Mies viennissä töissä - nyt pettäminen
Mitkä taudit ovat yleisimpiä ”idän tuontina”? Olen paniikissa. Mies 50+ eikä suostu testeihin.
Kommentit (29)
Up - kiinnostava aihe! Lisää kokemuksia.
Joko sinulla römpsä kutiaa? :D Vai onko kesäflunssa, tuo HIV:n salakavala ensioire?
Minulla ex-mies työskenteli viennissä.
Pari (avio)vuotta katselin reissutouhuja. Samaa menoa; pettämisiä reissussa, poke aasialaista, jopa Suomessa jäi kiinni saman sarjan maksullisissa käynnistä. Kyllähän tämä pakkomielle on näillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ex-mies työskenteli viennissä.
Pari (avio)vuotta katselin reissutouhuja. Samaa menoa; pettämisiä reissussa, poke aasialaista, jopa Suomessa jäi kiinni saman sarjan maksullisissa käynnistä. Kyllähän tämä pakkomielle on näillä.
Tietäisitpä kuinka paha. ”Tärkeät” ihmissuhteetkin hylätään ihan vain siksi, että saadaan _somessa_ rauhassa keskittyä fanittamiseen. Tämän addiktion määrää ei voi käsittää ellei sitä itse koe.
Kaikki testit. Kumin käyttö on mitä on, ja puhdasta ei varmasti ole ollut. Osa pöpöistä on lääkeresistenttejä.
Kuvottaja äijänkuvatus helvettiin. Mistä kolosta olet tuollaisen jumalan hylkäämän hyväksikäyttäjädemonin edes löytänyt. Ja lapset kauaksi hänestä.
HIV löytyy idästä, ja testitulos varma vasta 3 kk:n päästä tartunnasta. Ulos mokoma ukko, vanha limainen hu ori ssakävijä.
Tämä. Kiina ja Intia. Nämä ”kohteet” viennissä valikoituvat tietylle marginaaliporukalle jonka kyllä tunnistaa. Ei ole sattumaa. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, enkä päästäisi lapsia lähelle.