Miehen pojan tyttöystävän tahallinen itsensä esittely mennyt jo liiallisuuksiin
Tyttö jo 17v ja tuntuu että ihan janoaa mieheni huomiota. on kireää paitaa ja persvakoon vedettyä ohutta housua kotioloissa. Melkein asuu miehen luona näin kesällä. Mies väittää ettei ole mitään huomannut.
Kommentit (47)
Voi mammaa voi mammaa, kun teini-ikäinen saa niin epävarmaksi pman olon. Jaxuhalei.
Normaali mies ei tuollaista huomaakaan. Ei ole tullut katsottua näitä yli sataa teinityttöä jotka olen hoitanut osastolla koskaan sillä silmällä.
Että te ja teidän kuolat.
Taas?
Vastahan se kuukausi sitten sanasta sanaan teki samaa. Sä et aikuinen ihminen saa vieläkään suutas auki?
Onko provolaari ammennettu tyhjiin, kun pitää samoja kierrättää näin lyhyellä välillä?
Kiva että tyttö on miehen luona kuin kotonaan. Todistaa luottamuksesta ja siitä että tyttö kokee olonsa kotoisaksi ja mukavaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa sinun huomio enemmän kiinnittyä ;)
Vaikuttaa kieltämättä siltä kuin ap haluaisi itse kokeilla vähän miltä se ruoho maistuu aidan toisella puolella.
Miehen? Siis miesystävän vai aviomiehen? Melkein asuu miehen luona?
Eli miehesi luona asuu hänen poikansa ja pojan tyttöystävä viettää siellä aikaa paljon paljastavasti pukeutuneena? Mistä tiedät, jos itse asut muualla?
Sanavalinnoista päättelisin, että tämä on joku teinin provo. Mutta naisena sanon, kyllä teinejä kuolaava mies saisi ihan rauhassa mennä sinne teinimaailmaan. Etsisin sellaisen tilalle oikean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen? Siis miesystävän vai aviomiehen? Melkein asuu miehen luona?
Eli miehesi luona asuu hänen poikansa ja pojan tyttöystävä viettää siellä aikaa paljon paljastavasti pukeutuneena? Mistä tiedät, jos itse asut muualla?
Sanavalinnoista päättelisin, että tämä on joku teinin provo. Mutta naisena sanon, kyllä teinejä kuolaava mies saisi ihan rauhassa mennä sinne teinimaailmaan. Etsisin sellaisen tilalle oikean miehen.
Hmm oletuksesi on ettei nainen vietä aikaa miesystävänsä luona?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu aloitus, huoh
Tuleekohan vietettyä paljon aikaa palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei tuollaista huomaakaan. Ei ole tullut katsottua näitä yli sataa teinityttöä jotka olen hoitanut osastolla koskaan sillä silmällä.
Että te ja teidän kuolat.
Miehissä on eroja. Katelisin varmasti mutta tekisin niin etten jää kiinni. M43
Äläs nyt, hyödythän sinäkin siitä.
Olet varmaan jo huomannut että nykyään Miehesi mm
-panostaa hygieniaan enemmän
-käy parturissa useammin
-alkaa harrastaa liikuntaa
-viihtyy kotona enemmän eikä kylillä
Nauti vielä kun voit.
Tietysti väittää ja samalla pyyhkii vaivihkaa kuolaa suupielistään.