Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei v*ttu ensi viikolla tulee taas helteet

Vierailija
19.07.2019 |

Hellepa$kaa tiedossa. Toivottavasti menee nopeasti ohitse. Tosin elokuu alkaa pian. Yöt viilenee.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Ai niin, olihan niitä tosiaan juuri VUOSI SITTEN.

Vierailija
2/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa hermot kiristymään heti kun ilma kuumenee. Inhottavaa kun hiki valuu ja kastelee vaatteet, märät vaatteet ovat inhottavan tuntuiset. Hikoiluni ei johdu läskiydestä, olen nykyihmiseksi hoikka (172/60) ja enimmäkseen pyöräilemällä ja kävelemällä liikkuva mies. Kuumalla ilmalla ei voi nukkua kunnolla, sillä asuntoni lämpenee myös kasvihuonemaiseksi, viime kesänä meni monta viikkoa huonosti nukkuen niiden painajaismaisten helteiden takia. Kuumalla ilmalla myöskin menetän painoa, kun en pysty syömään kunnolla silloin. Töissäkin on hirvittävää kuumalla ilmalla, koska teen ruumiillista työtä ulkona ja joudun käyttämään peittäviä suojavarusteita. Siellä hikoilu on aivan holtitonta, joudun vaihtamaan haalarin useita kertoja päivän aikana, koska hikoilen sen niin märäksi. Onneksi syksy lähestyy, se on vuoden parasta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi illat on jo pimeitä ja kohta on ihana räntäsade, puut ihanasti lehdettömiä ja siellä Oulussa jo porot hangilla tepastelee.

Vierailija
4/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkaa hermot kiristymään heti kun ilma kuumenee. Inhottavaa kun hiki valuu ja kastelee vaatteet, märät vaatteet ovat inhottavan tuntuiset. Hikoiluni ei johdu läskiydestä, olen nykyihmiseksi hoikka (172/60) ja enimmäkseen pyöräilemällä ja kävelemällä liikkuva mies. Kuumalla ilmalla ei voi nukkua kunnolla, sillä asuntoni lämpenee myös kasvihuonemaiseksi, viime kesänä meni monta viikkoa huonosti nukkuen niiden painajaismaisten helteiden takia. Kuumalla ilmalla myöskin menetän painoa, kun en pysty syömään kunnolla silloin. Töissäkin on hirvittävää kuumalla ilmalla, koska teen ruumiillista työtä ulkona ja joudun käyttämään peittäviä suojavarusteita. Siellä hikoilu on aivan holtitonta, joudun vaihtamaan haalarin useita kertoja päivän aikana, koska hikoilen sen niin märäksi. Onneksi syksy lähestyy, se on vuoden parasta aikaa.

Kai sinulla nyt on varaa jonkinlaiseen tuulettimeen edes.

Vierailija
5/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menee kuumaan asuntoon. Kyllä ihmisellä pitäisi olla paikka, jossa voi olla normaalissa lämpötilassa, myös nukkuen.

Vierailija
6/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupauduin ylitöihin jokaisena hellepäivänä, saa olla ilmastoidussa työpaikassa ja vieläpä saa hyvät rahatkin.

En olisi ulkona kuitenkaan, on kotikin viileä, että saa hyvin nukuttua ja jaksaa töissä.

Vierailija
7/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mites muutto esim Siperiaan?

Vierailija
8/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa hyväkroppaisilla naisilla vaatteet vähenee 🤗

Vierailija
9/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa hyväkroppaisilla naisilla vaatteet vähenee 🤗

Kyllä, näin on! Terv. Lissu 102kg.

Vierailija
10/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa myös ennusteita eikä vain lehtien klikkilööppejä. Kun ihmiset ei klikkailisi niitä, nuo höpinät loppuisivat.

Nyt sääjutut ovat aina luetuimpien joukossa

Vierailija
11/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi illat on jo pimeitä ja kohta on ihana räntäsade, puut ihanasti lehdettömiä ja siellä Oulussa jo porot hangilla tepastelee.

Todellakin on mukavaa sitten kun on illat ja yöt pimeitä, niin saa nukuttua paremmin. Oulun tienoille varmaankin tuota "kohta" tulevaa räntää saadaan neljän kuukauden päästä, lehdetkin ovat puissa vielä useita kuukausia.

Vierailija
12/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mites muutto esim Siperiaan?

En ole AP, mutta Siperiassakin on painajaismaisia helteitä. Talvella siellä on inhimillisempi ilmasto.

Vierailija
13/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan helteitä ja liian kuumaa, mutta nyt odotan niitä! Täällä ollut jo kohta kaks viikkoa ihan syksyistä keliä, v*tuttaa suoraan sanottuna kun kesäkin menossa! Piti kaivaa välissä syksytakkia esille... Ja aamulla hanskat kun hallaa melkein.... Nyt saa lämpö tulla ja kesää vielä hyvin jäljellä :)

Vierailija
14/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo oli ihan hirveän kuuma kun lähdin yhdeksältä aamulla lenkille. Pitää alkaa taas herätä aikaisemmin, että pääsee viimeistään seitsemältä ulos. Tosin kohta on varmaan siihen aikaankin jo tuskainen ilma.

Vierailija
15/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jo oli ihan hirveän kuuma kun lähdin yhdeksältä aamulla lenkille. Pitää alkaa taas herätä aikaisemmin, että pääsee viimeistään seitsemältä ulos. Tosin kohta on varmaan siihen aikaankin jo tuskainen ilma.

Aurinko on jo seitsemän aikaan liian korkealla, aikaista lenkkeilyäsi jos mahdollista.

Vierailija
16/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut täydellinen kesä tähän saakka, jo pelkästään sen takia, että vilulutikat ja muut etelän hetelmät ovat painuneet eteläänsä lämmittelemään pikalennoilla. On ollut niin sanotusti tekijän kelit, ei löhöäjän.

Mut nyt sitten tulee nuhruinen, haiseva, hikinen lämpöaalto, yäk. Ja just kun mulla alkaa lomat ja olin ajatellut tehdä pari pitkää patikkareissua. Kettu, että ituttaa.

Vierailija
17/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tarkistukseen, mutta laitan uudelleen:

Sanopa oikeasti muuta. Voi oikeasti V I T T U!!

Vierailija
18/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syytä hyväksyä, että noita kuumia jaksoja alkaa tulla joka vuosi. Suomessa ja Euroopassa ei vielä tajuta, että kaikkiin asuntoihin on hankittava ilmastointilaitteet, ei ole mitään järkeä kärsiä kuumissa asunnoissa, kun elintaso mahdollistaa mukavammankin tavan elää. 

Vierailija
19/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa !! Tervetuloa helteet! Minulla alkoi loma ja olen tilannut hienot lomasäät. Mää niin nautin kun saa lämmössä pyöräillä, ottaa aurinkoa, uida järvessä, jätskit ulkona jne. Kesällä pitää olla helle !! Rakastan ja nautin :) 

Vierailija
20/51 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onneksi mulla vielä yksi lomaviikko jäljellä. Tähän asti ei oo säät suosineet.