HBO, suosittele kys maksukanavalta katsottavaa?
Chernobylin takia otettiin se kuukaudeksi joka maksuton, mitä muuta siellä olisi katsomisen arvoista?
Kommentit (20)
The Act oli loistava sarja, mutta lopetettiin kesken jostain syystä?
Joka tapauksessa, onhan tuolla HBO:lla paljonkin hyviä sarjoja. Puoliso katsoo esim; The Bosch ja Bronze Garden-sarjoja ja itse pidän historiajutuista.
Pitäisi vähän tietää, mistä pidät?
My brilliant friend, ehdottomasti.
Sitten olen pitänyt sarjoista Sharp objects, Big little lies, The Affair ja Euphoria.
Kaikki HBO:n omaa tuotantoa olevat sarjat ovat vähintään hyviä, useimmiten erinomaisia.
Gentleman Jack hyvä
Deuce Hyvä
Taboo ok
Knightfall oli etenkin aluksi aika kökkö mutta parani etenkin toisella kaudella - ihan ok viihdettä.
Master of sex oli aluksi ihan hyvä.
Tietysti Game of Thronesisissa riittäisi katsottavaa.boo oli vähän erikoisempi mutta ihan ok.
Aina näitä ”otettiin kuukaudeksi koska maksuton ja nyt pitäisi kiireellä katsoa mahdollisimman paljon”. Oletteko persaukisia vai kitupiikkejä, jos ohjelmien katsominen kuitenkin kiinnostaisi, mutta maksaminen ei?
Handmaids Tale, Penny Dreadful, True Blood, sekä mielenkiintoiset dokkarit.
The wire ja band of brothers on todella hyviä edellä mainittujen lisäksi. Samoin billions on hyvä.
Sharp Objects, Big Little Lies, Killing Eve. Euphoriasta puhutaan paljon tällä hetkellä, en ole itse katsonut.
The office us on hauska