Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tunnustus - mitä mieltä olette?

Vierailija
19.07.2019 |

Mieheni tunnusti eilen, että häntä kiihottaa peppuseksissä "vähän" (kuvasi näin) myös se, että sieltä tulee kakka. Että on kuulemma kiihottavaa, kun annan tehdä asioita sellaiselle paikalle. Lieneekö yleinenkin mieltymys miehillä? Ja omani ei siis halua mitään kakkaleikkejä, mutta kuulemma tuo ajatus "likaisuudesta" kiihottaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti suurimmalla osalla on nimenomaan se "härskeys" ja "likaisuus" mikä pyllylle tuuttaamisessa kiihottaa. Moni ei vain halua myöntää sitä koska pelkää leimautuvansa friikiksi tms. Ihan normaalia siis.

Vierailija
2/5 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaa se tiukkuus enempi..ja samalla voi myös pitää pillua hyvinä.ja ehkä myös dildottaa samalla..M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellä ainakin se "kielletty hedelmä", "tuhmuus" ja "riettaus" on yksi houkutin. Lisäkiksiä antaa naisen antautuminen pepputouhuille mun mieliksi, vaikkei se hänestä kovin kiihottavalle tai erityisen hyvältä tunnukaan. Ehkä jopa hienoinen alistuminen mun tahtoon, mutta kuitenkin vapaaehtoisesti. Kun itse touhuun mennään, pitkä kiusoittelu ja hyväilyt valmistaa mut todella kiihottuneeksi ja hidas sisäänmeno liukastettuun ja hyväilyillä rentoutettuun peppuun tuntuu ultimaattisen hyvältä, jopa niin kiihottavalta että oma syke kuuluu korvissa sykkeen tahtisena kohinana. Kun lopulta ollaan sisällä, ei tarvita montaakaan hidasta työntöä, kun laavat purkautuu naiseni peppuun.

Vierailija
4/5 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan hirveän yleinen, mutta tarvitseeko aina ollakaan. Tykkään kyllä itse osittain likaisuudestakin.

Vierailija
5/5 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ottanut pippelin pois anuksesta kun siinä oli jätettä.

Ei kiihottanut yhtään,

Päin.vastoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi