Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikkien naisten housut ovat läpinäkyviä auringonpaisteessa! Havainto tänään Stadista.

Vierailija
18.07.2019 |

Ja uimapukumuoti on niin rohkeaa, että kyykistyessä näkyy jotain, mitä kukaan ei halua nähdä!

Mutta ei se mitään, jatkakaa!

M30

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit ei saa näkyä läpi, brutaalia!

Vierailija
22/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaateteollisuus on pettänyt meidät. Pitää ilmeisesti alkaa ottaa salamavalon kanssa valokuvat kaikista housuistaan kyykkäysasennossa, jotta uskaltaa ovesta ulos.

Ketkäköhän sitäkin teollisuutta pyörittää...eiköhän tässäkin ole vain tarkoituksena moraalisesti rappeuttaa länsimaita. Ja se onnistuu kätevästi, kun naiset niin helposti noita rättejä päälleen pukevat

Ja tämä nalkutus liittyi aivan älyttömästi haluun pukea läpinäkymättömät housut jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaateteollisuus on pettänyt meidät. Pitää ilmeisesti alkaa ottaa salamavalon kanssa valokuvat kaikista housuistaan kyykkäysasennossa, jotta uskaltaa ovesta ulos.

Niinpä. Ainakin polarisoiduilla aurinkolaseilla näkee nykyisin aivan liikaa ja varsinkin nämä urheilutrikoot paljastaa oikeastaan ihan kaiken alushousujen mallista ja sellumuhkuroista lähtien vaikka mitään ei näy läpi paljain silmin katsoessa.

Oikeasti meinasin lentää selälleni kun ekaa kertaa oli nuo uudet reiskat päässä.

Vierailija
24/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elää maailmassa, jossa jokainen ihninen kiihottuu tai voi pahoin, kun astuu kodistaan ulos? Vaatteetkin aiheuttaa kaikki molemmat kamalat.

Vierailija
25/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uimapukumuoti on niin rohkeaa, että kyykistyessä näkyy jotain, mitä kukaan ei halua nähdä!

Miksi yleistät? Kyllä minä haluan nähdä.

M

Vierailija
26/40 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempihousut ovat valkoiset ja niistä näkyy vähän läpi. Eipä tuo haittaa, kun mulla on tapana käyttää alushousuja. Harmi kun nykyään on paidoissa tosi vaikea löytää tarpeeksi paksua kangasta ilman, että se on villapaita.

Lisäänpä että ehkä oon tottunut läpinäkyviin housuihin, kun olen hoitoalalla. Niitä on pakko käyttää joka päivä, niin ei jaksa enää välittää.

Vierailija
27/40 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin täysillä tästä muodista.

Vierailija
28/40 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testaan vielä kotona näkyykö läpi. Otan peilin ikkunan eteen ja pyllistän. Yllättävän monista housuista kyllä näkyy läpi. Ja tällä tavalla myös huomaa että selluliitti näkyy myös joidenkin housujen läpi. Farkut ovat helpoimmat

Vierailija
29/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva muoti!

Vierailija
30/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin miehet. Nyt ohuempaa päälle. Olisi kiva nähdä muotojanne...

Vierailija
31/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin auringonlaskun aikaan kun aurinko vielä paistaa suoraan edestä, menen katsomaan kadulle naisia joilla on ohuet trikoot. Näkyy mitä alla on ja monella ei todellakaan ole pikkareita.

-setämies

Vierailija
32/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähes kaikkien naisten", joopa joo. Etköhän sinä tuijottele vain niitä nuoria bimbosutturoita, jotka eivät ole naisväestöstä edes 1%a.

Minun housuistani ei näy läpi yhtään mitään, mutta olenkin liki 50 enkä milläänmuotoa hutsahtava&sexy. Luojan kiitos.

Vierailija
33/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan nautin mutta tavallaan olo on kun menisi karkkikauppaan vaan ”katselemaan”.

M38

Vierailija
34/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan nautin mutta tavallaan olo on kun menisi karkkikauppaan vaan ”katselemaan”.

M38

Monesko samantapainen viestisi tämä jo on.

Vierailija
35/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka laittaa pikkarit trikoiden alle? Nehän hiertää.

N18

Vierailija
36/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä testaan vielä kotona näkyykö läpi. Otan peilin ikkunan eteen ja pyllistän. Yllättävän monista housuista kyllä näkyy läpi. Ja tällä tavalla myös huomaa että selluliitti näkyy myös joidenkin housujen läpi. Farkut ovat helpoimmat

Jos olisi sellainen palvelu jossa joku puolestasi tarkistaa, näkyykö läpi? Esim koju kaupungilla jossa joku kirkkaan valon avulla tsekkaa läpinäkyvyyden. Voisitko maksaa sellaisesta palvelusta vaikka 10€?

-setämies

Vierailija
37/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessäni käveli yksi päivä pariskunta noin 40-vuotiaita ja tällä tanakalla rouvalla oli ohut maksimekko josta paistoi läpi stringit. Noloa!

N25

Vierailija
38/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku stringejä vuonna 2019?!?

Vierailija
39/40 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun trikoohousujen läpi piirtyy pikkuhousun rajat 👍

Vierailija