Ei v*ttu ensi viikolla tulee taas helteet
Hellepa$kaa tiedossa. Toivottavasti menee nopeasti ohitse. Tosin elokuu alkaa pian. Yöt viilenee.
Kommentit (51)
Näin luin myös, no onhan se kiva kun loma loppuu ja maanantaina töihin. Onkin mennyt loma sateita pidellessä 😂 Nyt saa istua officessa kauneimmat kesäpäivän tunnit. Tasan ei mee onnen lah...eiku kesälomakuukaudet 😬
Vierailija kirjoitti:
Varasin ensi viikoksi matkan Islantiin. Siellä ei ole hellettä ikinä ja lisäksi sieltä saa maailman parasta salmiakkia, on siis mulle juuri sopiva paikka.
Islanti voisi olla ilmastonsa puolesta sopiva paikka elää. Olisi kyllä mukavaa, kun ei tarvitsisi tuskailla kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mut sit täällä on kuitenki joku kämänen 20 astetta ja kylmä tuuli. Mut jos tulee kuuma, nii voihan sitä mennä järveen.
Voitko sinä mennä järveen kesken työpäivän? Minulla ei ole tuollaista mahdollisuutta, vaikka töissäni tulee erittäin kuuma ja hiki valuu.
On mahtavaa olla helteellä omalla terassilla ja nauttia jääteetä. Kun tulee liian kuuma, niin siirryn hetkeksi sisätiloihin, jossa on mukavat 20,5 astetta lämmintä - kiitos viilentävän ILP:n jonka hankin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ihanaa! Antaa tulla vaan. Te helteen vihaajat, pää kiinni. Saatte olla lempisäässänne, +10 ja vesisade, 11 kuukautta vuodessa. Antakaa meidän nyt nauttia tästä ilman tuota kitinää.
Pakkoko on lukea jos ärsyttää.
Mun mielestä on sairasta hekumoida säästä, joka kirjaimellisesti tappaa.
"Käristyskupoli", kyllä on autistinen termi.
"helle hellii" - semanttinen kikka, jolla yritetään hillitä massojen panikointia maailman tuhoutuessa ympäriltä. Nyt ne folihatut tulisi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan syytä hyväksyä, että noita kuumia jaksoja alkaa tulla joka vuosi. Suomessa ja Euroopassa ei vielä tajuta, että kaikkiin asuntoihin on hankittava ilmastointilaitteet, ei ole mitään järkeä kärsiä kuumissa asunnoissa, kun elintaso mahdollistaa mukavammankin tavan elää.
Muualla Euroopassa on kyllä tajuttu, vaan ei täällä hidashämäläisessä kulttuurissa edes mittaria vuosittain tuijottamalla.
Illalla koirien päälenkitys klo 23-23.45. On viileätä, rauhallista, hiljaista. Aamulla voikin vetäistä pitkät sikeet, koiratkaan ei tykkää helteestä. Omalle pihalle voi päästää pissalle.
Joko unohdit tämän kesän helteet? kyllähän sitä hellettä ihan tarpeeksi oli jo kesäkuussa.