Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittää itselleni, mitä tunnen erästä ihmistä kohtaan?

Vierailija
18.07.2019 |

Pulma:
Olin aikoinani hyvin kiintynyt yhteen ihmiseen, mutta sitten tapahtui kaikenlaista ikävää, ja enää hän ei ole minulle niin tärkeä. Nyt en tiedä, mitä oikein tunnen häntä kohtaan. Olenko edelleen kiintynyt häneen, vaikkakin vähemmän kuin ennen, vai olenko välinpitämätön hänen suhteensa vai vihaanko häntä. Koska en tiedä, mitä tunnen, en myöskään osaa päättää miten käyttäytyisin häntä kohtaan. Aluksi ajattelin, että kyllä tämä asia varmasti selvenee minulle, kun aikaa kuluu. Mutta nyt on mennyt jo neljä vuotta enkä vieläkään saa mitään selvää siitä mitä tunnen. Minulla ei ole koskaan ennen ollut tällaista ongelmaa. Jos joskus olen ollut epävarma suhtautumisestani johonkin ihmiseen, niin se ei ole kestänyt kauaa.
Mistähän tässä on kyse? Miten saisin tunteistani selkoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein olette yhteydessä? Ehkä kannattaisi miettiä, miltä tuntuisi jos koko ihminen olisi poissa elämästäsi.

Vierailija
2/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on samantapainen hämminki yhden vanhan rakkauteni kanssa.

Tosin en ole tavannut häntä vuosiin. Tapaaminen ja puhuminen varmasti selkeyttäsi asian sekä faktojen että tunteideni kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein olette yhteydessä? Ehkä kannattaisi miettiä, miltä tuntuisi jos koko ihminen olisi poissa elämästäsi.

Tavallaan hän onkin poissa elämästäni, ei hänestä mitään kuulu emmekä ole tavanneet vuosiin. Itse olen lähettänyt hänelle viestin viimeksi vuosi sitten.

Vierailija
4/4 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi