Missä olit ja mitä teit tasan kaksi viikkoa sitten klo16-18?
Joskus poliisi esim voisi tulla tätä kysymään, aivan yllättäen, alibin tai sen vuoksi, että saatat olla tietämättä jonkun tapahtuman silminnäkijä tms.
Joten, missä olit ja mitä teit tasan kaksi vk sitten klo 16-18?
Ei niin helppoa, vai mitä.
Kommentit (44)
Ulkomailla. Pankkiautomaattinosto siellä todistaa sen.
Olin kavereiden kanssa festareilla.
Helppo nakki. Ratsastustunti oli 17-18 joten klo 16 olin just tullut autolla tallin pihalle ja noin 16.15 sain tietää hevoseni ja aloin laitteleen sitä valmiiksi. 16.50 talutettiin hepat kentälle ja aloitettiin tunti.
Sattui nyt helppo päivä 😀
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla. Pankkiautomaattinosto siellä todistaa sen.
juu mutta mitä teit sen kaksi tuntia?kukaan ei ole automaatilla niin kauan.
Muistan aika hyvin, koska oli viimeinen kesälomapäiväni. Aikaisemmin päivällä kävin hoitamassa yhden jutun töissä. Sen jälkeen kävin vanhempieni luona. Eli kello 16-18 olin vanhempieni luona. Sieltä lähtiessäni luultavasti kiersin kotiin pyörällä pidemmän lenkin kautta ja kotosalla lämmitin saunan.
Pyöräilemässä. Minulla on säännöllinen elämänrytmi.
Olin vahtimassa siskoni koiraa, hänen lomaillessaan. Kävin siinä kuuden aikaan saunomassa. Yleensä olisin työssä tuohon aikaan vielä, mutta karvakasan takia lähdin ajoissa.
Etelänlomalla, just tullut uima-altaalta, lapset pesulla ja itse valmistautumassa illalliselle
Helppo, minulla on kalenterissa merkintä. Olin kotona Espanjassa ja minulla oli tapaaminen puutarhasuunnittelijan kanssa juuri klo 16-18.
Olin mökillä. Ei kuitenkaan ole mitään ajua mitä siellä tein siihen aikaan. Olinko lämmttämässä saunaa vai kitkemässä rikkaruohoja? Onko sillä hirveästi väliä mitä teki? Yleensä en osaisi vastata tuohon. Lukujärjestykseni ei toistu samanlaisena joka päivä ja teen kaiken epäsäännöllisiin aikoihin. Minulla ei ole kellontarkkoja rutiineja.
En muista edes mitä tein kaksi tuntia sitten. Kotona olin kuitenkin kun en ole tänään vielä ulkona käynyt.
Olin juuri tullut kosmetologilta ja istuin avomieheni kanssa ulkosaunamme terassilla muutamalla viinilasillisella.
Tiedän, että olin mieystävän luona, mutta puhelimesta tarkistamalla pystyisin sanoa tarkemmin missä olin/oltiin.
Tulee mieleen Ulvilan tutkintatavat. Ja kukaanhan ei etsi sitä murhaajaa vaikka Auer ei ollut syyllinen, musta auto viipyi pihamaassa, homma hoitui....
Heh,taisimpa olla syömässä vadelmajäätelöä ja asentamassa sims 3 lisäosaa jonka posti toi perjantaina ajatellen aaah se on taas viikonloppu :)
En muista... Jos kalenteri olisi mukana, voisin tarkistaa asian, mutta äkkiseltään en osaa sanoa.
Normaaliarkena muistaisin lähes varmasti, mutta näin pitkällä lomalla ollessani arki ja viikonloput alkavat mennä sekaisin.
Sain kyydin kotiin toista klo 16 - ajomatkaan menee 15 min. Pakkasin kamat viikonlopulle, lahdin kotoa kavellen pubiin klo 16:35. Pubin puutarhassa istuin kaverin kanssa klo 16:45 eteenpain ja join siideria ja soin fish & chipsit.
Olin harrastuksen parissa. Tämän voi todistaa kolme ihmistä.
Noin 17:30 lähdin viiden minuutin kotimatkalle ja aloin valmistella seuraavan aamun lomamatkaa varten.