Kaksi pinttiä olutta 'PAREMPI kuin paratsetamoli lievittämään kipua' ja vähentää tuskaa neljänneksellä, lääkärit väittävät
Kommentit (9)
No ei panadol tai olut vie kipua. Panadol on särkylääke ja olut mieto alkoholijuoma. Jos on kipua silloin on käytössä ihan muut lääkkeet.
No, usein olut saatta hyvät unet ja silloin ei kipuja tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Miten olut riittää jos rintalasta on halkaistu?
Mikä tahansa auttaa paremmin kuin parasetamoli, on se niin turha lääke. Paha vain, että se on lähes ainoa särkylääke jolle en ole allerginen. Muut sopivat ovat sitten kolmiolääkkeitä. Onneksi mulla on harvoin kipuja. Migreeni on välillä, mutta ei paha sekään.
Kyllä oluen lääkinnällisiä vaikutuksia on aliarvioitu, parin oluen voimalla jaksaa vaikka mitä ja mieli kevenee. Olut on luonnon lääkettä ihmiskeholle. Yksi ihmiskunnan nerokkaimpia tuotteita. Verot pois tältä hyvinvointituotteelta.
Vierailija kirjoitti:
No ei panadol tai olut vie kipua. Panadol on särkylääke ja olut mieto alkoholijuoma. Jos on kipua silloin on käytössä ihan muut lääkkeet.
Hah! Mulla on käsikin murtunut humalapäissään, eikä tuntunut missään.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Mulla on käsikin murtunut humalapäissään, eikä tuntunut missään.
Sinccis
Mullakin jalka!
No selvähän tuo on. Parasetamoli on muuten todettu viime aikoina useimpiin kipuihin lähinnä lumelääkettä vastaavaksi eli täysin hyödyttömäksi. Alkoholi kyllä poistaa hyvin kipua ja jos ei poistakaan, kipu v*tuttaa vähemmän. Esim. mulla migreenissä kipu ei viinalla lähde, mutta sitä pystyy katselemaan kuin ulkopuolisena ilman että tuntuu että MINÄ kärsin. Se on vain neutraaleja tuntemuksia kehossa.