Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun muiden miehet kehuvat puolisoitaan kauniiksi

Vierailija
18.07.2019 |

Ja minun mieheni ei ole koskaan sanonut minusta mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mäntti sanonut edes "tahdon "?

Vierailija
2/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kehuu ainoastaan aasialaisia somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mäntti sanonut edes "tahdon "?

Sanoi.

Vierailija
4/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kärvistellyt ulkonäkökomplekseja aikuisiän aknen takia, mies vaan ”lohdutti” sanomalla ettei mun enää tarvii olla kaunis ku oon jo naimisissa...

Vierailija
5/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä kavereidenkaan kuullut kehuvan kumppaneitaan ja päinvastoin, mutten kyllä oman miehenikään sanovan mua kauniiksi tai yleensäkään mitään kehuja..

Kerran törmättiin miehen silloiseen pomoon kaupungilla.. Miehet jutusteli siinä hetken ja tää pomo sitten kääntyi mun puoleen ja kysäs: "niin, että sä olet se Jannen parempi puolisko?" Kättelin ja hymyilin, mutten ehtinyt sanoa mitään, kun mieheni siihen tuumas: "tai jotain sinne päin".

En ole susiruma, keski-ikäisesti pyöreä... Mulla olisi ottajia, ainakin yhden illan verran, kun baareissa käyn "mittauttamassa" markkina-arvoni. ;)

Itse kehun mieheni ulkonäköä päivittäin ja muitakin tekemiään juttuja. Eikä mitään tule tähän suuntaan. Ruuasta sentään kiittää, jos mä olen sen tehnyt, mutta siitäkin tulee jatkuvasti parannus vaihtoehtoja...

Miksi hitossa mä kärvistelen ton moukan kanssa?

Vierailija
6/6 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kehui ennen minua joka välissä ja kaikella tavalla. Se on kuitenkin loppunut jo, pitkiin aikoihin en ole enää kuullut minkäänlaisia kehuja. Kaikkia muita ohi meneviä naisia kyllä toljottaa kieli pitkällä kuin joku idiootti, ei kuitenkaan kommentoi niitä mitenkään, ainakaan minulle. Olispa mukava kun olis sellainen mies, jolle se oma nainen olis ykkönen. Täytyy varmaan alkaa katselemaan tässä itekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan