Kun kukaan ei pidä mielensäpahoittajaämmistä - miksi niitä siis siedetään?
Useimmat näistä_vajakeista ovat kyllä aika nuoria, mutta sairaita yhtä kaikki. Jatkuva psykoosi päällä.
Kommentit (12)
En minä siedäkään, jos kasvotusten tapaan.
Ap on nyt selkeästi t.riggerö-itynyt.
Lapsilla ja psykoottisilla mt-potilailla on usein kaikkivoipuusfantasia, jota voi nimenomaan netin palstoilla ja somessa elätellä. Se ei ole tied paranemiseen, vaan lähinnä näille pakkomielle.
Meinasitko kuinka monta avausta tehdä sanasta aiheesta? Onneksi sulla ei olekaan mitään psykooseja😂😂😂😂
Vain yksi oire moniongelmaisten lukemattomassa vaikeuksien suossa. Alkaa laktoosi-intoleranssissta mielensäpahoittamisen kautta sähköallergiaan ....
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko kuinka monta avausta tehdä sanasta aiheesta? Onneksi sulla ei olekaan mitään psykooseja😂😂😂😂
Onko kiva elää av-palstalla?
Ihan tyypillinen mt-ongelman oire, kysykää vaikka keneltä ammattilaiselta. Voi olla myös oire Alzheimerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä täällä niinkuin sinä, olen lomalla ja odottelen että isäntäväki heräilee. Täällä Portugalissa kello tulee vasta yhdeksän ja eilen meillä meni aika myöhään.
Vltuttaaki että muilla on elämä ja sulla ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä täällä niinkuin sinä, olen lomalla ja odottelen että isäntäväki heräilee. Täällä Portugalissa kello tulee vasta yhdeksän ja eilen meillä meni aika myöhään.
Vltuttaaki että muilla on elämä ja sulla ei?
Joo kyllä minäkin roikkuisin av-palstalla, jos olisin Portugalissa 🤣😂🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vltuttaaki että muilla on elämä ja sulla ei?Joo kyllä minäkin roikkuisin av-palstalla, jos olisin Portugalissa 🤣😂🤣😂
Niin, kivempaa se toki täällä onkin kuin siellä sinun peräkammarissasi, yläpeukuttamassa omia viestejä ja haukkumassa Maria Nordinia. Mutta kukin tyylillään, pidä sinä hauskaa siellä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kerro sinä ap meille?
5/5