Naidaan exän kanssa vaikka hän jo tapailee uutta
Pitääkö mun ajatella tän uuden naisen tunteita vai jatkanko vaan samaan malliin? Itselleni tämä on täysin toimiva järjestely.
Kommentit (31)
No vautsi, voit olla itsestäsi ylpeä.
Miksi hän on ex?
Ettet nyt vaan roikkuis ja elättelis toiveita?
Vierailija kirjoitti:
ei ap kysynyt pitääkö hänen olla ylpeä. olet itse vissiin kateellinen?
Älkää menkö lankaan. Naiseksi tekeytyneen miehen aloitus. Tarkoitus taas kerran mollata naisia. Nolo.
Kyllä pitäisi ajatella.
Sinä olet käytännössä nyt toinen nainen, ja se on palstalla tuomittava asia.
Eihän tapalu mitenkään poissulje toisten kanssa ilottelua. Tuskin exäsi heti sinuun tutustuttuaankaan lopetti kaikkia muita suhteitaan.
Ex lopettaa petipuuhat kanssasi kun alkaa seurustella vakavammin, niinhän sinäkin ehkä tekisit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on ex?
Ettet nyt vaan roikkuis ja elättelis toiveita?
Ex-sex on tosi helppoa. Vähän kuin fwb, mutta toinen tietää varmasti mistä tykkäät.
Onko se sun ongelma miettiä uuden naisen tunteita? Mieshän tossa on se jonka pitää niitä miettiä.
Jos se on alle vuosi erosta löytynyt niin se on laastari. Laastareita ei lasketa. Paukuta vaan minkä ehdit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ap kysynyt pitääkö hänen olla ylpeä. olet itse vissiin kateellinen?
Kateellinen jollekin joka on varatun miehen pallien tyhjennysalusta?
Bitch, please..
Ohis
Samaa tein minäkin sinkkuna ollessa. Ja vielä hyvällä omatunnolla koska hänen nyxä on entinen ystäväni. Eron aikaan esitti ystävää ja samaan aikaan vonkasi ex miestäni. Ensimmäiseksi vaihtoehdoksi hän ei kelvannut vaan miehellä oli suhde ensin toisen naisen kanssa, koko sen puolitoista vuotta muija oli tyrkyllä ja ex sen otti, kun kyllästyi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minä käytin exän seksi palveluita sen aikaa kun huvitti vaikka hän oli suhteessa. Nykyään homma loppu koska minä olen parisuhteessa enkä petä kumppaniani.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tein minäkin sinkkuna ollessa. Ja vielä hyvällä omatunnolla koska hänen nyxä on entinen ystäväni. Eron aikaan esitti ystävää ja samaan aikaan vonkasi ex miestäni. Ensimmäiseksi vaihtoehdoksi hän ei kelvannut vaan miehellä oli suhde ensin toisen naisen kanssa, koko sen puolitoista vuotta muija oli tyrkyllä ja ex sen otti, kun kyllästyi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minä käytin exän seksi palveluita sen aikaa kun huvitti vaikka hän oli suhteessa. Nykyään homma loppu koska minä olen parisuhteessa enkä petä kumppaniani.
Ja sinä ilmeisesti uskot ettei eksäsi testannut tuota entistä ystävääsi ennen eroanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ilmeisesti uskot ettei eksäsi testannut tuota entistä ystävääsi ennen eroanne.
Luulisin, että ei. Monia muita kyllä kairasi mm työreissuillaan, näistä kuulin siinä vaiheessa, kun oli jo erottu.
Eipä sillä kuitenkaan ole merkitystä paneskelivatko suhteemme aikana vai ei, erottu jo ja takaisin en häntä halua niin mitä sitä miettimään mikä kaikki oli vialla suhteessa ja kenen kanssa petti, kunhan ei ole nykyisiin ystäviin lukeutuvia joukossa.
Kyllä mulle miehenä tuo järjestely kävisi, ellet nyt tietysti ole ns. surkea pano.
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö lankaan. Naiseksi tekeytyneen miehen aloitus. Tarkoitus taas kerran mollata naisia. Nolo.
Mollata naisia taas kerran? Saanen huomauttaa jos et ole huomannut niin täällä 70% keskusteluista on valittamista miehistä ja mies teki sitä ja tätä ja söi vanukkaat kaapista :D. Oletko sokea? Tämähän on nimenomaan miesten mollauspalsta
heh minäkin seurustelin 4 eri naisen kanssa koska oli kivaa vertailla itsekseen pillun tiukkuutta, persereiän venymistä ja suihinoton vauhtia mutta pää asia oli että mälli lensi nykyään kaiholla muistelen niit aikoja, toin joskus kapakista vielä otin jonkun hoidon mukaani ihan omaa viehätysvoimaani kokeillen
Ikä ei täsmää, muuten olisin kysynyt, oletko nimeltäsi XXXXX.
Kiitos vain kun mokasit suhteemme. Minä olin tosissani miehen suhteen, sinä hait pelkkää munaa. Et halunnut päästää miehestä irti, vaikkei hän sinulle oikeasti kelvannut.
No, jos satut kuitenkin olemaan XXXXX niin pidä hyvänäsi. Pane niin paljon kuin haluat, ei liikuta enää minua. Ainoa et toki ole, senhän tiedätkin.
Mies menetti minut, minä menetin vain ajanjakson elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan että "kuolemaakin karkeampi on nainen" ja suomalaiset vaikka maksavat satasen, ettei naapuri saa paria kymppiä..
Olisin kyllä vaan jättänyt kummatkin säätämään keskenään ja keskittynyt pää pystyssä omiin uusiin ympyröihin. En ole ikinä tajunnut, miksi niissä eksissä pitää roikkua.
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.
Älä täältä kysy. Ei ketään kiinosta.