Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, voisitteko ystävällisesti selittää, miten joku nainen VOI tykätä enemmän itseään lyhyemmistä miehistä?

Vierailija
17.07.2019 |

Vähintäänkin vuosia vanha video Youtubesta:

Videolla ensimmäisenä esitelty nainen, n. 196 cm pitkä ja lukee "viehättyy lyhyistä miehistä". Tuo toinen vaaleahiuksinen, selvästi vankempi nainen taas "viehättyy miehistä, joilla on vähemmän lihaksia kuin hänellä itsellään". Sitten tuo ruskeahiuksinen nainen n. 190-191cm pituinen "haluaa lyhyen miehen, jota pidempi hän itse on".

Oikeasti naiset, mikä voi saada naisen tuollaisiin mieltymyksiin kumppanin osalta? Ei nimittäin vaikuta oikein normaalilta tuollainen. Omasta mielestäni nuo kaksi pitkää, suht hoikkaa naista ovat niin kauniita, että voisivat kyllä löytää komeat pitkät miehet itselleen, mutta miksi haluavat tuhlata aikaansa lyhyiden miesten kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma makumme kaikilla. Jotkut tykkää sun mielestä oudoista asioista. Miks sun tarvis ymmärtää?

Vierailija
2/3 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi HUOMATTAVAN usealla lyhyellä miehellä on jonkin sortin Napoleon- kompleksi ja sen seurauksena paksu lompakko. Kyllä se muutaman sentin kompensoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 171 cm pitkä (bmi vaihdellut n.22-27 välillä). Ikinä en ole tuntenut itseäni liian isoksi lyhyen miehen rinnalla. 

Teini-iän ekoista julkkisihastumisista lähtien tykkäämäni miehet on olleet n.160-170 cm pitkiä. Joskus pituus on selvinnyt vasta kauan kestäneen ihailun jälkeen. Tuolla maailmalla kulkiessani, lyhyet miehet kääntävät pään. Lyhyt mies saa minut hetkessä syttymään pelkällä olemuksellaan. Pitkä mies joutuu tekemään töitä sytyttääkseen (ja silloinkin olen todennäköisesti silmät kiinni ja mielikuvissani jonkun lyhyen kanssa). 

Lyhyen miehen kanssa sänkyhommat on täydellistä. Se miten vartalot sopivat yhteen, mihinkään ei tarvitse kurkotella, eikä suudella niska kipeänä. Lyhyen miehen (ei liian laiha) kroppa on minun silmääni jotain täydellistä koskea ja katsoa. 

Ja mitään kriisiä ei tarvitse repiä edes korkokengistä. Kun mies on MIES, hän on vaan ylpeä naisestaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi