Miehillä liian pieni...
eli ajavat puskurissa kiinni. Tästä lähin alan näyttää käsimerkkejä liian pienestä ajovälistä.
Tänään joku kouhotti puskurissa kiinni. Ei ollut ruuhkaa ja ajonopeus 80. Mies ratissa...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Käytä pissapoikaa jos joku ajaa liian lähellä. Yleensä jengi tajuaa kun tulee vedet silmille että nyt voisi ottaa etäisyyttä.
Keskaria voi myös näyttää taaksepäin.
Ei haittaa. minulla on automaattiset tuulilasinpyyhkimet, eikä tarvitse omaa pesunestettä tuhlata.
Mitä jos ennemminkin jättäisit itse roikkumasta sillä vasemmanpuoleisella kaistana tien tukkona.
Tälkaisia tapauksia varten pitäisi olla kakkapoika.
Itse yleensä äkkijarrutan sen verta että roikkuja tajuaa pitää turvavälin..
Ap. Mikä ihmisellä on ongelma (tyhmyys). Eli tosiaan wolkkaripaku ajoi 2 m turvavälillä. Ei ruuhkaa - joku Urpo ratissa ala T. Haikarainen (minä ajan kuten haluan).
Äkkiä poliisit kyttäämään näitä puskuriajajia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 14,5cm onko hyvä?
Saako sillä ajaa puskurissa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Vähintään 40 m.
Jos on takalasin pyyhin, täytä pissapoika jollain nesteellä ja käännä suutin suoraan taakse ja ruiki hiostajan niskaan.
Ei välttis kantsi käyttää akkuhappoa, ruokaöljy vois toimia..
Noi puskurissa ajavat ovat kuten meidän entinen naapuri (30-vuotias juntti perheenisä). Kyttäsi verhon takaa kun liikuttiin pihalla ja kuunteli ikkunan raosta.
Mistä näitä sikiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä pissapoikaa jos joku ajaa liian lähellä. Yleensä jengi tajuaa kun tulee vedet silmille että nyt voisi ottaa etäisyyttä.
Ei haittaa. minulla on automaattiset tuulilasinpyyhkimet, eikä tarvitse omaa pesunestettä tuhlata.
Mitä jos ennemminkin jättäisit itse roikkumasta sillä vasemmanpuoleisella kaistana tien tukkona.
Ap. Ajan oikean puoleista kaistaa.
Täytyy hankkia wishistä joku sumutin👍
Vierailija kirjoitti:
Jos on takalasin pyyhin, täytä pissapoika jollain nesteellä ja käännä suutin suoraan taakse ja ruiki hiostajan niskaan.
ne takalasin nesteet tulee ihan samasta säiliöstä kuin etulasinkin. Fiksua....
Mä hiljennän vauhtia, annan tilaa siirtymällä vähän pientareen puolella, luomakunnan kruunu tai kuningatar saa mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne takalasin nesteet tulee ihan samasta säiliöstä kuin etulasinkin. Fiksua....
Jos tuolle linjalle lähtee niin varmaan osaa ottaa pesurit edestä käytöstä tai taakse oma säiliö ja pumppu, mahdollisuuksia vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä voi vesitankin täyttää kusella ja ruiskuttaa mahdollisimman paljon virtsaa takanatulevan päälle. Turvaväli tulee kuin itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä voi vesitankin täyttää kusella ja ruiskuttaa mahdollisimman paljon virtsaa takanatulevan päälle. Turvaväli tulee kuin itsekseen.
Oman auton takapenkille voi myös paskantaa niin eipähän tule kutsumattomia kyytiläisiä liikennevaloissa.
Nämä matelijat vois vetää karvalompsan päähänsä ja siirtyä syrjään kiireisimpien edestä. Ei se teille kova menetys ole jos näytätte vilkkua oikealle ja hiljennätte pientareelle niin, että takana tuleva pääsee turvallisesti ohi.
Matelijat yleensä nauttii kun saavat provosoida muita hitaudellaan. Aiheuttavat tarpeettomia vaaratilanteita kun ohittelu lisääntyy.