viikosta kahteen. Omat aikuiset lapset laittavat sen verran harvoin mitään viestejä, ettei heidän varaansa voi laskea mitään.
Eikun, kyllä mut aiemmin löydettäisiin, mähän oon juuri muuttanut kerrostaloon koirani kanssa :D, eli koiran haukuntaan varmasti naapurit havahtuisi jotenkin.
Kyllä joku jo seuraavana päivänä tulis katsomaan. Tapaan ihmisiä aika harvoin, mutta puhun äitini ja sisarusteni kanssa puhelimessa päivittäin, joten alkaisivat ihmetellä jos en vastaisi enkä soittaisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän. Päivästä useampaan viikkoon. Pomo ja työkaverit tod.näk. ensimmäiseksi huolestuisivat.
Sama mulla. Koska olen tunnollinen työntekijä, aika pian alettaisiin kaivata jos en ole lomalla tai ilmoittanut sairastuneeni. En sitten tiedä tulisivatko kotoa etsimään.
5 min? Täällä porukkaa ramppaa, ihanat lapset ja aviomies, omia ja lasten ystäviäkin.
Varmaan viikko, ehkä kauemminkin. Asun yksin, ja kavereihini olen normaalisti yhteydessä useammin kuin omaisiini. En usko että kaverini alkaisivat kysellä omaisiltani kovin nopeasti, vaikka kyllä tuntevat toisensa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muutama tunti. En asu yksin, mutta ei myöskään olla joka hetki yhdessä.
Ehkä viikko tai pari, tosin kohdallani on totuttu siihenkin että välillä kaipaan omaa rauhaa eikä minusta välttämättä kuulu vähään aikaan. Ehkä kuukaudessa saatetaan jo huolestua. Työpaikan puolesta toki joku voi tulla jo aikaisemminkin tutkimaan.
Työssä varmasti ihmeteltäisiin, mutta teen paljon etätyötä ilman määrättyä työaikaa, joten saattaisi mennä useita päiviä ennen kuin sen kummempaa huolta herättäisi. Ja mitäpä ne töissä osaisivat asialle tehdä, kun eivät tunne läheisiäni. Ei kai ne poliisillekaan ilmoittaisi?
Naapurilla (joka on myös ystävä) on luokseni avain mutta emme hänenkään kanssa näe tai viestittele välttämättä viikkoihin. Jos sattuu ettei hän tule viestittäneeksi minulle hetkeen niin tuskinpa ihmettelee.
Valitettavasti saattaisi viikkoja kyllä mennä ennen kuin löydettäisiin. Kuinkakohan nopeasti sitä alkaa haista näin kesäaikaan?
Voi kun itekki sais lojua edes sen seittemän minuuttia 😂 tuntuu, että seittemän sekunttiakin rauhaa on jo paljon.