Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet eivät kehu, mutta odottavat silti saavansa seksiä?

Vierailija
18.07.2019 |

En ole mahdollisimman ruma nainen. En ole huippukaunotar enkä ilman mitään vikoja, mutta olen vähintään tavallisen nätti.
Jännä juttu on, että vartalo on samoissa mitoissa kuin aina, ja kasvot olen aika hyvin saanut säilymään hoitojen avulla (en ole ottanut jättiposkia täyteaineilla tm.överiä vaan koetan olla samannäköinen kuin aina). Ja olen siis 30, mutta ero miesten käytöksessä on noin viiden vuoden kuluessa muuttunut dramaattisesti.
Mielenkiintoinen juttu, että miehet jotka yrittävät iskeä - tekevät siis aloitteita esim. jopa kosketukseen, eivät ole välttämättä sanoneet mitään positiivista minusta. En ole harhainen sillä tavalla, että tarvitsisin heidän väittävän, että olen maailman kaunein nainen tai täydellinen, mutta jotain kohteliasta voi jokaisen ulkonäöstä sanoa - vaikka ihan "näytät kauniilta".
Joitakin vuosia sitten oli ihan tavallista, että miehet kehuivat kauniiksi, söpöksi jne. Miksi ei enää? En ole vanhentunut_niin_ paljon, että olisin aivan ruma. Ja vaikka olisin, niin kyllä ne miehetkin jotka minua yrittää ovat vanhempia. Ja vaikka tosiaan olisi jotakin vikaa ulkonäössä, niin pi**ua halutessaan ihan kannattaisi kuitenkin panostaa vähän siihen, että saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi.
Miksi siis miehet ovat nykyään tuollaisia minua kohtaan? Ovatko muut huomanneet samaa? Onko sosiaalinen ilmapiiri muuttunut siten, että kohteliaisuudet ovat out tai miehet pelkää, että nainen loukkaantuu, esineellistyy tai vastaa kehuun napakasti nolaten miehen?
Vai onko niin, että miehet katselee todella niin yliluonnollisen kauniita naisia netissä päivät pitkät, että niihin verraten en oikeasti ole mitään? ..olen tutustunut aikuisviihteen tarjontaan jonkin verran,ja monen näköistä sielläkin on. Oikein kauniita naisia ja myös tavallisia.
Ongelma on se, että minua turhauttaa,koska aina välillä olisi itseäkin saattanut panettaa, mutta luonto ei anna periksi suostua seksiin ja oma kiinnostus loppuu,jos miehellä ei ole pienintäkään halua verbaalisesti osoittaa haluaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Onko nämä nyt taas näitä, että parisuhteessakin seksin edellytys on, että naiselle lässytetään, ostellaan lahjoja, kosketellaan pitkin päivää ja ehkä vielä tiskataan ja imuroidaan?

Kun mies tekee edellämainitut niin seksin määrä ei lisäänny. Naisen sometusaika on ainoa joka lisääntyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla