Tulen hulluksi kaupungissa
Ja tämä ilmiö voimistuu kesäaikaan. Mielipiteitä tästä?
Kommentit (4)
Mulla oli vähän sama etenkin just kesäisin, autottomana oli niin sidottuna sinne omille kerrostalo kulmilleen, että tuntui kesä vaan valuvan ohi sisällä istuen, tosi turhauttavaa. Joskus jos sattui jollain etukäteissuunnitelmalla esim. rannalle pääsemään sopivan säätilan aikaan, niin siellä oli liikaa porukkaa. Nyt asun kaupungin ulkopuolella väljästi, ja tasan painelen ulkoilemaan ja auringonottoon joka mahdollisuudella vähintään tohon omalle pihalleni tai läheiselle lammenrannalle :)
Kaikkien tulee poistua luontoon välillä. Mahdollisuuksien mukaan. Muuten tulee hulluksi. Tykkään Roosh V uusista roadtrip podcasteista joissa näkyy uskoon tullut ex-PUA. Näissä videoissa hän menee luontoon ja kommentoi sitä hyvin kuinka tätä nykyihminen tarvitsee: https://www.youtube.com/watch?v=VeOAM6vCJJc
Erittäin rauhoittavaa katsoa näitä illalla, ja näkee myös Jenkkien pikkukylien (ja isompienkin kaupunkien) meininkiä. Kannattaa seurata jos kiinnostaa. Mielestäni loistavaa viihdettä.
Hulluks mä tuun
Hulluks mä tuun
Kun suhun aina rakastun
Emmä tiedä mitään
Etkä säkään mitään
Kun suhun aina rakastun
Hesa jeejeejee
Jebajebajee
Hulluks mä tuun
Hulluks mä tuun
Kun suhun rakastun
Kun suhun rakastun
Niin minäkin. Kunpa olisi varaa muuttaa johonkin korpeen vaikka mummonmökkiin. Kaipaan luontoa ja hiljaisuutta, vanhaa miljöötä ympärilleni. Rauhaa!