Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 52 vee nainen löytää vielä rakkauden?

Vierailija
18.07.2019 |

Jotenkin tulee olo että ikää on liikaa ihmissuhteen löytymiseksi. Treffipalstat ja Tinder kokeiltu. Tinderissä pelkästään seksiseuraa hakevia ja deittipalstoilla vanhat papat lähettelee kalukuvia ja/tai kosintoja.
Baareissa ei tule käytyä kun en pahemmin juo. Ja jos siellä joskus kavereiden kanssa käydään, olen huomannut, että siellä kaikki muutkin viihtyvät siinä omassa porukassa. Ei
"Lähde kotoa niin löydät toisen!" sanotaan. Niin.. Mistä??
Ei ihmiset livenä tule nykyään puhumaan (paitsi 5 promillen kännissä, ei kiitos). Ei enää oteta kontaktia livessä. Mutta huonolta näyttää mahikset minkään pysyvämmän löytämiseksi :/

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi...rehellinen vastaus! Olet liian vanha. Satunnaista seksiseuraa ehkä löytyy.

Vierailija
2/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit löytää!

Mulla on lähipiirissä kaksi esimerkkiä, kuinka juuri eläkkeelle jääneet ovat löytäneet uudelleen nuoruuden heilansa. Toinen pari seurusteli 10 vuotta, kunnes nainen kuoli, toinen pari meni pian kihloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noissa lehdissäkin usein juttuja tavallisten ihmisten suhteista. En pysty nyt linkittämään, mutta esim. Studio55 luin jutun seniorirakkaudesta ja siinä jutussa he olivat yli 10 vuotta sinua vanhempia. Itse tiedän vaikka kuinka monta leskeksi jäänyttä tai eronnutta 55+ , joilla on uusi suhde. Tiedänpä yhden 70-vuotiaankin.

Vierailija
4/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi löytää 💕

Tosin ketä tahansa ei kannata ottaa.

Vierailija
5/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi...rehellinen vastaus! Olet liian vanha. Satunnaista seksiseuraa ehkä löytyy.

Höpöhöpö :D

Ap, kannattaa kuunnella niitä, jotka tällaisia pareja tuntevat. Minä tunnen, täytyypä oikein laskea. Noin viiskymppisiä uuteen kumppaniin rakastuneita naisia tiedän vaikka kuinka monta. Ja ne uudet kumppanit on samanikäisiä!

Vierailija
6/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikeaa on. N46

Vierailija
7/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alapeukutti kaikki positiiviset vastaukset. Arvoisa alapeukuttaja, näitä toisensa löytäneitä viiskymppisiä kun vaan on, vaikka se sua kuinka harmittaisi....

Vierailija
8/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit löytää ystävän, mutta tunnen monia vanhempia pariskuntia joilla ei ole ollut koskaan seksiä, koska mies on jo kuusikymppisenä impotentti.

Ovat sitten päättäneet seurustella ilman seksiä.

Vierailija
9/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papat lähettelee kalukuvia ja nuoremmillekin sanot suoraan että lähres poitsu meneen siitä?

Vierailija
10/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi löytää ! Mutta ei todellakaan mistään baareista eikä tindereistä. Tanssilavoille mars !! Varmasti löytää mukavaa seuraa. Ja jos ei osaa tanssia, tanssikursseille vaan rohkeesti. Sieltä myös on moni löytänyt kivan kumppanin. Näin kesällä kesälavat ovat todella ihania, aa että, sieltä minä olen löytänyt vaikka ja mitä  :D 

N57 v.

Vierailija
11/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet etsivät nuoria naisia. Jos eivät saa nuorta niin joku vanha kelpaa paremman puutteessa.

Rennykin deittailee 25-vuotiasta.

Vierailija
12/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikeaa on löytää miestä, puhun näin omasta kokemuksesta vaan. Tinder on täynnä ukkoutuneita papparaisia, ja muutenkin koen hankalaksi tehdä valintaa vain kuvan perusteella.

Vierailija
13/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja kyllä mulle tulee jatkuvasti Tinderissä ja netissä viestejä. Vielä ei ole kyllä tärpännyt.

Vierailija
14/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 50+ ikäisille ole omat seniorideittisivustot? Ei tarvitse pyöriä nuorten ihmisten sivustoilla tuhlaamassa aikaa.

Vierailija
15/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 52 v liian vanha ?! Höpö höpö. Kukaan ei ole koskaan liian vanha! Onhan niitä 90 vuotiaitakin jotka ovat löytäneet toisensa ja menneet naimisiin :) Viiskymppisenä ollaan parhaassa iässä, ihan vaikka mihin. Ilo vaan rintaan ja täysin rinnoin kaveria hakemaan ,jokaiselle löytyy kyllä joku :D  

Vierailija
16/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit pitkän listan asioita, joille sanoit ei. Tee nyt vastaavanlainen lista, joihin vastaat kyllä. Sitten elä elämääsi ja luota siihen, että etsivä löytää.

Suurin osa ihmisistä,alitajuisesti, reagoivat toisen hyviin ja myönteisiin ajatuksiin. Sellainen ihminen tuntuu helpolta tutustua/mennä juttelemaan  kuin myös luotettavalta, että uskaltaa kertoa ajatuksistaan. 

Ei iällä ole mitään tekemistä rakastumisen kanssa. Yleensä iänä myötä ymmärtää sen arvon ja osaa hoitaa sitä.

Vierailija
17/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin löysin 53 -vuotiaana elämäni rakkauden, ja tinderistä nimenomaan. Hän on kyllä aika paljon mua nuorempi, mutta niin ihana ja täydellinen.

Jos olet hyvännäköinen kuvissa, ikä ei ole todellakaan este :)

Vierailija
18/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin itse 65-vuotiaan miehen. Hän on ihan mukava, mutta meillä ei ole ollenkaan seksiä. Miehellä on ollut sydänkohtaus ha erektiota ei kuulema oke ollut sen jälkeen ja lääkkeitä ei halua. Matkustelemme ja mökkeilemme, mutta tuo seksittömyys raastaa...

Ulkopuoliset luulevat minun olevan onnellinen.

Nainen 55-v.

Vierailija
19/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on löytynyt. Totta on, että ei olla enää kumpikaan mitään seksihirmuja. Itse en seksiä

kamalasti kaipaakaan, joten on vain positiivista, että kumppaniakaan ei kiinnosta. Läheisyyttä kyllä löytyy muuten, ollaan vain muuten lähekkäin.

52 + 51

Vierailija
20/51 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat miehet etsivät nuoria naisia. Jos eivät saa nuorta niin joku vanha kelpaa paremman puutteessa.

Rennykin deittailee 25-vuotiasta.

No ei kai sitä miestä tuolla asenteella löydykään, että joku kiinnostunut on sitten "paremman puutteessa" sinut vaan valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän