Edullinen kampaaja köyhälle
Olen peeaa ja pitäis saada pitkät hiukset leikattua Helsingissä nyt kun kaikki opistot on kesätauolla. Oisko missään max 25 euroa
Kommentit (12)
Mikset leikkaa itse? Minä olen hankkinut aikanaan halvan parturisetin ja leikannut itse jo vuosia, kun ei tarvitse kuin lyhentää. Perheen miestenkin hiukset olen leikannut vuosia itse ja ovat olleet tyytyväisiä.
Mäkin olen peeaa, mut viinaa pitäis saaha. Ja tupakkaa.
Mistä sais halvalla vähintään eurokossun ja ison askin sinistä L&M, rahaa on vitonen?
Onko kaveria tai poikaystävää, joka osaisi leikata?
Mustapukuinen viikatemies on köyhän paras parturi
Lähde päiväristeilylle Tallinnaan ja käy siellä keskustan ulkopuolella kampaajalla.
Myös Offerilla - palvelusta voit löytää edullisia tarjouksia.
leikkasin just itse omat pitkät, kerroksittain leikatut hiukset! Kohtuu hyvä tuli! Youtubessa on englanniksi hyviä ja tosi helppoja videoita miten sen teet. Kokeile ainakin. Laitat hiukset kahdelle "ponnarille" kaulan alle ja leikkaat tasasesti ne yhdellä kerralla. Kerroksittain saat jos laitat yhdelle ponnarille otsan päälle, ja leikkaat tosta leuan kohdalta sen ponnarin poikki. tein molemmat.
Suomessa järjettömät hinnat kaikessa, ei täällä kannata asua.
Mä on ollut jo pidemmän aikaa sen verran köyhä etten ole raaskinut heittää 20-30e kampaajaan. Ite leikkaamalla olen saanut ihan asiallisen näköisen tyylin. Netistä löytyy kosolti blogeja sekä videoita miten saat leikattua kotona. Joskus esim. Tokmannilla on ollut värejä tarjouksessa joten saa välillä laitettua väriä päähänsä :)
Oli muuten huvittavaa, kun itselläni on tapana käydä aina ammattikoulussa kampaajalla kampaajaopiskelijalla pitkien hiusten tasausleikkauksessa ja värjäyksessä, niin suosittelin eräälle työkaverille, joka on tosi saita, että kannattaa käyttää kampaaja oppilaiden palveluita niin säästää rahaa (hänellä on siis pitkät värjäämättömät hiukset), niin hän sanoi, että "mä en todellakaan uskalla käydä millään opiskelijalla hiusten leikkauksessa, että mun äiti aina leikkaa mun hiukset kun käyn äidin luona".
Niin, varmaan se äiti sitten tavallisilla saksilla tekee parempaa jälkea, kuin esim. 3. Vuoden kampaajaopiskelija...
Mun kampaaja ottaa pelkästä leikkauksesta 24 euroa. Suosittelen.