Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako peukutus?

Vierailija
17.07.2019 |

Kirjoitat mielestäsi tosi nasevan kommentin ja saatkin kymmenittäin alapeukkuja, vaikka yläpeukkuja odotit.
Suutututtaako vai käyt vaan itkemään?
Mua joskus suututtaa suorastaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jos tulee alapeukkuja mutta kukaan ei suostu lainaamaan viestiä ja perustelemaan, eikä alapeukuille ole mitään ilmeistä syytä. Silloin "keskustelu" on aika turhauttavaa. Joo, et tykkää, mutta miksi? Miten pitäisi olla?

Vierailija
2/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin se joskus kyrsii, kun ei ymmärretä oikein, mitä mä tarkoitan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei  koskaan suututa eikä kismitä eikä tee mitään muutakaan, vaikka alapeukkuja tulee.

Kirjoitus on vain mun mielipiteeni, ei mikään totuus mistään.

Miksi jonkun pitäisi olla samaa mieltä kuin minä. Alapeukuilla tulee vain lisää keskustelua ja saadaan asiaan muitakin  näkokantoja ja mieipiteitä.

Vierailija
4/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan alapeukut häiritse. En etsi täältä peukkuja, kerron vaan omat aatokseni johonkin juttuun.

Vierailija
5/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää kun kirjoitat jonkun hyvän vastauksen ja sitten tuleekin "hakemaasi sivua ei voida näyttää" 🙄

Vierailija
6/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut antaa kiinnostavaa tietoa yleisestä mielipiteestä. Joskus esitän jonkun väitteen ihan vaan että näen peukuista mitä mieltä siitä ollaan. Yleensä yllätyn, eli olisin surkea poliitikko kun en osaa lukea kansan mielialoja.

Vierailija
7/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ihan se ja sama.

En ota tätä tosissaan. Usein laitan kommentin, enkä käy myöhemmin katsomassa montako peukkua on tullu, suuntaan tai toiseen. Mielipiteeni on mun ja suvaitsen myös eriävät mielipiteet ja alapeukut.

Vierailija
8/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää kun kirjoitat jonkun hyvän vastauksen ja sitten tuleekin "hakemaasi sivua ei voida näyttää" 🙄

Ärsyttää? Mua ihan vtuttaa se.

Peukuista ei niin väliä ole😅

Vierailija
9/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota tätä tosissaan. Usein laitan kommentin, enkä käy myöhemmin katsomassa montako peukkua on tullu, suuntaan tai toiseen. Mielipiteeni on mun ja suvaitsen myös eriävät mielipiteet ja alapeukut.

Elä valehtele!

Vierailija
10/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia voidaan manipuloida. Ihan alakoululaiset manipuloivat peukutuksia.

Enemmän turhauttaa jos muut eivät ymmärrä, mitä tarkoitan.

Vierailija
11/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää miettimään. Peukut voi olla provoilijankin. Osa kysyy syytä alapeukulle, ja vähimmillään syy on ollut yksi sana. Aivan turhaa jäädä tuollaista arpomaan.

Vierailija
12/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en nykyään kirjoita pitkästi ja muutenkin en viitsi edes vaivautua usein enää vastaamaankaan.

Lähinnä luen muiden vastauksia ja peukutan puolesta tai vastaan.

Vierailija
13/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea myöntää mutta kyllä se tai ne vaikuttaa ja ne merkisevät, vaikka tiedänkin, että alapeukun tai oisin päin  saamiseen ei tarvitse mitään perustetta. - Osa haluaa antaa "peukkunsa" vain esimerkiksi ärsytääkseen.. Ise olen joskus alapeukuttanu ja kun olen lukenut kirjoiuksen mahd. 2 kerran olisin voinut yä hyvin antaa toisnaan päinvastoin 

Vierailija
14/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä yleensä tiedän jo kirjoittaessani, onko mielipiteeni suosittu vai ei. Peukkuja on ihan kiva saada molempiin suuntiin; silloinhan ihmiset ovat lukeneet ja olleet jotain mieltä. Sehän se pääasia on.

Ihan naurettavaa pahoittaa mielensä jostain alapeukuista täällä. Kyllä silloin lienee muitakin itsetunto-ongelmia.

Kaikkein typerintä on kysellä perustelujen perään, kun yleensä syyt ovat päivänselvät eli porukka on eri mieltä tai pitää sinua muuten hönönä tai huonokäytöksisenä. Itse alapeukutan jeesushallelujameininkiä, sekavia sepustuksia, ylimielisiä lätinöitä, provoja ja trolleja, nimittelyjä ja alatyylistä sontaa ja niitä, jotka eivät lue koko aloitusta ennen vastaamista. Sekä toki jos olen ihan vain eri mieltä vaikka siitä, että toimittaja on turha ammatti tms. Joo, ja alapeukutan aina, jos joku kyselee, että miksi alapeukut.

Vierailija
15/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä valehtele!

Valehtele mitä? Oon täällä muutaman vuoden käynyt ja taso laskenu kuin lehmän häntä. Palsta täynnä trolleja ja provoja. Yhteiskunnallisista ja uutisista keskustelut täysin kielletty. Asiallisiakin keskusteluja poistetaan täysin mielivaltaisesti. Keskusteluja on vaikea löytää, hukkuu ties minne tai ne on jo poistettu. En viitsi kahlata sivuja kun korkeintaan sivulle 3. Jos keskustelu mihin olen vastannut ponnahtaa etusivuille, käyn kyllä katsomassa.

Mielipiteitä on monia, enkä vedä hernettä nenään, jos on tullut alapeukkuja. Alapeukutanhan itsekin, jos olen asiasta erimieltä. Faktoja vastaan änkyröijät jätän omaan arvoonsa.

Vierailija
16/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutukset ei kiinnosta, mutta välillä täällä kommentoi ihmisiä jotka kuulostavat aivan minulta, on täysin samanlaisia elämänänkokemuksia ja ovat kirjaimellisesti niin paljon minä, että laiskuuttani annan yläpeukun. Hyvä kun joku hoitaa hommat puolestani, täysin samaa mieltä tai kokemus, sille voin yläpeukuttaa.

Vierailija
17/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä ärsyttävää on kirjoittaa pitkä vastaus, johon tulee "kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen", eli ei koskaan. Sitten saakin jäädä miettimään, miksi neutraalia kommenttia neutraalissa keskustelussa ei hyväksytty, mutta jonkun toisen kirjoittama kirosanojen värittämä solvaus on mennyt läpi jossain toisessa ketjussa. 

Vierailija
18/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutukset ei kiinnosta, mutta välillä täällä kommentoi ihmisiä jotka kuulostavat aivan minulta, on täysin samanlaisia elämänänkokemuksia ja ovat kirjaimellisesti niin paljon minä, että laiskuuttani annan yläpeukun. Hyvä kun joku hoitaa hommat puolestani, täysin samaa mieltä tai kokemus, sille voin yläpeukuttaa.

Minäkin olen joskus lukenut täältä todella hyviä kommentteja ja antanut yläpeukun, huomannut kohta, että keskustelu olikin vanha ja peukuttamani kommentti taisikin olla aikanaan itseni kirjoittama.

Vierailija
19/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri alapeukutti minua tutkiessaan, onko eturauhasessani liikakasvua.

Vierailija
20/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutuksia voidaan manipuloida. Ihan alakoululaiset manipuloivat peukutuksia.

Enemmän turhauttaa jos muut eivät ymmärrä, mitä tarkoitan.

Miten manipulointi tehdään?