Seksuaalisesti kokematon mies onko sinua nöyryytetty kyseisen asian takia?
Itse asun suht pienellä paikkakunnalla. Kaikkihan sen vaistoaa, ettei "toi oo saanu varmaan ikinä". voin kertoa , että näin , kun 30v lähenee ja ikinä ei ole naisiani seurassani näkynyt niin siitä saa kuulla raskasta vi*ttuilua . Jopa sellaiset ihmiset, joista ei ikinä sellaista olettaisi ottavat nämä asiat kiusallaan puheeksi ihan julkisesti. Sellaisessa tilanteessa ei voi edes puolustautua, kun toinen voi aian vedota siihen, ettet saa edes pi**ua.
Kommentit (4)
Ei, koska varmaan suurimmalla osalla kavereista sama tilanne.
Olin illanistujaisissa kolmen naisen kanssa. Yksi nainen puhui seksistä ja lopuksi kommentoi "x on varmaan neitsyt" ja nauroi päälle. Kaikki naiset opiskelivat yliopistossa
(x=minä)
Enpä tiedä mitä kaikkea paskaa sitä nykyään minusta puhutaankaan kun en ole tekemisissä oikein kenenkään kanssa. Jos uudet tuttavuudet jossain tilanteessa jotain naishommista kyselevät niin sen asian olen ohittanut näppärästi sillä, että eipä ole tällä hetkellä ketään. En tosiaan ala kellekään avautumaan neitseellisen pippelini vaiherikkaattomasta elämästä. Silloin "nuorempana" minua kiusattiin siitä, että en tule ketään saamaan. Voi jopa olla niin, että sain osani siitä asialla nöyryyttämisestä jo silloin, ja nyt ei kellään ole enää tarve nöyryyttää enempää. Välillä tekisi kyllä mieli olla rehellinen ja sanoa suoraan, että ei ole naiskokemusta, mutta en jaksa mitään turhaa vittuilua aiheesta kun on noin jo yksinkin asiaa mietiskellessä ihan tarpeeksi murehtimista aina välistä.
Terveisin Naispelko26
Ei ole noin junttia käytöstä tullut vastaan. Eikä mulle yleensäkään kukaan soita suuta. Selän takana puhukoot mitä lystäävät.
M46