Mies, miltä tuntuu kun vahvatahtoinen nainen antautuu seksissä?
Niin, miltä se tuntuu? Koetko itsesi sonniksi, jos nainen menettää kontrollin ja saa orgasmin?
Kommentit (4)
Sama täällä kuin edellisellä. Vahvatahtoinen, akateeminen, esimiestyötä rahoitusalalla tekevä nainen luotti minuun ja antautui tunteidensa vietäväksi noin kymmenennellä tapaamiskerralla ja muuttui samalla hetkellä muusta maailmasta välittämättömäksi villikissaksi. Ei ollut kuulemma saanut miehen kanssa orgasmia aikaisemmin, kun oli kontrolloinut liian tiukasti itseään. Oman käden orgasmit polivat tuttuja, mutta laimeita nekin kuulemma nykyiaseen verrattuna. Nyt saa sellaisen tajun vievän ja äänekkään (usein montakin) joka kerta. Radio täytyy pitää päällä makkarissa naapureiden vuoksi ja seksiä harrastamme aina siten, että se loppuu ennen klo 22 taloyhtiösääntöjen vuoksi. Muutaman vuoden suhteen alussa sai sarjaorgasmeja ratsastaessaan niin, että tunsin olevani vangittuna alla. Nyt on sen suhteen tilanne rauhoittunut ja saa yhden kerrallaan.
Minulle oli aivan käsittämätöntä, millainen seksipeto tunteensa vangitseva arkiminänainen voi olla. Mutta en voi valittaa, onneksi olen kestävämpää sorttia ja tunnin rakastelu ei vielä vie henkeä. Tosin omaa orgasmia en enää saa, jos sessio kestää tunnin. Täytyy pitää puolen tunnin tauko, jotta tunto peniksessä palautuu tarpeeksi ja pääsen ylittämään orgasmikynnykseni. Se tauko minulle on aina suotu, kun tuo villipetokin saa yleensä vielä sitten yhden.
30 vuotta yhdessä, yhdyntäpäiviä vuosittain noin 150-200 ja ollaan edelleen kuin nuori pari sängyssä.
M67
Omakin vaimo oli sellainen hiljainen tempperamenttinen harmaavarpunen. Mutta sain kaivettua hänestä kiimaisen tiikeri esille. Aluksi kiimaisuus ja orgasmien rajuus yllätti. Lähtenyt aina ihan lapasista. Olen nauttinut ja hämmästellyt sitä koko ikäni. Suuresti myös kiitollinen siitä mitä olen saanut kokea. Jäin täysin tuon taivaallisen tiikerin pauloihin. Hymy tulee naamaan pelkästä ajatuksesta.
M62
Ei kiinnosta mikään naisen nautinto vaan itku ja hätä ja kipu.
Tottakai. Ollut sellaisen kanssa naimisissa jo yli 40v. Houkutellut hänen sisäisen tiikeri ulos ja se on ollut vientiä sen jälkeen. Itseä viety sen jälkeen kuin pässiä narussa ja pillun syöminen jotain aivan taivaallista. Parasta maailmassa.
M62