Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroa enteilee se, kun parisuhteen toinen osapuoli (miksei jopa molemmat) alkaa puolustella exäänsä

Vierailija
18.07.2019 |

Tämän olen huomannut useammassakin päättyneessä parisuhteessa. Siinä vaiheessa, kun kumppani alkaa puolustella exäänsä, on ero jo todella lähellä.

Onko teillä kokemusta tästä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä henkilö on vaan huomannut, että kaikki vika ei ollutkaan exässä vaan on peiliin katsomisen paikka. Ehkä ex oli parempi kuin nyx.

Vierailija
2/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus, että yhdessä pisteessä toinen alkoi sanoa, että olen kuin eksänsä (jonka kanssa hän ei tule toimeen) ja samassa meidän siihen asti hyvä dynamiikka hajosi. Tapahtui viidentoista vuoden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meillä ero on sitten viivästynyt, koska puolisoni puolusteli entistään jo suhteemme alkuvaiheessa. Katselee häntä edelleen pinkkien lasien läpi, vaikka exä petti. Ollaan jo kymmenen vuotta oltu yhdessä, mutta kriisejä on ollut aika monta ja välillä erokin mielessä. Ei meitä ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää... Tosin näin vanhemmiten olen sitä mieltä, että vaihtamalla ei parane eli viihdyn oikein mielelläni yksikseni, jos ero on tullakseen.

Vierailija
4/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxä, jonka harrastus on haukkua puolisonsa exää... ketä kiinnostaa? Luulisi jokaisessa parisuhteessa olevan omat hankaluutensa ilman että nyxä haukkuu exää. Huonosta itsetunnosta kärsivät kaikki.

Vierailija
5/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero tule siitä puolustelusta, vaan siitä, ettei hyvässä parisuhteessa normaalin terveen ihmisen kanssa tule mitään tarvetta puolustella exää. Se, että ihminen haukkuu puolisonsa exää tälle, ei varmasti ennakoi mitään hyvää.

Vierailija
6/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ikinä puhu eksistä ja heidän tavoistaan. Itse en ainakaan edes ajattele eksiäni. Tietenkin eronneilla lapsiperheillä yhteydenpito välttämätöntä, onneksi ei kuuluta heihin. Mutta eroa ehkä enteilee se eksistä jahkaaminen ylipäätään?

Vierailija
7/7 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exät 15vuoden takaa eikä kyl kävis mielessäkään kummastakaan ikin mitään puhua. Ei heillä ole koskaan ollut mitään osuutta nykyiseen parisuhteeseen.