Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viennissä töissä - nyt pettäminen

Vierailija
19.07.2019 |

Mitkä taudit ovat yleisimpiä ”idän tuontina”? Olen paniikissa. Mies 50+ eikä suostu testeihin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi testata kaikki ja muistaa, että taudeilla on myös itämisaika eikä tartunta välttämättä tapahdu heti. Ja muistaa papa-seuranta myös (myös solumuutoksia aiheuttavat papilloomavirukset tarttuvat).

Itse en uskaltaisi harrastaa seksiä enää tuollaisen miehen kanssa.

Kiinassa HIV on melko yleinen, ja samoin yleinen myös Intiassa.

Tämä. Kiina ja Intia. Nämä ”kohteet” viennissä valikoituvat tietylle marginaaliporukalle jonka kyllä tunnistaa. Ei ole sattumaa. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, enkä päästäisi lapsia lähelle.

Vierailija
22/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up - kiinnostava aihe! Lisää kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinulla römpsä kutiaa? :D Vai onko kesäflunssa, tuo HIV:n salakavala ensioire?

Vierailija
24/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ex-mies työskenteli viennissä.

Pari (avio)vuotta katselin reissutouhuja. Samaa menoa; pettämisiä reissussa, poke aasialaista, jopa Suomessa jäi kiinni saman sarjan maksullisissa käynnistä. Kyllähän tämä pakkomielle on näillä.

Vierailija
25/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ex-mies työskenteli viennissä.

Pari (avio)vuotta katselin reissutouhuja. Samaa menoa; pettämisiä reissussa, poke aasialaista, jopa Suomessa jäi kiinni saman sarjan maksullisissa käynnistä. Kyllähän tämä pakkomielle on näillä.

Tietäisitpä kuinka paha. ”Tärkeät” ihmissuhteetkin hylätään ihan vain siksi, että saadaan _somessa_ rauhassa keskittyä fanittamiseen. Tämän addiktion määrää ei voi käsittää ellei sitä itse koe.

Vierailija
26/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna enää piparia - ikinä.

Vierailija
27/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki testit. Kumin käyttö on mitä on, ja puhdasta ei varmasti ole ollut. Osa pöpöistä on lääkeresistenttejä.

Kuvottaja äijänkuvatus helvettiin. Mistä kolosta olet tuollaisen jumalan hylkäämän hyväksikäyttäjädemonin edes löytänyt. Ja lapset kauaksi hänestä.

Vierailija
28/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
29/29 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV löytyy idästä, ja testitulos varma vasta 3 kk:n päästä tartunnasta. Ulos mokoma ukko, vanha limainen hu ori ssakävijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan