Miehen pojan tyttöystävän tahallinen itsensä esittely mennyt jo liiallisuuksiin
Tyttö jo 17v ja tuntuu että ihan janoaa mieheni huomiota. on kireää paitaa ja persvakoon vedettyä ohutta housua kotioloissa. Melkein asuu miehen luona näin kesällä. Mies väittää ettei ole mitään huomannut.
Kommentit (47)
Monelle etenkin isättömässä perheessa kasvaneelle tytölle aikuiselta mieheltä saatu huomio tuntuu hyvältä vaikka ei muuta miehestä haluaisikaan
Pitäisikö sen tytön kaapuun sitten pukeutua, että arvon herneelle kelpaa ? Teinitytöt nyt vaan pukeutuvat nykypäivänä noin. Tuskin edes itse ajattelee koko asiaa.
Aapeen ongelma ei ole pakaroiden vaan korvien välissä, oli sitten Jonne 12 vee tai Elviira 49 vee.
Ehkä olet hieman lesbinen, jos huomaat tytön seksikkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on hiukan typerä mies, mikä on yleistä tällä foorumilla, kuten itsestäsi tiedät.
Kokeile laittaa saman tyyliset vaatteet, jos mies huomaa miksi hän ei huomaisi pojan tyttöystävän pukeutumista jos ei miksi hän sitten huomaisi muiden pukeutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap on hiukan typerä mies, mikä on yleistä tällä foorumilla, kuten itsestäsi tiedät.
Tai ap ehkä itse se tyttö
Vierailija kirjoitti:
Aapeen ongelma ei ole pakaroiden vaan korvien välissä, oli sitten Jonne 12 vee tai Elviira 49 vee.
Miksi muuten nuori kirjoittaja on aina Jonne eikä Jonna, luulen että enemmän jälkimmäisiä täällä
Itsensäpaljastelu on huomiohakuista neuroosia molemmilla sukupuolilla.
Jotkut tytöt tekee sen tarkoituksella ja jotkut ymmärtämättömyyttään. Vaikea sanoa kummasta tässä on kyse. Ei teinilikatkaan ihan pulmusia ole.
Mut en olis huolissani. Semmosia tyrkkyjä likkoja ja naisia on maailma väärällään muutenkin.
Millaine määrä olisi sopiva ettei menisi liiallisuuksiin
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tytöt tekee sen tarkoituksella ja jotkut ymmärtämättömyyttään. Vaikea sanoa kummasta tässä on kyse. Ei teinilikatkaan ihan pulmusia ole.
Mut en olis huolissani. Semmosia tyrkkyjä likkoja ja naisia on maailma väärällään muutenkin.
Ei todellakaan ole pulmusia. Tietävät hyvin oman viehätysvoimansa.
mielummin katon paljastelevaa teiniä kuin hänen paljastelevaa anopintekelettään
Lukaisin huvittuneena. Mutta luulen, että siinä on totuuden perää, että isättömät tytöt hakevat miehiltä jollain tavalla huomiota. Tästä on jo vuosia aikaa, mutta yhdessä vaiheessa oman tyttäreni leikkikaveri oli aina kova juttelemaan minulle jne. Oma tyttäreni tykkäsi halata ja pussata (poskelle) ja silloin tällöin, kun tuo kaveri oli paikalla, tuli tämä kaveri yht'äkkiä luokseni, jos satuin esim. sohvalla istumaan ja halusi myös halata ja antaa pusun poskelle, kun oma tyttö oli ensin tehnyt niin. En nyt tohtinut kieltääkään, vaikka hieman kiusaantunut olo tulikin, kun tiedän, että kaikenlaisia "setiä" on maailma täysi. Ajattelin, että onko tämä nyt oikein sopivaa, mutta annoin halata ja pussata poskelle, kun tiesin, että isää ei kuvioissa mukana ollut. No, siitä nyt on jo muutama vuosi ja kummatkin ovat kasvaneet isommiksi ja nämä jäivät sinne lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Lukaisin huvittuneena. Mutta luulen, että siinä on totuuden perää, että isättömät tytöt hakevat miehiltä jollain tavalla huomiota. Tästä on jo vuosia aikaa, mutta yhdessä vaiheessa oman tyttäreni leikkikaveri oli aina kova juttelemaan minulle jne. Oma tyttäreni tykkäsi halata ja pussata (poskelle) ja silloin tällöin, kun tuo kaveri oli paikalla, tuli tämä kaveri yht'äkkiä luokseni, jos satuin esim. sohvalla istumaan ja halusi myös halata ja antaa pusun poskelle, kun oma tyttö oli ensin tehnyt niin. En nyt tohtinut kieltääkään, vaikka hieman kiusaantunut olo tulikin, kun tiedän, että kaikenlaisia "setiä" on maailma täysi. Ajattelin, että onko tämä nyt oikein sopivaa, mutta annoin halata ja pussata poskelle, kun tiesin, että isää ei kuvioissa mukana ollut. No, siitä nyt on jo muutama vuosi ja kummatkin ovat kasvaneet isommiksi ja nämä jäivät sinne lapsuuteen.
Jos oikeasti lapsesta oli kyse niin mielestäni ei ole mitään syytä kieltää halailua tai poskelle pussaamista, kun kyse myös aikuisesta jolle lapsi on lapsi eikä mitään muuta.
Jos taas 17v tyttö tulee pussailemaan, sitten tilanen vähän toinen.
Samahan se on telkkarissa, pelkkiä kesäuunoja.