Lapsen kaverin isä kiinnostunut?
Mitä olette mieltä olette? Kannattaako unohtaa koko juttu vai lähestyä miestä tao odottaa hänen lähestymistään? Mies on eronnut, hänen exällään on jo uusi perhe ja mies ei tiettävästi seurustele kenenkään kanssa. Ainakaan lapsen kaveri ei ole maininnut mitään, enkä ole lasta heiltä hakiessa nähnyt ketään naista heillä.
Tämä kaverin isä on viime aikoina aika usein laittanut viestiä minulle, mutta vain lapsiin liittyvää, ei ehdota suoraan treffejä tai mitään yhdessä tekemistä. Vähän sellaista tikusta asiaa- viestittelyä :D Reagoi heti minun viesteihin ja tuo lapsen aina käymään, jos olen kysynyt leikkimään. Lapsensa synttäreille pyysi minutkin mukaan, tosin siellä oli muutamia muita isiä kans, joten en tiedä oliko vain kohtelias, olin ainut äiti siellä.
Viimeksi jutusteli enemmän tyttöä hakiessa, kyseli lomasuunnitelmia ja harrastuksesta, jota tietää minun harrastavan. Jotenkin hän on myös jännittyneen oloinen jutellessaan. Mutta onko tämäkin vain small talkia vai voiko olla vähän ihastunut? Minä ainakin olen, olin jo ennen kuin tiesin hänen eronneen :) näin siis aina ohimennen häntä päiväkodissa.
Mutta en tietenkään silloin lähestynyt mitenkään, kun en tiennyt onko sinkku. Enkä tiedä uskallanko vieläkään, jos en ole ihan varma, onko kiinnostus molemmin puolista. Tytöt kuitenkin kavereita, enkä haluaisi pilata sitä mitenkään, että olisi outoa nähdä isää, jos ei ole minusta kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä ja olen ehdottanut treffejä. Sillä arvon tämän jutun kanssa, mitä tehdä...
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä uusperhepaskaa
Jep, mutta ap on puutteessa, joten silloin eivät lapset ole mielessä ensimmäisenä, ei muiden eikä varsinkaan omat.
En ole mitenkään erityisen puutteessa, olen deittaillut, mutta en ole ketään miestä lapselle esitellyt. Enkä tästä miehestä haluaisi pelkästään seksiä. Siksi kai tämä onkin vaikeampaa.
Ap
Irtosuhteillako olet pysynyt tyydytettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä uusperhepaskaa
Jep, mutta ap on puutteessa, joten silloin eivät lapset ole mielessä ensimmäisenä, ei muiden eikä varsinkaan omat.
En ole mitenkään erityisen puutteessa, olen deittaillut, mutta en ole ketään miestä lapselle esitellyt. Enkä tästä miehestä haluaisi pelkästään seksiä. Siksi kai tämä onkin vaikeampaa.
Ap
Irtosuhteillako olet pysynyt tyydytettynä?
Ei ole minun juttu, en kyllä tuomitsemaan, jokainen saa tehdä niin kuin haluaa. Muutaman kuukauden seurusteluja on ollut ja sitten enemmän kaveripohjalta oleva molempia tyydyttävä järjestely erään miehen kanssa :)
Ap
Se nyt on ainakin varmaa, ettei kukaan pahastu siitä kun joku kiva nainen on kiinnostunut. Ihan riippumatta siitä onko itse katsellut sillä silmällä. Rohkeasti kokeilemaan vaan. Muuten mietit koko loppu elämäsi olisiko silloin pitänyt...
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on ainakin varmaa, ettei kukaan pahastu siitä kun joku kiva nainen on kiinnostunut. Ihan riippumatta siitä onko itse katsellut sillä silmällä. Rohkeasti kokeilemaan vaan. Muuten mietit koko loppu elämäsi olisiko silloin pitänyt...
Niinpä, en itse ainakaan pahastuisi, enkä torju ketään kovin tylysti vaikka en haluaisi tapaillakaan. Olen tehnyt aika monta isoa elämänmuutosta tähän mennessä, että pitäisi tämäkin kortti vain katsoa loppuun :)
Ap
Mies voi miettiä samaa, että mitä voi pilata, jos kertoo kiinnostuksestaan, tohtiako vai eikö ja mitä lapsetkin... 😉 Niinpä, mistäpä sen tietää. Voihan sitä tutustua muuten vain vaikka lasten kanssa hiekkalaatikon laidalla, niin tietää toisesta aina enemmän, syveneekö kiinnostus vai hälveneekö... Ehkä tosin jo tiedätkin hänestä perusasiat? Kuulostatte molemmat näissä viesteissä henkilöiltä, joille kiinnostuksen ilmaisu ei ole mikään välirikon uhka, vaikka ei sitten osuisikaan kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi miettiä samaa, että mitä voi pilata, jos kertoo kiinnostuksestaan, tohtiako vai eikö ja mitä lapsetkin... 😉 Niinpä, mistäpä sen tietää. Voihan sitä tutustua muuten vain vaikka lasten kanssa hiekkalaatikon laidalla, niin tietää toisesta aina enemmän, syveneekö kiinnostus vai hälveneekö... Ehkä tosin jo tiedätkin hänestä perusasiat? Kuulostatte molemmat näissä viesteissä henkilöiltä, joille kiinnostuksen ilmaisu ei ole mikään välirikon uhka, vaikka ei sitten osuisikaan kohdalleen.
Ei niin, en usko, että vaikuttaisi mitenkään siihen, että lapset eivät voisi leikkiä jatkossa yhdessä, vaikka mies torjuisikin minut. Olisin ehkä kiusaantunut hänen seurassaan, mutta tuskin mitään sen pahempaa tapahtuisi.
Olet oikeassa, jos mies on ihastunut, epäröi todennäköisesti samalla tavalla kuin minä eikä tämä ikinä etene mihinkään, jos en tee aloitetta. Se on vaan niin tuskallisen vaikeaa, kun tuntuu itselläkin, että sydän hakkaa hulluna, kun yrittää keskustella ja katsoa miestä normaalisti...
Ap
No mutta hei, toi remppa-hommahan vois olla hyvä aasinsilta; kysyt voisiko auttaa, kun olet tyttäreltään kuullut, että osaa ja tykkää remontoida. Työn jälkeen keität kahvit ja siinä rennosti jutellessa pääset ehkä perille, onko kiinnostusta vai ei. Mutta kuulostaa kyllä, että pientä kiinnostusta olisi molemmin puolin 😍 Tsemppiä, elät ihanan jännittäviä aikoja.
Joo, kehitä alkuun joku pikkujuttu sun asunnossa mikä kaipaa remppaa tai laittoa (esim peili seinälle tms) ja pyydä mies auttaan kun tuo tai hakee tyttöä..sanot että oot kuullu että kädentyöt onnistuu ;) sitten keittelet hälle kahvit... kyllä siinä pikkuhiljaa varmasti alkaa huomaamaan voisko miehellä olla intressejä.
Muista aina istuessasi, että istut setelimonistajan päällä.
Ei mitään remonttiavun pyyntöjä vaan pyydä kahville. Tulee heti selväksi että toivot miehen seuraa etkä vaan peiliä seinään.
Tuon pyynnön voi heittää tosi luontevasti kun muutenkin mies teillä käy lasta tuomassa. "Laitoin just kahvit tippumaan, otatko säkin?"
Remonttihommiin vaan, siinä on helppo tekosyy olla ilman lapsia ja siirtyä pienen kiehnäämisen jälkeen makuuhuoneen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä jäämään kahville, kun tuo seuraavan kerran lasta kylään.
Sano vielä että ottaa kanssa kumit mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään remonttiavun pyyntöjä vaan pyydä kahville. Tulee heti selväksi että toivot miehen seuraa etkä vaan peiliä seinään.
Tuon pyynnön voi heittää tosi luontevasti kun muutenkin mies teillä käy lasta tuomassa. "Laitoin just kahvit tippumaan, otatko säkin?"
Ja siihen vielä lisäät, että tarjolla olisi myös pikkusuolaista ja isket silmää.
Hei oikeesti, sulla on tässä kaikki valtit käsissä. Älä siis valita vaan mieti mitä oikeasti haluat. Pikkuisen suunnittelua, harkintaa jne.
Lasten kautta pääset näkemään millainen mies on oikeasti ja arjessa. Ehdotat tai kysyt siis huvipuistoa, kotieläinpihaa, jätskiretkeä uimarannalle, lettukestejä, yhteisiä lastenjuhlia, retkeä jonnekin tai mitä nyt tyttöjen maailmaan kuuluukin. Sanot että voit viedä, mutta mies on tietenkin todellakin tervetullut mukaan. Jos lähtee mukaan, niin näet tuletteko juttuun, jos ei jää palveluksen "velkaa" ja voit sitten aikanaan käyttää sen vaikka toisten tapaamiseen jos tämä ei ollut se oikea.
Pääasia kai on että maltat toimia viisaasti, jos kerran haet muutakin kuin seksiä, ja tyttären kaveruus on tärkeä.
Ilmoita Ap kuinka miehen kanssa käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, 13? Miten ihmeessä olet saanut lapsen tehtyä, jos jo jonkun miehen kanssa keskustelu on noin vaikeaa?
Lapsentekohommassa ei kyl puhelahjoja kaivattu missään vaiheessa :)
ap.
Sie vaan menit baariin, valkkasit miehen ja menitte panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja sit se ukko ottaa roskapussin oven pielestä...
Nii, eihän siinä voi mennä ku lasten kaveruus pilalle.
Ap