Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viennissä töissä - nyt pettäminen

Vierailija
19.07.2019 |

Mitkä taudit ovat yleisimpiä ”idän tuontina”? Olen paniikissa. Mies 50+ eikä suostu testeihin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha. Ei sillä mitään ole eikä ole pettänyt.

Vierailija
2/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vienti-inssi paikalla - huomaan.

Kokemuksesta: testauta kaikki. Limakalvotartunta tapahtuu myös suudellessa - ja edelliselle asiakkalle voidaan olla tehty vaikka ja mitä. Tämän lisäksi nämä setämiehet mielellään maksavat ekstraa saadakseen toimia ilman suojaa. Pahimmillaan petaat omaa hautaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta: testauta kaikki. Limakalvotartunta tapahtuu myös suudellessa - ja edelliselle asiakkalle voidaan olla tehty vaikka ja mitä. Tämän lisäksi nämä setämiehet mielellään maksavat ekstraa saadakseen toimia ilman suojaa. Pahimmillaan petaat omaa hautaasi.

Höpö höpö, ei vienti-inssit tee tuollaisia hommia. Ei vedä viinaa eikä viikseen!

Vierailija
4/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sairas trolli

Vierailija
5/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei vienti-inssit tee tuollaisia hommia. Ei vedä viinaa eikä viikseen!

Sivusta: kyllä ne muuten tekevät. Juurikin ”noita hommia”. Pahimpia narsisteja ja pukkeja.

Työkaveri

Vierailija
6/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet sairas trolli

Viennin setämies ilmaisi olemassaolonsa. Ignooraamme sen.

Vierailija
7/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee Idän vientiin töihin?

Täältä olen saanut lukea, että se on yhtä juhlaa.

Vierailija
8/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsee Idän vientiin töihin?

Täältä olen saanut lukea, että se on yhtä juhlaa.

Eiköhän haluava reittinsä löydä.

Vierailija
9/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV.

Vierailija
10/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: kyllä ne muuten tekevät. Juurikin ”noita hommia”. Pahimpia narsisteja ja pukkeja.

Työkaveri

Ei tee. Se on urbaani-legenda.

Vierailija
11/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä Venäjällä sen parempaa paikkaa ei ukkomiehelle ole Pesää riittää

Ja on ilmaista

Vierailija
12/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan kokemuksella voin kertoa, että tuttua juttua. Muistuttaisin kuitenkin, että suurin osa toimijoista ovat ”vanhoja tekijöitä”, hankkiutuneet alalle aivan omaehtoisesti, pettäneet aina. Homma hoidetaan asiallisesti ehkäisten, perhe säästyy murheilta. Vanhempi sukupolvi ei ole aivan yhtä valveutunutta tartuntariskeistä, ja ylilyöntejä kiihottuneena nuoren partnerin kanssa tapahtuu. Jos miehesi on tuon 50+, niin käy laaja-alaisissa testeissä. Loppuun ystävän neuvo: miehesi ei muutu. Hanki parempi elämä jos sellaista halajat.

Vierailija
13/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä testeihin ja älä enää nussi miehesi kanssa.

Vierailija
14/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä testeihin ja älä enää nussi miehesi kanssa.

Tätä minäkin ajattelin. Hoida siis mahdolliset itsellesi tulleet taudit pois ja mies huolehtikoon omistaan tai jakakoon itseään vielä, se on hänen ongelmansa.

Vierailija
15/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana minkä kuvotuksen kanssa olet naimisissa.

Vierailija
16/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinan kokemuksella voin kertoa, että tuttua juttua. Muistuttaisin kuitenkin, että suurin osa toimijoista ovat ”vanhoja tekijöitä”, hankkiutuneet alalle aivan omaehtoisesti, pettäneet aina. Homma hoidetaan asiallisesti ehkäisten, perhe säästyy murheilta. Vanhempi sukupolvi ei ole aivan yhtä valveutunutta tartuntariskeistä, ja ylilyöntejä kiihottuneena nuoren partnerin kanssa tapahtuu. Jos miehesi on tuon 50+, niin käy laaja-alaisissa testeissä. Loppuun ystävän neuvo: miehesi ei muutu. Hanki parempi elämä jos sellaista halajat.

Apua mikä äijä.

Vierailija
17/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän saakka varmaan vain katsellut vierestä oluella ”kun kaverit” - nyt itse vähän lipsahti hörppämään pikaista limpsaa.

Ja sinä reppana uskot. Sua on petetty vuosikymmenet irstaan sian toimesta.

Vierailija
18/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän saakka varmaan vain katsellut vierestä oluella ”kun kaverit” - nyt itse vähän lipsahti hörppämään pikaista limpsaa.

Pikainen limpsa?

Vierailija
19/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikainen limpsa?

Sananmuunnos.

Vierailija
20/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi testata kaikki ja muistaa, että taudeilla on myös itämisaika eikä tartunta välttämättä tapahdu heti. Ja muistaa papa-seuranta myös (myös solumuutoksia aiheuttavat papilloomavirukset tarttuvat).

Itse en uskaltaisi harrastaa seksiä enää tuollaisen miehen kanssa.

Kiinassa HIV on melko yleinen, ja samoin yleinen myös Intiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä