Saako naiselle sanoa jos hame on jäänyt alkkareiden alle paljastaen perän hyvin. ?
Vai onko muotia? sanoin eräälle naiselle ohittaessani lenkillä. Mutta hän vain katsoi vihaisesti ja ei korjannut hametta.
Kommentit (10)
Saa ja pitää! Hölmöhän se nainen on, jos huomautuksesta loukkaantuu.
Outo nainen, teit palveluksen jos oikeesti jäänyt pikkarinväliin!
Itse toivoisin, että jokainen katsoo velvollisuudekseen sanoa asiasta. Sillai selkeästi,.että se ei kuulosta pelkästään pervoilulta. Koska joskus ohikulkijat kommentoivat perää ihan meetoo-hwngessä. Siksi, sitä tulee ensimmäisenä ajateltua, jos joku kommentoi jotain.
Usein se hyökkäys on nolostumosteaktio.
Riippuu tavasta, tietysti.
Jos vaan osoittelit perää ja huusit "auu auu sun pylly näkyy!!" on reaktio varmasti tuo.
Jos sanoit kohteliaasti "anteeksi, sun tarttis tarkistaa toi hame, taitaa olla pikkareissa rytyssä" on tilanne ihan eri.
Sanoin juostessa: " Hameesi on alushousujen alla" ....
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tavasta, tietysti.
Jos vaan osoittelit perää ja huusit "auu auu sun pylly näkyy!!" on reaktio varmasti tuo.
Jos sanoit kohteliaasti "anteeksi, sun tarttis tarkistaa toi hame, taitaa olla pikkareissa rytyssä" on tilanne ihan eri.
Entä jos vain t1rskahtaa äänekkäästi?
Todellakin toivon että minulle sanotaan jos näin on käynyt. Etten nyt enää pidempään nolaa itseäni sillä tavalla alkkarit vilkkuen.
Toivon että sanotaan. Ei ollut kiva, kun huomasin kävelleeni puoli tuntia kaupungilla hame pikkuhousuissa ja olleeni opiskelijabileissä samalla tavalla. Ihmettelen, että kukaan ei voinut siitä sanoa.
En ole varma mitä tarkoitat, mutta jos mulla on jäänyt hame pikkuhousuihin niin mielellään saa huomauttaa asiasta.