Lähes kaikkien naisten housut ovat läpinäkyviä auringonpaisteessa! Havainto tänään Stadista.
Ja uimapukumuoti on niin rohkeaa, että kyykistyessä näkyy jotain, mitä kukaan ei halua nähdä!
Mutta ei se mitään, jatkakaa!
M30
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaateteollisuus on pettänyt meidät. Pitää ilmeisesti alkaa ottaa salamavalon kanssa valokuvat kaikista housuistaan kyykkäysasennossa, jotta uskaltaa ovesta ulos.
Ketkäköhän sitäkin teollisuutta pyörittää...eiköhän tässäkin ole vain tarkoituksena moraalisesti rappeuttaa länsimaita. Ja se onnistuu kätevästi, kun naiset niin helposti noita rättejä päälleen pukevat
Ja tämä nalkutus liittyi aivan älyttömästi haluun pukea läpinäkymättömät housut jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaateteollisuus on pettänyt meidät. Pitää ilmeisesti alkaa ottaa salamavalon kanssa valokuvat kaikista housuistaan kyykkäysasennossa, jotta uskaltaa ovesta ulos.
Niinpä. Ainakin polarisoiduilla aurinkolaseilla näkee nykyisin aivan liikaa ja varsinkin nämä urheilutrikoot paljastaa oikeastaan ihan kaiken alushousujen mallista ja sellumuhkuroista lähtien vaikka mitään ei näy läpi paljain silmin katsoessa.
Oikeasti meinasin lentää selälleni kun ekaa kertaa oli nuo uudet reiskat päässä.
Miten elää maailmassa, jossa jokainen ihninen kiihottuu tai voi pahoin, kun astuu kodistaan ulos? Vaatteetkin aiheuttaa kaikki molemmat kamalat.
Ja uimapukumuoti on niin rohkeaa, että kyykistyessä näkyy jotain, mitä kukaan ei halua nähdä!
Miksi yleistät? Kyllä minä haluan nähdä.
M
Vierailija kirjoitti:
Mun lempihousut ovat valkoiset ja niistä näkyy vähän läpi. Eipä tuo haittaa, kun mulla on tapana käyttää alushousuja. Harmi kun nykyään on paidoissa tosi vaikea löytää tarpeeksi paksua kangasta ilman, että se on villapaita.
Lisäänpä että ehkä oon tottunut läpinäkyviin housuihin, kun olen hoitoalalla. Niitä on pakko käyttää joka päivä, niin ei jaksa enää välittää.
Mä testaan vielä kotona näkyykö läpi. Otan peilin ikkunan eteen ja pyllistän. Yllättävän monista housuista kyllä näkyy läpi. Ja tällä tavalla myös huomaa että selluliitti näkyy myös joidenkin housujen läpi. Farkut ovat helpoimmat
No niin miehet. Nyt ohuempaa päälle. Olisi kiva nähdä muotojanne...
Varsinkin auringonlaskun aikaan kun aurinko vielä paistaa suoraan edestä, menen katsomaan kadulle naisia joilla on ohuet trikoot. Näkyy mitä alla on ja monella ei todellakaan ole pikkareita.
-setämies
"lähes kaikkien naisten", joopa joo. Etköhän sinä tuijottele vain niitä nuoria bimbosutturoita, jotka eivät ole naisväestöstä edes 1%a.
Minun housuistani ei näy läpi yhtään mitään, mutta olenkin liki 50 enkä milläänmuotoa hutsahtava&sexy. Luojan kiitos.
Tavallaan nautin mutta tavallaan olo on kun menisi karkkikauppaan vaan ”katselemaan”.
M38
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan nautin mutta tavallaan olo on kun menisi karkkikauppaan vaan ”katselemaan”.
M38
Monesko samantapainen viestisi tämä jo on.
Kuka muka laittaa pikkarit trikoiden alle? Nehän hiertää.
N18
Vierailija kirjoitti:
Mä testaan vielä kotona näkyykö läpi. Otan peilin ikkunan eteen ja pyllistän. Yllättävän monista housuista kyllä näkyy läpi. Ja tällä tavalla myös huomaa että selluliitti näkyy myös joidenkin housujen läpi. Farkut ovat helpoimmat
Jos olisi sellainen palvelu jossa joku puolestasi tarkistaa, näkyykö läpi? Esim koju kaupungilla jossa joku kirkkaan valon avulla tsekkaa läpinäkyvyyden. Voisitko maksaa sellaisesta palvelusta vaikka 10€?
-setämies
Edessäni käveli yksi päivä pariskunta noin 40-vuotiaita ja tällä tanakalla rouvalla oli ohut maksimekko josta paistoi läpi stringit. Noloa!
N25
Käyttääkö joku stringejä vuonna 2019?!?
Kiva kun trikoohousujen läpi piirtyy pikkuhousun rajat 👍
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku stringejä vuonna 2019?!?
Stirgit on aina muodissa 😁
Alkkarit ei saa näkyä läpi, brutaalia!