Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketin tulo Kiinasta Suomeen kestää yhtä kauan kuin sen siirtyminen Vantaalta Turkuun.

Vierailija
18.07.2019 |

Siis melkein viikon. Eikä siitäkään näköjään ole takeita, sillä täällä Suomen päässä tuo viikon määräaika menee tänään umpeen eikä ainakaan vielä ole lähetys saapunut mun toimipaikkaan.

Eilen sain kirjeen, jonka päiväys oli melkein kaksi viikkoa sitten!!! Ja tämä ihan Suomen sisäistä postia.
En voi ymmärtää, että eletään melkein vuotta 2020 ja Suomen postilaitos kulkee hitaammin kuin jos postia liikuteltais jollain hemmetin karjavankkureilla. Miksi tähän ei saada muutosta? Onko tosiaan nykyajan ihmisille ok odotella postia saapuvaksi KAKSI VIIKKOA?!!

Olen alkanut tilaamaan kaiken tarvittavan Saksan Amazonista. Siten saan tavarani perille yhdessä tai maksimissaan kahdessa arkipäivässä ja usein jopa täysin ilman postimaksuja kotiovelle kuljetettuna. Turha sitten ihmetellä miksi suomalaiset verkkokaupat ei pärjää. V*ttu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tilaa juuri mitään suomalaisista verkkokaupoista. Jos 4 päivässä saan tuotteen jenkeistä tai Saksasta kotiovelle niin en tajua miten tuotteiden kuljetus Suomen rajojen sisällä voi kestää iäisyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme