Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ikäeroa (aiemmin varattuna olleeseen) nykyiseen puolisoon +10v.?

Vierailija
17.07.2019 |

Onko suhde kestänyt sen jälkeen, kun teistä 2. on tulleet miehelle se 1. nainen?

Omassa tapauksessa mies itse vikitteli puoli vuotta, ennenkuin suostuin ja silloinkin luulin hänen olleen sinkku. Jälkeenpäin sain tietää, että on yhä naimisissa, (joten se siitä varatun viettelemisestä huutelijoille). Joo tiedän, että on väärin ja sitä rataa, mutta kohdistan tämän kysymyksen erityisesti niille, joilla on omakohtaista kokemusta tai tietävät esim. ystävän, jolla ollut sama tilanne.

N41 (M53)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa "vaan" 9v., mutta vastaan silti. Olin kakkonen melkein 2 vuotta, ennen kuin mihen ero oli selvä. Ollaan siitä asti oltu yhdessä nyt 10 vuotta, joista 8 aviossa. Ei yhteisiä lapsia, kummallakin 1 edellisistä. Hyvin menee yhä ja vain syvenee nyt, kun lapset lentäneet pesästä. Harva uskoi liittoomme missään vaiheessa, mutta nyt vähän parempi tilanne. Nyt olen 48 ja mies 57.

Vierailija
2/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ikäeroa "vaan" 9v., mutta vastaan silti. Olin kakkonen melkein 2 vuotta, ennen kuin mihen ero oli selvä. Ollaan siitä asti oltu yhdessä nyt 10 vuotta, joista 8 aviossa. Ei yhteisiä lapsia, kummallakin 1 edellisistä. Hyvin menee yhä ja vain syvenee nyt, kun lapset lentäneet pesästä. Harva uskoi liittoomme missään vaiheessa, mutta nyt vähän parempi tilanne. Nyt olen 48 ja mies 57.

Oksettavia olette. Onnea omaishoitajuuteen ja toivottavasti saatte pian tappavat syövät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kun vanha ukko sulla! Mä oon 53v ja mun mies on 45v :o)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
4/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia olette. Onnea omaishoitajuuteen ja toivottavasti saatte pian tappavat syövät.

No tulihan ne lukutaidottomien perus mollaukset sieltä. Onko nyt hyvä mieli?

Vierailija
5/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälleni kävi kuin Timo TA Mikkoselle. Nuorempaan vaihtoi salasuhteesta ja sitten saikin syövän ja massiivisen aivoverenvuodon. Hah, äidille suunnaton onnenpotku ja itse olen suorastaan vahingoniloinen. Ukko tuskin kykenee liikkumaan enää ja aikaakaan ei taida paljon olla jäljellä Mikkosen tyyliin. Sellainen suuri rakkaustarina. 😁

Vierailija
6/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulihan ne lukutaidottomien perus mollaukset sieltä. Onko nyt hyvä mieli?

On

Vierailija
7/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ikis linjoilla. Valtaosa pareista eroaa oli ikä mikä tahansa. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä erotilastoihin.

Vierailija
8/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ikis linjoilla. Valtaosa pareista eroaa oli ikä mikä tahansa. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä erotilastoihin.

Leskeytymisiin kyllä on.

Vierailija
9/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leskeytymisiin kyllä on.

Pääosin naiset on leskiä samanikäisissäkin pariskunnissa. Toisaalta taas tutkitusti vanhempi mies, jolla on nuorempi vaimo pysyy nuorekkaampana. Ehkä täytyy alkaa treenata, että saa pidettyä nuorikon tyytyväisenä.

Vierailija
10/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja mieheni on 40v. Olin kakkonen vuoden verran ,mutta silti heillä ei ollut enää mitään suhteessa muuta kuin asioiden järjestelyä.

Vierailija
11/11 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies -68 ja minä -75.Kyllä kyyti hiljeni kovasti sen jälkeen kun mies täytti 50v.

Ei satsaa suhteeseen yhtään.Ei halua lomalle mun kanssa tms.Eron jälkeen hänelle omat lapset ykkösiä ja tekee todella paljon sen eteen,että suhde lapsiin olisi hyvä.

Hänen ex on järkevä ihminen ja samanlaista järkevää suhdetta ja toimivaa arkea haluaa mun kans.

Ero oli miehelle kova paikka.Sen vuoksikin ei hänellä ole mitään lähtöhaluja.Perusarki riittää hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi