Lapsen kaverin isä kiinnostunut?
Mitä olette mieltä olette? Kannattaako unohtaa koko juttu vai lähestyä miestä tao odottaa hänen lähestymistään? Mies on eronnut, hänen exällään on jo uusi perhe ja mies ei tiettävästi seurustele kenenkään kanssa. Ainakaan lapsen kaveri ei ole maininnut mitään, enkä ole lasta heiltä hakiessa nähnyt ketään naista heillä.
Tämä kaverin isä on viime aikoina aika usein laittanut viestiä minulle, mutta vain lapsiin liittyvää, ei ehdota suoraan treffejä tai mitään yhdessä tekemistä. Vähän sellaista tikusta asiaa- viestittelyä :D Reagoi heti minun viesteihin ja tuo lapsen aina käymään, jos olen kysynyt leikkimään. Lapsensa synttäreille pyysi minutkin mukaan, tosin siellä oli muutamia muita isiä kans, joten en tiedä oliko vain kohtelias, olin ainut äiti siellä.
Viimeksi jutusteli enemmän tyttöä hakiessa, kyseli lomasuunnitelmia ja harrastuksesta, jota tietää minun harrastavan. Jotenkin hän on myös jännittyneen oloinen jutellessaan. Mutta onko tämäkin vain small talkia vai voiko olla vähän ihastunut? Minä ainakin olen, olin jo ennen kuin tiesin hänen eronneen :) näin siis aina ohimennen häntä päiväkodissa.
Mutta en tietenkään silloin lähestynyt mitenkään, kun en tiennyt onko sinkku. Enkä tiedä uskallanko vieläkään, jos en ole ihan varma, onko kiinnostus molemmin puolista. Tytöt kuitenkin kavereita, enkä haluaisi pilata sitä mitenkään, että olisi outoa nähdä isää, jos ei ole minusta kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä ja olen ehdottanut treffejä. Sillä arvon tämän jutun kanssa, mitä tehdä...
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sivustaseuraaja heittää vielä joukosta eroavan kortensa kekoon.
Selkeesti mies sun seurassa viihtyy jos oikeesti niitä näitä viesteilee. Kommentoidaan täällä mitä vaan, niin tuskin vietät seuraavaa kymmentä vuotta yksin. Ottaisin siis asian varovasti puheeksi, esim. et oot ollut huomaavinasi jotain kemiaa, mut et oo varma, onko se vaan sun oma havainto. Vastaa mies mitä vastaa, kerrot myös et lasten välit on sulle tärkeät, niin tuskin mieskään ihan idiootiksi heittäytyy.
Jos sanoo et tunne on yksipuolinen niin pahoittelet hämminkiä, kerrot et asia ok ja et toivot välienne säilyvän ennallaan. Jos on viehätystä, mietitte, voitteko testata välejänne ja tutustua ilman, et lapsia tarvitsee heti sotkea peliin. Kyl se siitä, tsemppiä!
No älä nyt ainakaan mitään tuollaista ala sopertelemaan!! Pyydät kahville, jos on mukavaa niin pyydät taas johonkin tai mies pyytää. Luonnollisempi tapa kuin alkaa nyt raportoimaan, että ollaankohan me ihastuneita...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, 13? Miten ihmeessä olet saanut lapsen tehtyä, jos jo jonkun miehen kanssa keskustelu on noin vaikeaa?
40v eronnut kolmen lapsen äiti täällä ihmettelee samaa itsestää. Lapset tehty ja vielä parisuhdettakin ylläpidetty 17 vuotta. Ei tosiaan uskoisi. :D
Ap, en uskaltaisi suoraan ehdottaa, mut voitko itse jotenkin jutuissa vihjailla, että olet seuraa vailla?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sivustaseuraaja heittää vielä joukosta eroavan kortensa kekoon.
Selkeesti mies sun seurassa viihtyy jos oikeesti niitä näitä viesteilee. Kommentoidaan täällä mitä vaan, niin tuskin vietät seuraavaa kymmentä vuotta yksin. Ottaisin siis asian varovasti puheeksi, esim. et oot ollut huomaavinasi jotain kemiaa, mut et oo varma, onko se vaan sun oma havainto. Vastaa mies mitä vastaa, kerrot myös et lasten välit on sulle tärkeät, niin tuskin mieskään ihan idiootiksi heittäytyy.
Jos sanoo et tunne on yksipuolinen niin pahoittelet hämminkiä, kerrot et asia ok ja et toivot välienne säilyvän ennallaan. Jos on viehätystä, mietitte, voitteko testata välejänne ja tutustua ilman, et lapsia tarvitsee heti sotkea peliin. Kyl se siitä, tsemppiä!
Ei mistään kemioista kannata suoraan puhua, se voi karkottaa miehen vaikka se oliskin ollut kiinnostunut. Kannattaa edetä hienovaraisemmin, pienin askelin.
Miksi täällä ollaan niin myrkyllisiä toisten mahdollista onnea kohtaan? Jos kumpikin on kerran sinkku, niin mitä ihmettä teillä on heidän suhdettaan vastaan??? Vai ettekö huomanneet aloituksesta, että mies on eronnut ja luulitte kyseessä olevan varatun miehen? Lukekaa hieman tarkemmin, ennen kuin alatte kommentoida siinä tapauksessa.
Juu ap:lle sanoisin, että kylläse mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Ehkä on fiksukin, kun yh-isä lähestyy ikäistään yh-naista, eikä katsele jotain 20 v nuorempia lapsettomia tyttöjä setämiehenä.
Ehdota lähtöä hoplopiin lasten kanssa yhdessä. Mä deittailin mieheni kanssa siellä aluksi molempien lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ollaan niin myrkyllisiä toisten mahdollista onnea kohtaan? Jos kumpikin on kerran sinkku, niin mitä ihmettä teillä on heidän suhdettaan vastaan??? Vai ettekö huomanneet aloituksesta, että mies on eronnut ja luulitte kyseessä olevan varatun miehen? Lukekaa hieman tarkemmin, ennen kuin alatte kommentoida siinä tapauksessa.
Juu ap:lle sanoisin, että kylläse mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Ehkä on fiksukin, kun yh-isä lähestyy ikäistään yh-naista, eikä katsele jotain 20 v nuorempia lapsettomia tyttöjä setämiehenä.
Itse mietin lasten näkökulmaa, tässähän tavattu lasten kautta. Muuten ihan ok tavata eron jälkeen ihmisiä ja yh:t usein ymmärtävät paremmin toistensa tilannetta ja prioriteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ap:lle sanoisin, että kylläse mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Ehkä on fiksukin, kun yh-isä lähestyy ikäistään yh-naista, eikä katsele jotain 20 v nuorempia lapsettomia tyttöjä setämiehenä.Itse mietin lasten näkökulmaa, tässähän tavattu lasten kautta. Muuten ihan ok tavata eron jälkeen ihmisiä ja yh:t usein ymmärtävät paremmin toistensa tilannetta ja prioriteetteja.
Joo, mies vaikuttaa sellaiselta järkevältä jalat maassa- tyypiltä, on ihan komeakin, saisi varmasti naisseuraa baaristakin, joten en usko, että olisi pelkästään seksiä perässä. Ja sitten jos olisi, niin ei mun maailma siihen kaadu.
Tuo dilemma, että lapset olisi heti mukana mietityttää. Toisaalta se olisi luontevaa, kun jo tuntevat toisensa, toisaalta en haluaisi heti ottaa lapsia mukaan. En oo vieläkään uskaltanut kysyä miestä treffeille 😀
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdota lähtöä hoplopiin lasten kanssa yhdessä. Mä deittailin mieheni kanssa siellä aluksi molempien lasten kanssa.
Se olis kätevää ja olis ihanaa saada aikuista seuraa mukaan, Käydään paljon lapsen kanssa erilaisissa lasten tapahtumissa ja paikoissa 😊
Tiedän, että mieskin käyttää omaa tyttöään.
Ap
Kuulostaa ihanalta! Kyllä se ajan myötä selviää. Kahville pyyntö on hieno idea!
Mä keräsin rohkeutta tähän asti ja pyysin kahville, hui...
Mies suostui lähtemään 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä keräsin rohkeutta tähän asti ja pyysin kahville, hui...
Mies suostui lähtemään 😊
Ap
Hyvä hyvä! :)
Laitat viestiä että tulee panemaan.
Meillä lapsen kaverin isosisko on tietyllä tavalla oikein hyvin muodostunut ja sitä voisi kyllä vähän käydä koeajamassa.
On ihan aikuinen ja luulin ensin lapsen kaverin äidiksi.
Kuinka monta ap:tä täällä oikein on?
Tänään pääsen pukille ja vähän jännitttää.
Se aito ja oikea Ap
Varmaan mies toivoo ihan vain seksiä, koska löysi sinusta mukavanoloisen vapaan naisen, joka on sopivasti saatavilla... Jos nyt tuo suhde jatkuisi uusperhekuvioksi niin haluavatko nämä lapset, että heidän kaverisuhde muuttuukin sisaruussuhteeksi.