Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverin isä kiinnostunut?

Vierailija
18.07.2019 |

Mitä olette mieltä olette? Kannattaako unohtaa koko juttu vai lähestyä miestä tao odottaa hänen lähestymistään? Mies on eronnut, hänen exällään on jo uusi perhe ja mies ei tiettävästi seurustele kenenkään kanssa. Ainakaan lapsen kaveri ei ole maininnut mitään, enkä ole lasta heiltä hakiessa nähnyt ketään naista heillä.

Tämä kaverin isä on viime aikoina aika usein laittanut viestiä minulle, mutta vain lapsiin liittyvää, ei ehdota suoraan treffejä tai mitään yhdessä tekemistä. Vähän sellaista tikusta asiaa- viestittelyä :D Reagoi heti minun viesteihin ja tuo lapsen aina käymään, jos olen kysynyt leikkimään. Lapsensa synttäreille pyysi minutkin mukaan, tosin siellä oli muutamia muita isiä kans, joten en tiedä oliko vain kohtelias, olin ainut äiti siellä.

Viimeksi jutusteli enemmän tyttöä hakiessa, kyseli lomasuunnitelmia ja harrastuksesta, jota tietää minun harrastavan. Jotenkin hän on myös jännittyneen oloinen jutellessaan. Mutta onko tämäkin vain small talkia vai voiko olla vähän ihastunut? Minä ainakin olen, olin jo ennen kuin tiesin hänen eronneen :) näin siis aina ohimennen häntä päiväkodissa.

Mutta en tietenkään silloin lähestynyt mitenkään, kun en tiennyt onko sinkku. Enkä tiedä uskallanko vieläkään, jos en ole ihan varma, onko kiinnostus molemmin puolista. Tytöt kuitenkin kavereita, enkä haluaisi pilata sitä mitenkään, että olisi outoa nähdä isää, jos ei ole minusta kiinnostunut muussa kuin kaverimielessä ja olen ehdottanut treffejä. Sillä arvon tämän jutun kanssa, mitä tehdä...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä jäämään kahville, kun tuo seuraavan kerran lasta kylään.

Vierailija
2/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä uusperhepaskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet, 13? Miten ihmeessä olet saanut lapsen tehtyä, jos jo jonkun miehen kanssa keskustelu on noin vaikeaa?

Vierailija
4/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta ap on puutteessa, joten silloin eivät lapset ole mielessä ensimmäisenä, ei muiden eikä varsinkaan omat.

Vierailija
5/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä toiveajattelua!

Kunnollinen lapsensa parasta ajatteleva isukki järjestää lapselleen kaiken mahdollisimman kivasi ja pyrkii säilyttämään kaverisuhteet kunnossa. Sinä tulkitset nyt hieman liikaa ilmeisen oman ihastuksesi pohjalta.

Vierailija
6/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet, 13? Miten ihmeessä olet saanut lapsen tehtyä, jos jo jonkun miehen kanssa keskustelu on noin vaikeaa?

Lapsentekohommassa ei kyl puhelahjoja kaivattu missään vaiheessa :)

ap.

Vierailija
7/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta ap on puutteessa, joten silloin eivät lapset ole mielessä ensimmäisenä, ei muiden eikä varsinkaan omat.

Jep, koska eronneen naisen kuuluu istua arkkunsa päällä siihen saakka, kun lapset on muuttaneet kotoa! Kaapu päälle vaan ja takas kotihommiin!

Mikä tässä oli taas radikaalisti lasten etuja vahingoittavaa, kysyn vaan?

Vierailija
8/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36-vuotias olen, olin 15-vuotta saman miehen kanssa, se parisuhde ei ollut ehkä se parhain... oma itsetunto aika alhaalla, enkä osaa deittailla näin aikuisena. Lisäksi tyttö on minulle se ykkösasia elämässä ja se, että hänellä on asiat hyvin :)

Ap

Vierailija
9/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kiinnostunu, lakkaa tyrkyttämästä itseäsi.

Vierailija
10/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta dildo ja rauhotu

Vierailija
11/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsentekohommassa ei kyl puhelahjoja kaivattu missään vaiheessa :)

ap.

Tämä en ollut minä, mutta hyvä kommentti :David

Ap

Vierailija
12/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, koska eronneen naisen kuuluu istua arkkunsa päällä siihen saakka, kun lapset on muuttaneet kotoa! Kaapu päälle vaan ja takas kotihommiin!

Ja edellinen ei siis ollut ap, muuten vaan moralismiin kyllästynyt sivustaseuraaja. Tuskin ap on tässä heti ollut uusperhettä pykäämässä. Ja vaikka oliskin niin entäs sitten?

Vierailija
13/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36-vuotias olen, olin 15-vuotta saman miehen kanssa, se parisuhde ei ollut ehkä se parhain... oma itsetunto aika alhaalla, enkä osaa deittailla näin aikuisena. Lisäksi tyttö on minulle se ykkösasia elämässä ja se, että hänellä on asiat hyvin :)

Ap

Tämäkään ei ollu mun kommentti. Jotain rotia nyt.

Vierailija
14/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä sitä jäämään kahville, kun tuo seuraavan kerran lasta kylään.

Minä komppaan tätä. Enkä nyt halua heittää bensaa liekkeihin, mutta kyllä minustakin vaikuttaa, että mies pitää ap:sta. :)

Vierailija
15/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten katkeria kommentteja :D

Toihan on ihanaa, kun on kutkuttavan ihastunut toiseen ja toivoo saavansa vastakaikua. Hankala tilanne. Kysele mieheltä viikonloppusuunnitelmia tai kerro vastaavasti kuinka et oikein itse tiedä mitä tekisit ;) tai pyydä lähtemään tyttöjen kanssa jonnekin kivaan paikkaan porukalla käymään. Kuulostele rauhassa tilannetta.

Vierailija
16/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edellinen ei siis ollut ap, muuten vaan moralismiin kyllästynyt sivustaseuraaja. Tuskin ap on tässä heti ollut uusperhettä pykäämässä. Ja vaikka oliskin niin entäs sitten?

Totta, en todellakaan ajatellut heti hypätä uusperhekuvioon, olisin pyytänyt vain kahville miestä :)

Ap

Vierailija
17/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämäkään ei ollu mun kommentti. Jotain rotia nyt.

Kyllä se oli oikea ap, kunnon trollausta :D

Ap

Vierailija
18/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sivustaseuraaja heittää vielä joukosta eroavan kortensa kekoon.

Selkeesti mies sun seurassa viihtyy jos oikeesti niitä näitä viesteilee. Kommentoidaan täällä mitä vaan, niin tuskin vietät seuraavaa kymmentä vuotta yksin. Ottaisin siis asian varovasti puheeksi, esim. et oot ollut huomaavinasi jotain kemiaa, mut et oo varma, onko se vaan sun oma havainto. Vastaa mies mitä vastaa, kerrot myös et lasten välit on sulle tärkeät, niin tuskin mieskään ihan idiootiksi heittäytyy.

Jos sanoo et tunne on yksipuolinen niin pahoittelet hämminkiä, kerrot et asia ok ja et toivot välienne säilyvän ennallaan. Jos on viehätystä, mietitte, voitteko testata välejänne ja tutustua ilman, et lapsia tarvitsee heti sotkea peliin. Kyl se siitä, tsemppiä!

Vierailija
19/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten katkeria kommentteja :D

Toihan on ihanaa, kun on kutkuttavan ihastunut toiseen ja toivoo saavansa vastakaikua. Hankala tilanne. Kysele mieheltä viikonloppusuunnitelmia tai kerro vastaavasti kuinka et oikein itse tiedä mitä tekisit ;) tai pyydä lähtemään tyttöjen kanssa jonnekin kivaan paikkaan porukalla käymään. Kuulostele rauhassa tilannetta.

Joo, mä kuulostelen ja kysyn sitten suoraan, jos mies ei kysy :) vaikuttaa ujolta, niin kuin minäkin. Tykkään sellaisista miehistä ja tuskin torjuu kovin tylysti vaikka ei olisi minusta kiinnostunutkaan :)

Ap

Vierailija
20/57 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, sivustaseuraaja heittää vielä joukosta eroavan kortensa kekoon.

Selkeesti mies sun seurassa viihtyy jos oikeesti niitä näitä viesteilee. Kommentoidaan täällä mitä vaan, niin tuskin vietät seuraavaa kymmentä vuotta yksin. Ottaisin siis asian varovasti puheeksi, esim. et oot ollut huomaavinasi jotain kemiaa, mut et oo varma, onko se vaan sun oma havainto. Vastaa mies mitä vastaa, kerrot myös et lasten välit on sulle tärkeät, niin tuskin mieskään ihan idiootiksi heittäytyy.

Jos sanoo et tunne on yksipuolinen niin pahoittelet hämminkiä, kerrot et asia ok ja et toivot välienne säilyvän ennallaan. Jos on viehätystä, mietitte, voitteko testata välejänne ja tutustua ilman, et lapsia tarvitsee heti sotkea peliin. Kyl se siitä, tsemppiä!

Ihanan rohkaiseva viesti ja haluaisin juuri tutustua paremmin ilman että lapset heti mukana. Sitten jos ei natsaakaan, niin ei tule turhaa hämminkiä. Tyttö kyllä sanoi, että sen kaverin isä vois auttaa meitä yhdessä remonttihommassa, kun osaa niin hyvin remontoida ja muutenkin puhuu jatkuvasti siitä :D

Ap