Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko 26-vuotiaana vastaan vanhempiesi valitseman ja ostaman asunnon?

Vierailija
19.07.2019 |

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/49ca29a1-92d0-4eb2-888a-c1f…

Tulee mieleen että tässä taas klassinen tilanne miten vanhemmat voivat hallita aikuisten lastensa elämää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhempani haluaisovat hallita elämääni ostamalla minulle omaksi 300 neliön talon niin siitä vaan, ei haittaisi yhtään!

Asutko yksin eli ei muita jakamassa kuluja? Onko sinulla varaa maksaa noin ison talon kiinteistöverot, lämmityskustannukset yms?

Jos ei ole niin sen talon voi myydä tai pistää vuokralle. Olettaen että talo olisi minun nimissäni. Jos ei olisi niin en kai minä sen kiinteistöveroja maksaisi?

Vierailija
22/22 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani ostivat ensiasunnon isälleni. Isäni osti ensiasunnon minulle ja sanoi, että se velvoittaa minut tekemään saman aikanaan lapselleni. Nyt lapsi on teini ja olen alkanut katsella asuntoja. Olisi toisaalta idea kierrellä niitä hänen kanssaan sitten vanhempana, mutta saattaisi olla taloudellisempaa ostaa se jonnyt etukäteen.

Yritän juuri miettiä, että missä nuori mies voi haluta asua. Mieluummin lähellä opintopaikkaansa, jonka voi jo nyt aika hyvin arvata, että se tulee olemaan Otaniemi, vai mieluummin kävelymatkan päässä keskustan baareista? Kumpaa veikkaatte? Ajattelen ehkä, että lähellä baareja? Vai onko opiskelumatka tärkeämpi sittenkin? Mitä mieltä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän